Biturbo
Min går i etthundra!
Långa farbron skrev:2495809
:hunk :flås
Långa farbron skrev:2495809
kajlyl skrev:2495938Visst fotar jag, men har kass med tid, skicka PM/MSN/SMS
Inte än, men jag jobbar på det så svara på mitt PMCharlyze skrev:2495538Detta är en tråd för gulliga storys om folk som fått ihop det, gift sig, blivit bästa vänner, leasat ut sin farsa, bytt sin syster mot ett depåstöd, parat sin undulat etc tack vare sporthoj.com.
Kom igen! Berätta om hur just du fick kontakten som förändrade ditt liv på ett eller annat sätt tack vare sporthoj.com.
Rumsrena bilder som illustrerar lyckan är naturligtvis extra krydda till din berättelse!
Själv har jag inget att berätta... ännu... men känner på mig att det finns gullipluttiga, himlastormande och glädjebringande berättelser, tillräckligt för en talkshow i 432 avsnitt, som döljer sig i detta forum!
Charlyze skrev:2495538Detta är en tråd för gulliga storys om folk som fått ihop det
korvgubbe skrev:2496317Jag har blivit tillsammans med en tjej som kallar sig för ah17. Eller egentligen är "hon" en kille men när han är hos mig förvandlar jag honom till min bitch! Vi älskar varandra men mer än det har vi vild het smisksex och för att jag ska ta honom extra hårt tvingar jag honom att skrika sexiga ord som:
- berikning
- multikulti
..och när han skriker
- pensionsräddare
..så kommer vi skönt tillsammans..
Oj.. blev kanske mer snusk än gulligull. Men sånna är vi, jag och ah.
Nope det är någon annan som vaknade upp i min säng med ett belåtet leendegaylord skrev:2496370är det du på bilden maxxi
Charlyze skrev:Själv har jag inget att berätta... ännu...
Charlyze skrev:2495538Detta är en tråd för gulliga storys om folk som fått ihop det, gift sig, blivit bästa vänner, leasat ut sin farsa, bytt sin syster mot ett depåstöd, parat sin undulat etc tack vare sporthoj.com.
Kom igen! Berätta om hur just du fick kontakten som förändrade ditt liv på ett eller annat sätt tack vare sporthoj.com.
Rumsrena bilder som illustrerar lyckan är naturligtvis extra krydda till din berättelse!
Själv har jag inget att berätta... ännu... men känner på mig att det finns gullipluttiga, himlastormande och glädjebringande berättelser, tillräckligt för en talkshow i 432 avsnitt, som döljer sig i detta forum!
korvgubbe skrev:2496317Jag har blivit tillsammans med en tjej som kallar sig för ah17. Eller egentligen är "hon" en kille men när han är hos mig förvandlar jag honom till min bitch! Vi älskar varandra men mer än det har vi vild het smisksex och för att jag ska ta honom extra hårt tvingar jag honom att skrika sexiga ord som:
- berikning
- multikulti
..och när han skriker
- pensionsräddare
..så kommer vi skönt tillsammans..
Oj.. blev kanske mer snusk än gulligull. Men sånna är vi, jag och ah.
Gabor skrev:2496442
Det finns vettiga tjejr åxå, har själv träffat och hänger ihop med en som jag träffade på och blev handledare för när hon skulle ta körkort. Nu är det ett seriöst förhållande. Jättetuttinuttigt.
Nursey skrev:2496462
Hihihi..jag visste det vad kul
Maxxi skrev:2496376Nope det är någon annan som vaknade upp i min säng med ett belåtet leende
Maxxi skrev:2496376Nope det är någon annan som vaknade upp i min säng med ett belåtet leende
Kia skrev:2496723Fan, livet är bra rättvist ändå när jag tänker efter...
Halogen skrev:2496818Haha.. Jomenvisst, P-lisa träffar perfekt livspartner på internet - och det kallar du rättvisa. Oh, the irony.
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|