Har du Eurosport, och har aldrig kollat på K1?

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Borta
Hoj
Sålda
Ninjaboy skrev:
Gay pride? Hans byxor är gayiga i alla fall, värsta speedos. :hihi


Jag skulle iaf inte gå fram till honnom och påpeka att han ser gay ut i sina byxor :gnissla

Föresten.. Kolla upp matchen mellan "Mirko Crocop vs Kevin Randleman"
där är han inte så häftig :hihi
 

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Ort
i ett hus
Hoj
Husa..
Den bästa matchen jag sett var mellan Tito Ortiz och ken shamrock (ufc) jag har aldrig sett nån som tål så mkt stryk som shamrock..
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
såg under förra veckan en match mellan nån Bob Sapp (svart GIGANTISKT amerikan) mot nån liten tanig/spinkig japan...

kan inte reglerna i K1 eller så men... shit, dom borde ha viktklasser? japanen låg nog fan bara runt hälften av amerikanens vikt hehe.

(föresten: shit vilka knäningar och raka högrar amerikanen fick in på japanen... vars sparkar och slag knappt noterades av "det stora svarta monstret" hehe)
 

Ben Pool

Kärring
Gick med
8 Apr 2003
Ort
Har flyttat
Hoj
Min TRX gick sönder
någon mer än jag som var i tokholm på K1-galan i maj?
Jag satt på 6 raden, det var en upplevelse :D
 

MikkE

Guest
Startar inte nån ny tråd, gör ett lyft istället.

Har nu de senaste två timmarna (jisses, redan?) suttit framför Google Video och kollat på massa K1 highlights-videos.
Kan väl efter dessa två timmar säga att man har fått sig några 'favoriter' inom denna slå- och sparkasport. Remy Bonjaski och Mirco 'CroCop' Filipovic och även den avlidne Andy Hug som dog för några år sedan.

Dessa killar har ett sjysst och underhållande sätt att 'spela'(slåss) jämnfört med jättestora stygga Bob 'The Beast' Sapp som inte klarar av att springa en rond eller bara attakerar in någon i ett hörn... tråkit. Snubbar som 'Bumble Bee' och den där sumobrottaren kan man undra va fan de gör inom denna sport.

Ja, det var väl det....
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Jag föredrar K-1 world-max jämfört med K-1. Mer ös och mer tekniker.

Fast Pride FC är nog det roligaste av alla fighting-galor.

Fedor Emelianenko, Mirko 'CroCop' som är fd K-1 fighter. Wanderlei Silva å massa andra riktigt duktiga fighters. Kolla lite Pride FC på google-video också =)
 

MikkE

Guest
Va fan är skillanderna på Pride FC, World-max osv?

Ultimate fighting tycker jag inte om då det är FÖR våldsamt, inte roande.
 

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
Såld
K1 max är klart mycket roligare, som snake skriver... Buakaw Por Pramuk är den som jag tycker är absolut roligast att se (Inte så konstigt, kanske :)
"Vanliga" K1 kan det bli så tråkigt med alla 3-meter långa killar som endast, eller till större delen lever på sin längd!!! Semmy Schilt tycker jag är helt värdelös och skulle förmodligen inte komma långt om han inte var så lång... Ser ut som en älg-kalv när han slåss!!!
Bob Sapp och dom andra nötterna kan ju vara ganska komiskt att se, och dom får ju iaf oftast stryk, men det är oxå en tråkig grej med K1, att japanerna vill se freaks i stället för bra fighter!
 

AGE

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
ra?
Hoj
Ingen =(
MikkE skrev:
2492382 Va fan är skillanderna på Pride FC, World-max osv?

Ultimate fighting tycker jag inte om då det är FÖR våldsamt, inte roande.

Pride är MMA (mixed martial arts) både stående och liggande fighting, UFC är också MMA, du har troligtvis sett de tidiga UFC då det knappt fanns regler, nu är det massa regler, tom. mer i UFC än pride.

K-1 är stående (finns MMA k-1, men det är inte ofta dom tävlar i det), k-1 max där en av tävlingarna heter world-max är en av de två viktklasserna i k-1 (k-1 max = max 70kg).
 

FreddaGädda

Guest
Jag har Eurosport och har aldrig kollat på Eurosport. Visste inte att det gick något bra där, faktiskt. När man zappar förbi den så är det alltid fotboll, golf eller tennis. Ibland händer det att dom sänder sumobrottning.
Iofs kollade jag lite idag då det var womens volleyball. Dom har fina rumpor, dom där :tummenupp
Jag får väll börja kolla noggrannare i TV-tidningen!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top