Har du varit otrogen?

Har du vart otrogen ???


  • Antal röstningar
    0

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Liljeholmen
Hoj
SV650S och GSX-R400
MikkE skrev:
men det skulle inte falla mig in att vara otrogen mot sin tjej, skulle aldrig förlåta henne för det!
Om de är du som varit otrogen mot din tjej är de väl inte du som ska förlåta henne?
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
"Nej, aldrig" Det enda jag har gjort är att ha pussat på Machomamma och kladdat på henne och Watson. Men det är ju helt okej.
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Får väl svara själv också...

Nej, har aldrig varit otrogen, men har omedvetet varit nära att få andra tjejer att bli otrogna ett par ggr ;)

Tycker inte det är så stor sak egentligen. Bara ett fult sätt att göra slut på.
 

MikkE

Guest
Kenta skrev:
Om de är du som varit otrogen mot din tjej är de väl inte du som ska förlåta henne?
de e det jag menar.. skrev lite otydligt + att det är svårt med tonfall på nätet :tungan
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
Tofast4Hjo skrev:
:fakta :machinegu till alla otrogna killar och tjejer där ute :6surkart

Whats it to you?
Det som du betecknar som otrohet, kanske är en accepterad del av andras förhållande. Vem är du då att kritisera deras val.
Var tydliga i era egna relationer om vad som är acceptabelt och inte, funkar det inte så gå därifrån.

Har varit otrogen, har blivit utsatt för otrohet. Då var det värt det. Idag skulle jag aldrig ens fundera på tanken eftersom jag har världens absolut mest underbara flickvän (snart min fru :) ). Varför skulle jag då vara otrogen?

gladh
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Ravetrancer skrev:
Som frågan lyder har du vart otrogen.
Det finns svar för både tjejer o killar. Tycker det är rätt så lustigt att människor har svårt för att vara monogama.

Kan du inte lägga det som två olika frågor en för killar och en för tjejer, så kan man jämföra procentsatserna sen och se vilka som bedrar mäst, nu ser man ju att tjejer inte gör det lika mycket, men det är ju antagligen för att det inte är så många tjejer som röstar...eller?
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Flamma77 skrev:
Nej! Det kommer aldrig att hända. Jag drar innan.

Efter att själv blivit bedragen kommer jag aldrig att utsätta någon annan för det. Det har ingenting med känslor att göra, det är en principsak.
drar innan? har du den där förmågan att känna på dig när det ska ske?
lär mig hur tack :)
och ja det är en orubblig principsak.
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Flamma77 skrev:
Nej! Det kommer aldrig att hända. Jag drar innan.

Efter att själv blivit bedragen kommer jag aldrig att utsätta någon annan för det. Det har ingenting med känslor att göra, det är en principsak.


Absolut! Själv säger jag att jag ALDRIG kommer vara otrogen och det menar jag. Ska man tvunget vara med någon annan än sin partner så för sjutton gör slut INNAN!!!!!!!!! Är allt frid och fröjd i förhållandet så borde man inte ens tänka tanken på att vara med någon annan! That's my opinion!
 

matsa

Sporadisk
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Malmö
Hoj
Tyvärr inte...
Har aldrig varit otrogen i ett eget förhållande och jag hoppas att jag är stark nog att avsluta mitt förhållande om det blir så dåligt att jag skulle få för mig att vara det. Jag har däremot "umgåtts" med tjejer som har haft fasta förhållanden och fortfarande har det... Dock har jag inte vetat om det innan så jag är lite förlåten i alla fall :)
 

Gabor

Guest
Naturligtvis ....

..så äter alla köttbullar alla dagar i veckan ........variation ?
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
Pillis skrev:
Tyvärr är otrohet väldigt vanligt:( Själv förstår jag inte hur man kan vara det då jag ALDRIG I HELVETE skulle vara det själv! Finns inget värre svek och det finns ingen godtagbar ursäkt för otrohet heller...

Jag skulle inte kunna förlåta otrohet...


true dat...

har aldrig vart otrogen, skulle aldrig vara det och skulle antagligen aldrig förlåta det heller...
 

von reisen

Snacka går ju...
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Småland
Hoj
Husqvarna 250 CR -03
Reptilhjärnan som ju visar sin fula nuna ibland reagerar inte på ordet otrohet, vissa av oss är väl mer primitiva än andra... :D
 

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Skövde
Hoj
ER6n
Tyvärr har jag :död
Fick för mig bara för att jag råkade träffa några "speciella" tjejer att alla var det och varför skulle inte jag kunna va det.
Den inställningen hade jag när jag träffade en kanon tjej hur snäll som helst (Hon skulle inte ens kunna slå ihjäl en mygga).
Råkade göra bort mig på en fest och det tog slut. :(

Gissa vad jag valde?
 

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Av de tjejer jag har träffat var det en som inte hade pojkvän... tjejerna har iaf varit otrogen mot någon med det är ju inte mitt bekymmer..

/F
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Macho Woman skrev:
Ja, alltså. Är det inte ett väldigt stort hopp mellan 'En gång, aldrig mer' och 'Ja, alltid'?
Äh, en gång är ingen gång, två gånger är en vana.

Mig skulle det aldrig falla in att vara otrogen.

Edit: att gå på horhus räknas inte va :va :confused:
 

MCdåre

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2003
Ort
GBG
Hoj
gixxer 1000
om man e trogen i 30 år, kan man säga att man har varit en trogen kille då?
 

Minimorran

Blivande miljonär
Gick med
7 May 2004
Ort
Södertälje
Hoj
Kawasaki zzr600
Pillis skrev:
Absolut! Själv säger jag att jag ALDRIG kommer vara otrogen och det menar jag. Ska man tvunget vara med någon annan än sin partner så för sjutton gör slut INNAN!!!!!!!!! Är allt frid och fröjd i förhållandet så borde man inte ens tänka tanken på att vara med någon annan! That's my opinion!

Kunde inte ha sagt det bättre själv.. :Bugar
håller fullständigt med!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top