Suomalainen
Gudomlig sporthojare
..några har visst svarat ja...
UrbanTiger skrev:Ehhhummm....
Vad har du fått på tungan ?
UrbanTiger skrev:En annan e ju seriös och kör med 100% kväve. I princip får man konstant ringtryck oberoende av däckstemp.
OLJEKYLD GSXR skrev:Det konstiga är att luften alltid tar slut i botten på däcket först.
UrbanTiger skrev:Och dom som svarat "JA" har åxå förklarat var, när, hur och varför dom bytater luftnings i däcken.
Va är problemet
Jag förstår inte fråganSuomalainen skrev:Frågan löd om de bytt luft som en del av vårservicen, och vissa har svarat ja... DET är problemet!
Thundercat skrev:Jag har inte bytt än.
nikke skrev:när jag byter cykel så sparar jag alltid den gamla luften för den för tur med sig, o så hivar jag i den i mina nya däck, slutsummar blir att risken för att köra omkull minskar med ca 30% ungeär...
Conrad skrev:Det har du rätt i! Måste bero på centrifugalkraften som uppstår när jorden snurrar.
Ghost skrev:Har du flyttat över luften från din vanliga cykel till din mc?
Blir det inte lite dåligt tryck då???
nikke skrev:nänä, jag provade allt cykel däcks luft först, men kom inte upp i mer än max 35 knyck på mc...så då var jag tvungen att byta till nyluft, kan tillägga att jag körde jäkligt försiktigt den säsongen...
Glöm inte märka upp den , så du får tillbaka rätt luft i rätt däck!Out_Spinner skrev:Jag tänker på miljön och återanvänder därför luften.
Fredde Meck skrev:Glöm inte märka upp den , så du får tillbaka rätt luft i rätt däck!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|