japp vurpat har jag, placerade crossen jag hade då i ett par björkar. Allmänt blåslagen, spricka i båtbenet (sitter tydligen i foten) och ett 15 cm lång reva i låret som blödde som f-n om fick sys ihop + en bruten tumme så det var ganska lindrigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ringensmiskarn skrev:Bröt bägge handlederna och fick gå gipsad i 4 veckor. Ställer till lite problem vill jag lova. Tur man har en förstående fru som hjälpte till med de alldagliga bestyren![]()

Pewo skrev:japp vurpat har jag, placerade crossen jag hade då i ett par björkar. Allmänt blåslagen, spricka i båtbenet (sitter tydligen i foten) och ett 15 cm lång reva i låret som blödde som f-n om fick sys ihop + en bruten tumme så det var ganska lindrigt.

Jo det gör det. Körde in i en bil som svängde ut mitt framför mig på mopedtiden. Så dom fick gipsa där i förebyggande för det tog en vecka innan dom kunde se om den var bruten (båtbenet då)twinner skrev:Trist..Men sitter inte båtbenet i handen?
Det är för övrigt min enda vurpa med hoj (hittills).jo de gör de.. ett av de svåraste benen att läka enligt läkarna.. var gipsad i 3 månader!twinner skrev:Trist..Men sitter inte båtbenet i handen?
Showtime skrev:jo de gör de.. ett av de svåraste benen att läka enligt läkarna.. var gipsad i 3 månader!
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |