Kenta
Jag andas sporthoj,com
Om de är du som varit otrogen mot din tjej är de väl inte du som ska förlåta henne?MikkE skrev:men det skulle inte falla mig in att vara otrogen mot sin tjej, skulle aldrig förlåta henne för det!
Om de är du som varit otrogen mot din tjej är de väl inte du som ska förlåta henne?MikkE skrev:men det skulle inte falla mig in att vara otrogen mot sin tjej, skulle aldrig förlåta henne för det!
de e det jag menar.. skrev lite otydligt + att det är svårt med tonfall på nätetKenta skrev:Om de är du som varit otrogen mot din tjej är de väl inte du som ska förlåta henne?
Tofast4Hjo skrev:till alla otrogna killar och tjejer där ute
Ravetrancer skrev:Som frågan lyder har du vart otrogen.
Det finns svar för både tjejer o killar. Tycker det är rätt så lustigt att människor har svårt för att vara monogama.
drar innan? har du den där förmågan att känna på dig när det ska ske?Flamma77 skrev:Nej! Det kommer aldrig att hända. Jag drar innan.
Efter att själv blivit bedragen kommer jag aldrig att utsätta någon annan för det. Det har ingenting med känslor att göra, det är en principsak.
TheDude skrev:Har aldrig varit och skulle aldrig få för mej att vara det heller
Flamma77 skrev:Nej! Det kommer aldrig att hända. Jag drar innan.
Efter att själv blivit bedragen kommer jag aldrig att utsätta någon annan för det. Det har ingenting med känslor att göra, det är en principsak.
Pillis skrev:Tyvärr är otrohet väldigt vanligt Själv förstår jag inte hur man kan vara det då jag ALDRIG I HELVETE skulle vara det själv! Finns inget värre svek och det finns ingen godtagbar ursäkt för otrohet heller...
Jag skulle inte kunna förlåta otrohet...
Äh, en gång är ingen gång, två gånger är en vana.Macho Woman skrev:Ja, alltså. Är det inte ett väldigt stort hopp mellan 'En gång, aldrig mer' och 'Ja, alltid'?
Bingo skrev:Äh, en gång är ingen gång, två gånger är en vana.
Pillis skrev:Absolut! Själv säger jag att jag ALDRIG kommer vara otrogen och det menar jag. Ska man tvunget vara med någon annan än sin partner så för sjutton gör slut INNAN!!!!!!!!! Är allt frid och fröjd i förhållandet så borde man inte ens tänka tanken på att vara med någon annan! That's my opinion!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|