Helt rätt. Luften är inkörd för däcker och att använda det i ett annat däck kan sluta med obehagliga däckhaverier.Fredde Meck skrev:Glöm inte märka upp den , så du får tillbaka rätt luft i rätt däck!
Helt rätt. Luften är inkörd för däcker och att använda det i ett annat däck kan sluta med obehagliga däckhaverier.Fredde Meck skrev:Glöm inte märka upp den , så du får tillbaka rätt luft i rätt däck!
All_to_slow skrev:Själv har jag fått betala ett dyrt kilopris på luften vid macken...så snål som man e kör man ju bara med 1.5 kilo.... fatta vilka pengar jag sparar.. .
varför skulle man annars mäta den i kilo??Ghost skrev:Har du BETALAT för luften på macken???
För att du ska veta hur ont i ryggen du kommer att få om du försöker bära den.All_to_slow skrev:varför skulle man annars mäta den i kilo??
Out_Spinner skrev:För att du ska veta hur ont i ryggen du kommer att få om du försöker bära den.
Chris Husky skrev:Jag försökte spara den gamla luften när jag bytte däck förra gången, men det va ett helvete att få ner den i däcken igen då jag inte hade ngt bra att förvara den i, så jag fick lägga den på garage golvet.
Jag kan få tag i gratis luft, därför har jag 8kg däckstryck!All_to_slow skrev:Själv har jag fått betala ett dyrt kilopris på luften vid macken...så snål som man e kör man ju bara med 1.5 kilo.... fatta vilka pengar jag sparar.. .
All_to_slow skrev:Själv har jag fått betala ett dyrt kilopris på luften vid macken...så snål som man e kör man ju bara med 1.5 kilo.... fatta vilka pengar jag sparar.. .
Ghost skrev:Har du flyttat över luften från din vanliga cykel till din mc?
Blir det inte lite dåligt tryck då???
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |