Har du varit otrogen?

Har du vart otrogen ???

• Antal röstningar
    0

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
Ah. bättre, mycket bättre. Passa så inte pitten ramlar av bara. Finns mycket skit där ute (eller inne beroende på hur man ser det :rolleyes: )

Zeppelinare skrev:
Bara för att komplettera, mina vänners respektive håller jag händerna borta ifrån. Det här är sådana jag inte känner sen tidigare och kan inte på något sätt veta vem deras män/killar är.

Zeppelinare

Förvirrad
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
kör allt på hjul
Funatic skrev:
Ah. bättre, mycket bättre. Passa så inte pitten ramlar av bara. Finns mycket skit där ute (eller inne beroende på hur man ser det :rolleyes: )

Ja jag är ju inte helt bakom flötet :D klart man kör med skydd..ALLTID..!!

Em74

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Hoj
.
Det finns massor med anledningar till varför folk är otrogna. En av dessa är att man kanske helt enkelt inte älskar den man är tillsammans med, men inte vet om det? Inte alla vet vad kärlek är.

En anledning att vissa inte är otrogna är kanske att de aldrig får CHANSEN? :confused:

Frågan borde lyda på detta sättet istället:

Om det var helt stensäkert att din tjej/kille aldrig skulle få reda på det, skulle du då vara otrogen med en läckerbit för en stund av det bästa sex du någonsin varit med om?

Mitt svar är nej..av den enkla anledningen att jag har den jag vill ha. Jag suktar inte efter någon annan.

Men jo, jag har "fulat" förr..men jag får nog skylla det på ungdomlig omogenhet. Idag vet jag bättre.

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
polarn fick lite pökpanik på en övernattningsfest för några år sedan, en tjej han suktat efter i flera år ville helt plöstligt, ehh, ja, du vet, med honom men INTE utan gummi, han hade inget, frågade mig som hade slut (det DÄR lät bra va?!?!? :D :D :D ) så idioten rusar in i köket, klipper till en ICA-kasse som han drar fast med en gummisnodd runt roten, springer in till mig, visar upp "kassen" och frågar "funkar det här tror du?!?!?!?"
- eeeh, ja för fan... sa jag, han springer in och ja, vi kan väl bara säga att det blev inget den gången heller. Hennes väl valda ord hördes nog i hela huset.

Zeppelinare skrev:
Ja jag är ju inte helt bakom flötet :D klart man kör med skydd..ALLTID..!!

Zeppelinare

Förvirrad
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
kör allt på hjul
Funatic skrev:
polarn fick lite pökpanik på en övernattningsfest för några år sedan, en tjej han suktat efter i flera år ville helt plöstligt, ehh, ja, du vet, med honom men INTE utan gummi, han hade inget, frågade mig som hade slut (det DÄR lät bra va?!?!? :D :D :D ) så idioten rusar in i köket, klipper till en ICA-kasse som han drar fast med en gummisnodd runt roten, springer in till mig, visar upp "kassen" och frågar "funkar det här tror du?!?!?!?"
- eeeh, ja för fan... sa jag, han springer in och ja, vi kan väl bara säga att det blev inget den gången heller. Hennes väl valda ord hördes nog i hela huset.

Vad är det dom säger, nöden har ingen lag..*S* Fast en ica kasse vettefan om jag skulle använda.. Bättre med svart sopsäck.. så kan man säga att det är en Black Jack.. :D :D :D

Last edited:

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Bikerbitch skrev:
Sålänge det inte betyder något att jag pussar på dom så är det lugnt. Har hänt 1-2 gånger och det är ju på skoj.

Respect. Men om min donna gjorde så tror jag nog att jag skulle bli upprörd. Hur skoj det än är tänkt...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Jag och pojkvännen (tofast4some) är vissa perioder ifrån varandra då han arbetar i Norge, men inte f.....n går någon av oss och är otrogen mot den andra på grund av att man "inte får nått" etc..... I ett seriöst förhållande kan man inte alltid få bestämma allt, man måste respektera varandra annars fungerar det aldrig.

(Ska bli intressant att se om Tofast4some skriver i denna tråd, han HATAR otrohet!! precis som jag. :krama )

Last edited:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Funatic skrev:
Min FÖREDETTA bästa polare (i 8 år) satte på min FÖREDETTA flickvän 2ggr innan jag fick reda på det. han var lite skrajsen i över 2 års tid efter det, skickade "ursäkta-brev" o skit.

Det har hänt mig med...

Jag fick reda på det jäkligt långt efteråt. Det faktum att han var sjukligt svartsjuk och vaktade mig som en Rottis och att hennes förhållande kraschade för att hennes kille varit otrogen (hon var helknäckt över det... )Ja, jag skakade bara på huvudet, när jag fick veta. Det hela är bara för sorgligt. Vilka totala idioter båda två... :fatta! :D Looooosers! :huvet :hihi

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Chrille skrev:
Va?? Är hon väl före detta så är det väl bara att skruva på. Eller har du någon typ av uppsägningstid?
är det inte en oskriven regel att man inte nullar, ens stöter på polares ex?
så sköter alla jag känner det iaf.

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Tofast4Hjo skrev:
:huvet Man rör inte sin polares ex. Det finns tillräckligt med "okända" singlar ute så det räcker och blir över.

Det beror väl ändå på om det har tagit slut i samförstånd och utan komplikationer i form av kvarhängande känslor? Dessutom kan det ju ha gått en tid sedan det tog slut också. Vad spelar det då för roll?

Om situationen inte stör någondera parterna är det ju dumt att räkna bort något som kan bli riktigt bra. :)

Min mest långvariga vännina har 'övertagit' två av mina ex. ( Hon är inte ihop med någon av dem numer. :hihi Jag förstår henne. :tungan ) Rätt många år efter vi var ihop i och för sig och fastän det så frågade då båda parter (oberoende av varandra) om det kändes OK för mig. Jag sa bara :tummenupp " Testkörd och klar, behöver du manual?" :lol, båda gångerna...
Så kan det gå när man bor på en liten ort med mycket begränsat utbud av 'vettiga' killar. :rolleyes:

Last edited:

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Tofast4Hjo skrev:
Jag och pojkvännen (tofast4some) är vissa perioder ifrån varandra då han arbetar i Norge, men inte f.....n går någon av oss och är otrogen mot den andra på grund av att man "inte får nått" etc..... I ett seriöst förhållande kan man inte alltid få bestämma allt, man måste respektera varandra annars fungerar det aldrig.

(Ska bli intressant att se om Tofast4some skriver i denna tråd, han HATAR otrohet!! precis som jag. :krama )
hur vet du vad han gör i Norge???
Det är helt enkelt som så att det du inte vet har du inte ont av.....men du kan aldrig säga att du vet vad han gör om du inte är där.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
är cybersex otrohet?
Är telefonsex otrohet???

Vad tycker ni?

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Tofast4Hjo skrev:
"Liten ort" som Uppsala då, eller. Testa att ragga i Skövde då :D

Liten ort som NORBERG, dit jag tvingades flytta när jag var tretton och bo i tills jag flydde efter gymnasiet. :gnissla Min vännina bodde kvar ett tag till. :brinnerup

Norberg är mindre än Skövde... det existerar knappt...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Ravetrancer skrev:
hur vet du vad han gör i Norge???
Det är helt enkelt som så att det du inte vet har du inte ont av.....men du kan aldrig säga att du vet vad han gör om du inte är där.

:huvet, jobbar som snickare långt uppe på fjällen 12 tim/dag i 12 dagar, jag vet, tar hand om pengarna :rolleyes: :hihi . Den enda han kan sätta på där är fjällfåren :hihi. Då får väl PM:a honom och fråga?.

Last edited:

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tofast4Hjo skrev:
:huvet, jobbar som snickare långt uppe på fjällen 12 tim/dag i 12 dagar, jag vet, tar hand om pengarna :hihi . Den enda han kan sätta på där är
fjällfåren :hihi. Då får väl PM:a honom och fråga?.
menar inte att han gör nåt, men man kan aldrig veta egentligen. Saken e den att folk som aldrig nånsin skulle tänka sig vara otrogna kan hamna i en situation där det finns sån kemi mellan människor att otrohet kan hända.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln