Solid snake
Guest
cRoC skrev:Ca 5kr på gjärnhandeln. Gassvetsa bort den gamla så pajar du den itne.
Har ingen gassvets *BÖL*.
Vänta lite nu.. Skolan har gassvets.
cRoC skrev:Ca 5kr på gjärnhandeln. Gassvetsa bort den gamla så pajar du den itne.
MRX_Martin skrev:Så, det är alltså helt riskfritt att trimma? Eller ?
Eftesom det troligen redan står att det är styrpt i registreringsbeviset så behöver du troligen inte köpa en hel strypningsats.RED_LiME skrev:Jag snakkade med dom på Verona om strypning...
Dom sa att man MÅSTE köpa en strypningssats för 1500kr..
Det är alla papper som följer med som kostar o man får med typ 2 brickor..
Om man skulle strypa själv så var man tvungen att bänka den och få intyg och grjjer från bänkningen för att få besiktiga.
Men om man fifflar lite med en som har "bänk" o får han att skriva intyg för en femhundring när man satt på brickorna själv?
Hörde nåt om det..
Biifer skrev:Eftesom det troligen redan står att det är styrpt i registreringsbeviset så behöver du troligen inte köpa en hel strypningsats.
Ajdå.. Det blir dyrt då!RED_LiME skrev:Jo, kanske så det är....
Men min e på 20kW i papperna
Edit: Jag måste ju göra den "laglig"
RED_LiME skrev:Jo, kanske så det är....
Men min e på 20kW i papperna
Edit: Jag måste ju göra den "laglig"
Biifer skrev:
Kom ihåg att det är båda oansvarigt och olagligt att trimma! En annan aspekt är jue om.... KLIPP
MRX_Martin skrev:Jo givetvis
Du kör trimmat, eller hur?
Överväger man fördelar o nackdelar tycker jag det lutar starkt åt att trimma, eller vad säger du?
MRX_Martin skrev:Haha, typsikt galna 16åringar som skiter i allt vad ansvar o sån skit heter... "vadå, skulle jag krocka? jag som kör så bra?"...hehe
MRX_Martin skrev:Haha, typsikt galna 16åringar som skiter i allt vad ansvar o sån skit heter... "vadå, skulle jag krocka? jag som kör så bra?"...hehe
Lingonpoeten skrev:Hahah... man är väl kungen bakom styret Men red lime, ska du svetsa in en egen bricka då och sedan reg. besiktiga om den? är väl enda sättet?
tjena vad alla sitter uppe sent och skriver då... ig-barn hela bunten?
Solid snake skrev:Man behöver kanske inte köra in i en bil, det är kanske en bil som kör på en själv.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|