Har du varit otrogen?

Har du vart otrogen ???


  • Antal röstningar
    0

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
peter_n skrev:
Måste jag lägga in denna länk här oxå?


http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,488409,00.html :fakta

Jag tror att det ligger i både killars och tjejers natur.


Dålig forskning. För att en tvillingstudie ska kunna skilja på arv och miljö måste de ha växt upp åtskilda, detta har inte skett här och då kan man inte uttala sig om det beror på ärftliga eller miljöfaktorer. De har samma gener och samma miljö, eller hur?
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Nice_boy skrev:
Varför ska alltid dom snygga brudarna bara dra sig ur när det ska bli ett förhållande. Träffa en brud för ett tag sedan och allt skulle bli så bra vi skulle träffas igen mm.. men efter att man vill träffas igen så ska dom alltid iväg och resa eller göra någonting.. Sen när man ringer efter hon kommit tillbaka så ska allt vara så bra att vi ska träffas igen.. men när man ringer dagen efter för att träffas så får man inget svar.. Så hon är ju :va Ska nog inte börja ett förhållande med denna brud..

Har varit med om det för o det funkar inte.....

"Ingen kommentar"


Sådär är alla tjejer efter gymnasiet; vill inte binda sig, resa, plugga utomlands, åka som au pair.... det går över, vänta ut dom bara och inled aldrig ett förhållande med tjejer mellan 19 till ungefär 23....
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
R2 skrev:
min gräns för otrohet: "bete dig som om din partner ser vad du gör" mkt enkelt.


Exakt :tummenupp

burner skrev:
För mig är otrohet sex, att gå ut med en okänd tjej och äta lite glass eller åka och bada och hångla(inom vissa gränser) lite är inte otrohet för mig i alla fall.

...skulle du verkligen acceptera om din flickvän hånglade m en annan kille??? Å förresten...varför är man överhuvudtaget ihop med en person om man går ut å hånglar m nån annan??
 

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Gävle
Hoj
zx6r -99
Skalman skrev:
Fattas ett alternativ: "Ja, ett par gånger". Hoppet mellan "1 gång" och "alltid" är rätt stort.
:va


en gång är ingen gång....2 gånger är typ alltid.... :)
 

Mari

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Ort
Järfälla , lantställe i Årsunda
Hoj
FZR1000
burner skrev:
För mig är otrohet sex, att gå ut med en okänd tjej och äta lite glass eller åka och bada och hångla(inom vissa gränser) lite är inte otrohet för mig i alla fall.


Skulle det vara okey om din tjej gjorde lika dant ?

I så fall är det bara att köra med "öppna kort" och då är det ju ingen otrohet .....
 

HanneZ

Guest
Otrohet är när du gör något som du inte hade velat att din partner gjorde mot dig. Allt du gör ska du kunna göra när din partner står bakom dig! Lätt som en plätt!
 

Fresa

Ska väl ta kortet nu när man sålt hojen
Gick med
3 May 2004
Ort
stockholm
Hoj
Längtar efter 1000 cc
Lartes skrev:
Nej, jag har aldrig varit otrogen, vet hur j*vla ledsen jag skulle bli så jag skulle aldrig försätta någon i samma situation

Faan vad seriös jag låter, ta det inte för vana :fyllisar

Jag håller med... Man ska behandla andra så som man vill bli behandlad själv :)
Och nej aldrig varit otrogen.
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Close... men missade den :huvet

Edit: Missade asså det valet i pollen, inte chansen.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
burner skrev:
För mig är otrohet sex, att gå ut med en okänd tjej och äta lite glass eller åka och bada och hångla(inom vissa gränser) lite är inte otrohet för mig i alla fall.
fan jag kanske skulle låna din flickvän till lite glassätning bad och småhångel, vart är utlämningsplatsen? tar ni visakort?
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Ravetrancer skrev:
Som frågan lyder har du vart otrogen.
Det finns svar för både tjejer o killar. Tycker det är rätt så lustigt att människor har svårt för att vara monogama.
Det saknas ett par svars alternativ

Ja, 1 gång & det kommer nog att hända igen
Ja, ett par gånger
 

Peaches

Peaches
Gick med
23 Apr 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Sv 650
Man kan aldrig säga att man ALDRIG kommer vara det...
Du kan ju inte avgöra vad din partner tycker är otrohet. Är ett porrigt sms eller en het maildiskussion att vara otrogen ?
Eller måste man vara fysisk för att det ska räknas ? :va

Jag har dessvärre varit otrogen men det har drabbat mig mest...jag dömmer andra efter mig själv och det gör mig otroooligt frustrerad. :kocko
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Har inte vart otrogen, tänker inte vara otrogen (ska visserligen aldrig säga aldrig).

Har vart utsatt för otrohet, tog ett bra tag att förlåta och kommer aldrig att glömma.
 

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Har varit otrogen minst en gång ( kanske en gång till beroende på hur man definierar ordet otrogen ) under ett tidigare förhållande. Gjorde det som nån typ av hämnd eftersom jag blivit utsatt för otrohet av dåvarande partnern, men hon fick aldrig reda på det så jag vet inte riktigt vad det skulle vara bra för :D
Kan ju berätta att det förhållandet inte hade så bra förutsättningar att gå bra om man tittar på det såhär i efterhand.
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Nej! Det kommer aldrig att hända. Jag drar innan.

Efter att själv blivit bedragen kommer jag aldrig att utsätta någon annan för det. Det har ingenting med känslor att göra, det är en principsak.
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
En gång som 17-åring. Sen tog det tre dagar innan jag dumpade den bedragna bara för att få veta att hon hade dansat horisontalmambo med grannen på veckorna när jag var på mig elevhem.... så dåligt samvete hade jag väl i ca tre dagar.
 

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Texas
Hoj
King of the road
Har aldrig varit och skulle aldrig få för mej att vara det heller :tummenupp
 

MikkE

Guest
nej. jag har i alla fall inte varit otrogen. sen så har jag inte haft många "riktiga" förhållanden.
men det skulle inte falla mig in att vara otrogen mot sin tjej. skulle aldrig förlåta henne OM hon var det mot mig!
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top