Har du fått kontakt via sh?

Dr.Bike

Guest
Jag har en kompis...(så börjar alla bra storys om en själv ;)) som har fått många roliga vänner här! En del väldigt speciella faktiskt! Särskilt en.

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Träffade först för 2år sen en kille som körde samma cross som mig. Va uppe hos han i Sthlmför 1år sedan, det var kul :D Sedan köpte jag effektavgasrör till min nsr av en kille 4mil här ifrån. Han och jag är polare nu :)

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Charlyze skrev:
2495538 Detta är en tråd för gulliga storys om folk som fått ihop det, gift sig, blivit bästa vänner, leasat ut sin farsa, bytt sin syster mot ett depåstöd, parat sin undulat etc tack vare sporthoj.com.

Kom igen! Berätta om hur just du fick kontakten som förändrade ditt liv på ett eller annat sätt tack vare sporthoj.com.

Rumsrena bilder som illustrerar lyckan är naturligtvis extra krydda till din berättelse!

Själv har jag inget att berätta... ännu... men känner på mig att det finns gullipluttiga, himlastormande och glädjebringande berättelser, tillräckligt för en talkshow i 432 avsnitt, som döljer sig i detta forum!
Inte än, men jag jobbar på det så svara på mitt PM :mad:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Charlyze skrev:
2495538 Detta är en tråd för gulliga storys om folk som fått ihop det

Jag har blivit tillsammans med en tjej som kallar sig för ah17. Eller egentligen är "hon" en kille men när han är hos mig förvandlar jag honom till min bitch! Vi älskar varandra men mer än det har vi vild het smisksex och för att jag ska ta honom extra hårt tvingar jag honom att skrika sexiga ord som:
- berikning
- multikulti

..och när han skriker
- pensionsräddare
..så kommer vi skönt tillsammans..

Oj.. blev kanske mer snusk än gulligull. Men sånna är vi, jag och ah.

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
korvgubbe skrev:
2496317 Jag har blivit tillsammans med en tjej som kallar sig för ah17. Eller egentligen är "hon" en kille men när han är hos mig förvandlar jag honom till min bitch! Vi älskar varandra men mer än det har vi vild het smisksex och för att jag ska ta honom extra hårt tvingar jag honom att skrika sexiga ord som:
- berikning
- multikulti

..och när han skriker
- pensionsräddare

:rofl :rofl :rofl

Gabor

Guest
Charlyze skrev:
2495538 Detta är en tråd för gulliga storys om folk som fått ihop det, gift sig, blivit bästa vänner, leasat ut sin farsa, bytt sin syster mot ett depåstöd, parat sin undulat etc tack vare sporthoj.com.

Kom igen! Berätta om hur just du fick kontakten som förändrade ditt liv på ett eller annat sätt tack vare sporthoj.com.

Rumsrena bilder som illustrerar lyckan är naturligtvis extra krydda till din berättelse!

Själv har jag inget att berätta... ännu... men känner på mig att det finns gullipluttiga, himlastormande och glädjebringande berättelser, tillräckligt för en talkshow i 432 avsnitt, som döljer sig i detta forum!

Tråden spårade it vid andra inlägget..:yoparty ...som vanligt.

Har handlat å sålt massor med grejor och hojar via sälj å köp, träffat en hel del kul hojfolk, å en del puckon åxå..:näsblod .

Alltid kul att slänga käft, på gott och ont, men det är vad man gör det till och hur man tar folk, seriöst eller inte, kul är det.

Det finns vettiga tjejr åxå, har själv träffat och hänger ihop med en som jag träffade på och blev handledare för när hon skulle ta körkort. Nu är det ett seriöst förhållande. Jättetuttinuttigt.:pannkyss :tungan :tuttar :yoparty

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
korvgubbe skrev:
2496317 Jag har blivit tillsammans med en tjej som kallar sig för ah17. Eller egentligen är "hon" en kille men när han är hos mig förvandlar jag honom till min bitch! Vi älskar varandra men mer än det har vi vild het smisksex och för att jag ska ta honom extra hårt tvingar jag honom att skrika sexiga ord som:
- berikning
- multikulti

..och när han skriker
- pensionsräddare

:D :tummenupp :yoparty

Gabor skrev:
2496442

Det finns vettiga tjejr åxå, har själv träffat och hänger ihop med en som jag träffade på och blev handledare för när hon skulle ta körkort. Nu är det ett seriöst förhållande. Jättetuttinuttigt.:pannkyss :tungan :tuttar :yoparty

Hihihi..jag visste det :) vad kul :tummenupp

Last edited by a moderator:

Kia

Guest
Träffat några här på sporthoj...
Kul att se hur annorlunda vissa är i verkligheten faktiskt..

Har fått många bra (och många mindre bra) tips här på Sporthoj om både MC körning och en del annat...

Sen då min solskenshistoria...
Som sagt så föll jag ju då hejdlöst för min handledare som jag träffade här på Sporthoj. Träffats ett bra tag och nu blivit riktigt seriösa med förhållandet... Bo på samma adress, lära känna barn osv osv... Känns riktigt bra!! Fan, livet är bra rättvist ändå när jag tänker efter... :yoparty :tummenupp

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Kia skrev:
2496723 Fan, livet är bra rättvist ändå när jag tänker efter... :yoparty :tummenupp

Haha.. Jomenvisst, P-lisa träffar perfekt livspartner på internet - och det kallar du rättvisa. Oh, the irony. :rofl

:pannkyss

Kia

Guest
Halogen skrev:
2496818 Haha.. Jomenvisst, P-lisa träffar perfekt livspartner på internet - och det kallar du rättvisa. Oh, the irony. :rofl

:pannkyss

Det är i allra högsta grad rättvisa... :tummenupp
Även en lapplisa behöver ju lite kärlek... :pannkyss

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...