Har du varit otrogen?

Har du vart otrogen ???

• Antal röstningar
    0

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Tofast4Hjo skrev:
Min Gixxer blev svartsjuk när jag skaffade en Kawwa som banhoj, hon blev sotis i avgasröret och allmänt tjurig, men bigamist som man är så har nu bägge hojarna lärt sig att leva med varandra, ibland hör man suckar och stön ifrån garaget, undrar om dom håller på att flata till sig...

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
GSXR1100R skrev:
Jag erkänner att jag vänsterprasslat med en Hynda CBR600R på bana och det skäms jag för, men jag har inte vågat att berätta det för min Kawwa, hon skulle bli vansinnig och börja läcka olja direkt.

:lol :lol :lol

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
iommi skrev:
Du behöver inte leta så långt. ta en titt mellan dina ben! :hihi

Vänta lite... Ja jösses... Du har rätt! :rolleyes: :D
Nu är det indirekt bevisat, det finns ingen man som når upp till mina högt satta krav... jag klarar mig heeeeelt själv... :brinnerup :crash

(Fast på riktigt: Luktar det fisk är normalfloran av bakterier ur balans. Åtgärda! :fakta Men det är väl mer än vad en kille vill veta... :hihi )

Last edited:

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Rickie Key skrev:
Humm,jag tycker nog en gång är en gång för mycket... :confused:

/Rikard

Jo....så är det i en specifik relation.

Men om man räknar in hela, hela livet från det att man startade realtioner i tonåren så ..då är det väl inte så farligt..med en gång...!!?? Eller??

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Påklädd R1:a
Aldrig!!
Skulle aldrig få för mig det äns om jag var full.

iommi

sakta men säkert!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR750 -85, Yamaha sr400 -83
Flamma77 skrev:
Vänta lite... Ja jösses... Du har rätt! :rolleyes: :D
Nu är det indirekt bevisat, det finns ingen man som når upp till mina högt satta krav... jag klarar mig heeeeelt själv... :brinnerup :crash

(Fast på riktigt: Luktar det fisk är normalfloran av bakterier ur balans. Åtgärda! :fakta Men det är väl mer än vad en kille vill veta... :hihi )

Och hur åtgärdar ni det? börjar torka er fram->bak istället för bak->fram? :hihi

föresten, du måste vara väldigt vig för att klara dig helt själv! :rolleyes:

Last edited:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
iommi skrev:
Och hur åtgärdar ni det? börjar torka er fram->bak istället för bak->fram? :hihi

föresten, du måste vara väldigt vig för att klara dig helt själv! :rolleyes:

En strålande början... om man nu inte hade koll på det. Sen kan men ju sluta ha sex, för sperma har fel pH. :brinnerup
Skippa stringtrosor och rakning... inte tvätta med tvål för ofta... osv. Sen kan man gå till apoteket... eller gynekologen och ta lite prover och sedan kanske apoteket igen...

Jag är vig som fan! :rolleyes: :tungan Dessutom är jag både höger och vänsterhänt... så som omväxling så går det ju att använda den handen som jag använder minst och låsas att det är någon annan som är där och fumlar... :rolleyes: :D

Zeppelinare

Förvirrad
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
kör allt på hjul
Jag har nog varit otrogen säkert mellan 30-50 ggr.. Inte nåt jag är stolt över men å andra sidan dom jag varit otrogna med har själva haft förhållanden..

Så tjejer o killar där ute, håll i era respektive. I dom lugnaste vatten......

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Flamma77 skrev:
Jag är vig som fan! :rolleyes: :tungan Dessutom är jag både höger och vänsterhänt... så som omväxling så går det ju att använda den handen som jag använder minst och låsas att det är någon annan som är där och fumlar... :rolleyes: :D

Annars Kan man ju låta nån annan va där och fumla :rolleyes:
:gnissla
Hrm.. Orena tankar!

Näe. Det bäst att du träffar "Reverent Black SSDD" som säger : "Kom och bikta dig i min Köttmickrofon!!" :fatta!

(Du bor Nära Knutby Va??)

peter_n

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2003
Hoj
SV 650s
Zeppelinare skrev:
Jag har nog varit otrogen säkert mellan 30-50 ggr.. Inte nåt jag är stolt över men å andra sidan dom jag varit otrogna med har själva haft förhållanden..

Så tjejer o killar där ute, håll i era respektive. I dom lugnaste vatten......

Du är ett AS.
Vi killar borde ju vara snällare mot varandra. Ta INTE någon annans flickvän :mad: Inte ens med tång.

Zeppelinare

Förvirrad
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
kör allt på hjul
peter_n skrev:
Du är ett AS.
Vi killar borde ju vara snällare mot varandra. Ta INTE någon annans flickvän :mad: Inte ens med tång.

Inte mitt fel för att deras respektive inte tar hand om sin fru/flickvän ju..

Zeppelinare

Förvirrad
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
kör allt på hjul
Tofast4Hjo skrev:
Och därför måste du göra "hjälpa" dem??

Nej jag hjälper inte någon, vad ska jag hjälpa dom med? Klippa gräsmattan eller? Nä saknar dom ömhet och uppskattning hemma så fixar dom det på ett annat sätt.

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
Säkert inte ditt fel att du lägger på storcharmen och sätter på dom heller...
"It wasn´t me, it was the one-armed man...." :rolleyes:

Min FÖREDETTA bästa polare (i 8 år) satte på min FÖREDETTA flickvän 2ggr innan jag fick reda på det. han var lite skrajsen i över 2 års tid efter det, skickade "ursäkta-brev" o skit.

Fundera på om det är värt att bli av med polare och tjej/kille innan du bryter ner o glufsar på...

Sen har du ju en "mindre" detalj till frasen "Jag är gravid och tänker behålla barnet..." kan ju få vilken kille som helst att blik solbränd som ett lakan i ansiktet :rullandeu

Zeppelinare skrev:
Inte mitt fel för att deras respektive inte tar hand om sin fru/flickvän ju..

Last edited:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Funatic skrev:
....

Min FÖREDETTA bästa polare (i 8 år) satte på min FÖREDETTA flickvän 2ggr innan jag fick reda på det. ......

Va?? Är hon väl före detta så är det väl bara att skruva på. Eller har du någon typ av uppsägningstid?

Zeppelinare

Förvirrad
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
kör allt på hjul
Funatic skrev:
Säkert inte ditt fel att du lägger på storcharmen och sätter på dom heller...
"It wasn´t me, it was the one-armed man...." :rolleyes:

Min FÖREDETTA bästa polare (i 8 år) satte på min FÖREDETTA flickvän 2ggr innan jag fick reda på det. han var lite skrajsen i över 2 års tid efter det, skickade "ursäkta-brev" o skit.

Fundera på om det är värt att bli av med polare och tjej/kille innan du bryter ner o glufsar på...

Sen har du ju en "mindre" detalj till frasen "Jag är gravid och tänker behålla barnet..." kan ju få vilken kille som helst att blik solbränd som ett lakan i ansiktet :rullandeu

Bara för att komplettera, mina vänners respektive håller jag händerna borta ifrån. Det här är sådana jag inte känner sen tidigare och kan inte på något sätt veta vem deras män/killar är.

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
Var inte föredetta vid tillfället :kocko

Och uppsägningstiden vid tillfället var väl ca 1 sekund.

Chrille skrev:
Va?? Är hon väl före detta så är det väl bara att skruva på. Eller har du någon typ av uppsägningstid?

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...