chrilleus
Motlem
Goodstuff skrev:Dumheter där olika karlar från olika "kamp"sporter träffas för att slå varandra i huvudet på olika vis.
Exakt, hur kul som helst om man är lite skadeglad av sig
Goodstuff skrev:Dumheter där olika karlar från olika "kamp"sporter träffas för att slå varandra i huvudet på olika vis.
HTFR Daniel skrev:Tacka vet jag Jerome Lebanner
Javisst,ta den på sporthojs hubben,300mb är den på..Jag vill ha.........
abstruse skrev:...
För egen del är det blott "bra träning" och skulle man mot förmodan ge sig in i att tävla några bälten längre fram så kommer light contact vara fullt tillräckligt.
Chrille skrev:Tror du nu ja . Se på dina träningskamrater och inse att om du blir biten så kommer dina egna gränser flyttas också. Jag är helt övertygad om att vissa av de svenskar som nu strävar efter att få åka till Finland och tävla i K1 har resonerat precis som du en gång i tiden.....
Så vi får väl se
abstruse skrev:....
Så visst kan man generalisera i vanlig Chrille-anda, men dra inte alla över en och samma kam när du inte träffat vederbörande. Däremot får du gärna komma och prova, en ny nybörjargrupp drar igång 2/2 18.00. Jag har själv inte sparrats än, men det kommer denna termin, måste bara köpa till lite mer skydd, såsom huvud-, tand-, benskydd samt suspensoar.
......
Chrille skrev:Den som lever får se Det enda jag menar är att du inte nu kan veta var du är om tre år. Du rör dessutom ihop mina inlägg trots att jag citerade dem var för sig för att undvika just detta. Jag kritiserar inte k-boxning överhuvudtaget och jag kritiserar absolut inte dig för att du utövar det.
Chrille skrev:Det enda jag sa är att du bör vara medveten om att dina personliga värderingar kommer förändras/utvecklas och det är inte alls omöjligt att du om 5 år anser att fullkontakt är den enda intressanta tävlingsformen.
Chrille skrev:Och jag har redan haft min drabbning med kampsport. Jag körde boxning ganska instnsivt fram tills den dag det var dax att sparra första gången (6 mån el dyl) och insåg då att jag inte kan slå en annan människa i ansiktet hur som helst. Varför skulle jag träna bort en sådan begränsning?
Chrille skrev:Så den typen av lekar överlåter jag åt er hårda killar och tjejer
Vilken kanal?stoffer skrev:K1 premium dynamite går just nu. Match mellan Royce Gracie och Akebono.
Iofs med MMA-regler.
Internet-tvNinjaboy skrev:Vilken kanal?
Det där när dom ligger och "kramas" tycker jag är ohyggligt spännande. Men det krävs väl att man förstår det och testat ligga där själv ett antal gånger förstBart skrev:Jag tycker att k1 är mer underhållande att titta på än tex ultimate fightning eller pride.. det blir ju bara att dom ligger å "kramas" ändå..har en massa ufc och pride dvd:s.. en del matcher är jävligt kul å kolla på..royce gracie är ju en favorit inom ufc. knock out procenten är högst inom k1.. favorit inom k1.. synd att inte cro cop är kvar, han är jävligt grym! annars blir det väl remy lr enersto..Ignashov är så jävla ojämn, en del matcher är han bra i. Men en del så är han fruktansvärt kass!Kolla bara på årets grand prix, när han mötte den där thailändaren.. han gjorde ingenting..
Jo visst kan det vara spännande.. men det kan åxå vara väldigt drygt..tror nog att jag förstår det ganska bra,även om inte jag har legat där .. precis som du säger med ufc:s bur, det kan va kul å se om det är nån som typ royce gracie som har en hel del tekniker att bjuda på, men en del blir som sagt bara dryga.. men det är bara min åsikt..stoffer skrev:Det där när dom ligger och "kramas" tycker jag är ohyggligt spännande. Men det krävs väl att man förstår det och testat ligga där själv ett antal gånger först
Iofs, UFC med sin bur förstör ju allt, brottare som kan klämma fast folk mot gallret och bara nöta till sig ett domslut är ju inte kul att se, ingen skill liksom.
Pride är den grymmaste organisationen enligt mig, delat med K1 då. De har de bästa fighterserna och bästa matcherna.
Ändå kom han till final i år igen.. domarna är ju helt :kockoNinjaboy skrev:Kul att du nämnde Musashi. Han ser ju ut som han sover, klart sämsta underhållningsvärdet av alla, chansen att han knockar motståndaren är lika med noll. Han skulle nog haft en Ninja T-shirt på sig i stället så det blev lite fart på honom.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|