Solid snake skrev:Ajjabajja.![]()
Man får inte låtsas va sjuk. din lärare ska få höra detta lilla spratt...![]()
Det var min mors idé med att hon skulle sjukanmäla mej =)
Jag sa jag inte pallade med Halmstad imorrn så hon kom med dom ljuvliga orden
Solid snake skrev:Ajjabajja.![]()
Man får inte låtsas va sjuk. din lärare ska få höra detta lilla spratt...![]()
RED_LiME skrev:Det var min mors idé med att hon skulle sjukanmäla mej =)
Jag sa jag inte pallade med Halmstad imorrn så hon kom med dom ljuvliga orden![]()
Solid snake skrev:Vad är det för nått??![]()
Exakt, tyvärr... Förbjud alla bilar sommartid... specielt kvinnor vid ratten...
Annars är det ju ingen fara, vadå, tror du jag kan begå misstag? jag kör lika bra som rossi ju??
Eller inte
Mr.Dna skrev:Är ju inte Kvinnorna som är problemet. De som är störst problem och "farligast" många gånger är alla gamlingar som.
...
Solid snake skrev:Innan för typ en massa år sen fick man ha hur mycket som helst i effekt.
MRX_Martin skrev:Men hur blir det med ersättning om nån kör in i mig och jag kör trimmat?
NatoN skrev:Ja, men då var det en viktgräns på max 75 kg (tror jag det var). Du kan ju tänka dig hur hojarna såg ut! Typ 200cc, men med skitklena ramar och bromsar.. många körde ihjäl sig på den tiden.
Och sen, det är skillnad på att köra trimmat och att köra ostrypt!
Hammet skrev:det var ju på stenåldern, typ efter 2a V-krigettror det var innan -90 man fick har hur mycket krut man ville fast max 125cc, det var efter 11kw regeln som 125orna började bli sällsynta på svenska vägar
![]()
fattar inte varför dom skulle införa sånt skit, utan den regeln hade det nog funnits dubbelt så stor marknad för 125or nu.....
Hammet skrev:har aldrig blivigt stannad med 125a, däremot fick jag civilsnuten efter mig när jag provkörde RGFen utan körkort i 150 på 70vägsom tur var trodde dom väl det var en större hoj än 125cc för när jag körde ut på stora vägen stannade dom och vände, tur för mig
![]()
Esquina skrev:Hehe! Tur att dom inte haffade dig.
Hammet skrev:hehe jo, det hade ju blivit lite pinsamt, det var samma dag jag hade kuggat uppskrivningendet hade ju vart en lyckad dag isf
![]()
![]()
NatoN skrev:Kugga på teorin, kan man ju inte göra![]()
Hammet skrev:näääää lite klantigt kanske, hade 50p och godkänt var på 52p fan va sur man blev, det var i början på juni, gick direkt till körskolan och begärde en ny tid.....fick i slutet av JULI!!!fast sen fick jag tag i en uppe hos farsgubben i luleå 5 dagar senare och klarade provet med kungliga 57p
![]()
LOV2XLR8 skrev:Ett tips är att ni hör er för om det finns någon sådan på marknaden
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |