Har du varit över 200 km/h?

Har du varit över 200km/h?

• Antal röstningar
    0
peteR1000 skrev:
2167346 är inte detta en ganska onödig fråga att ställa på ett sporthojsforum? :va
Jo, speciellt som folk har svårt att skilja på VART man kör 200 km/h.
Att göra det ensam på en motorväg är en sak, att kryssa mellan bilar i GR-stil är något helt annat.
Att det finns grader i helvetet är svårt att förstå för vissa.

Min hoj toppar 160-170 nånting (har inte provat), men den är inge vidare kul att köra över 120, så det är ytterst sällan jag kör fortare än så.

Det är för övrigt i 70-90 på kringelikrokvägarna som det är som roligast! Varför köra fortare?

Klart man har varit över 200 km/h.

Sandstream:
Har du konstant mens eller är du bara dryg av naturen?

Jäpp, lagligt* dessutom :tummenupp

Lycligtvis tycker jag att det är aptrist att köra fort rakt fram. Vägar ska vara som kvinnor: kurviga och mjuka.

*Autobahn

Jag antar att du är ute efter hur många som syndat ordentligt på allmän väg....det är väl det som är intressant nu när det pågår så många trådar om hastighet.
...och ja jag har syndat...det var blåsigt men skönt :tungan

Jag tycker att det är en skitlöjlig fråga, men den ställs flera gånger i bmxjohans nyaste tråd. Därför är det lite kul samtidigt. :hihi

sandstream skrev:
2167351 Jo, speciellt som folk har svårt att skilja på VART man kör 200 km/h.
Att göra det ensam på en motorväg är en sak, att kryssa mellan bilar i GR-stil är något helt annat.
Att det finns grader i helvetet är svårt att förstå för vissa.

Helt rätt.
Är väl själv inte guds bästa barn och har gasat på ordentligt vid ett antal dumma situationer och har haft turen att det inte har hänt något. Tycker inte det är lika kul längre att köra fort och har bestämt mig för att byta till motard istället. Dock kommer gixxern att säljas med gråten i halsen :gråta

peteR1000 skrev:
2167386 Helt rätt.
Är väl själv inte guds bästa barn och har gasat på ordentligt vid ett antal dumma situationer och har haft turen att det inte har hänt något. Tycker inte det är lika kul längre att köra fort och har bestämt mig för att byta till motard istället. Dock kommer gixxern att säljas med gråten i halsen :gråta

har man inte kört över 200 i villaområde utan hjälm så är man ingen man!

Ps. se upp för fartguppen.....::::::.....

förstår inte varför det alltid är någon som skall predika i trådarna :va
kanske skall skapa en sticky för gnäll käringar....

till ämnet
28xkm/h (inte med 500:an den toppar feta 170 ner drevad :yoparty )
men det är inget större nöje att köra fort på motor väg...
kan däremot tänka mig kicken av att blåsa om nån på rakan ute på banan i 200+

peteR1000 skrev:
2167386 Helt rätt.
Är väl själv inte guds bästa barn och har gasat på ordentligt vid ett antal dumma situationer och har haft turen att det inte har hänt något.
Tyvärr är det ju så att vettet kommer med åldern och tyvärr är det för sent för vissa som får sätta livet till i stället.
Men du kan väl inte på fullt allvar mena att du ska byta bort K5:an mot en Retard? Fy på dig :fatta! :D

270km/h me bil
265km/h me hoj

Inget att vara stolt över, åkte 250km/ med nya bilen för någon vecka sedan å det var bara läskigt :rolleyes: , men med hoj är det ju kul ibland :D

Ganska sjukt att det känns så egentligen :va

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...