Har du varit otrogen?

Har du vart otrogen ???


  • Antal röstningar
    0

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Rocco skrev:
Ha ha ha ha, bästa kommentaren jag sett på länge! :tummenupp

Hur är det med det igentligen? När är det ok om det är överhuvudtaget är det? Har själv suttit där men tackat nej tack vare respekten för min vän. Har inte velat fråga honom heller om det skulle vara ok.

Och hur skulle Ni reagera om en polare hade sex med Eran syster/bror?

//AJ

Jag har efter en par systergökanden fått förklara mig mångt och mycket, men även fått ett skratt och "det gjorde du rätt i", så det är väl kanske läga att känna efter hur polaren kommer att reagera, redan innan du kliver på systern.
 

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Vill köpa enduro
jag fick ett "erbjudande" om sex... killen i fråga hade varit ihop med sin tjej i 15 år... hm... jag hade inte velat vara den tjejen!
men han stod för vad han tyckte (förutom mot sin tjej) o sa att man inte kunde vara trogen mot någon för att d inte ligger i människan natur. Jag har en annan åsikt o avböjade bestämt. :)

tack för mej, nu ska jag sova så man orkar till jobbet imorgon... urk...
 

PIX

Stolt Skåning
Gick med
3 Jul 2004
Ort
Skåne(kävlinge)
Hoj
R6 -03 BANHOJ
Har varit och såg hennes blick när jag berättade. ALDRIG MER att jag vill skada en annan på det viset fy f.n har aldrig mått så dåligt, kände mej som värsta skithögen med rätta!
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:tummenupp :) håller med dej R2. Jag har aldrig vare otrogen mot nån och då menar jag inte ens hångla med en annan, jag har däremot många kill kompisar som mina ex har vare lite sotis på. Varför undrar jag då? :confused:

HAr däremot alltid blive bedragen av nån mysko anledning.....en ursäkt var "jag var mobbad i skolan så jag vill testa hur långt jag kan gå med brudarna" !! Men hallå måsta han göra det framför ögonen på mej ?? fast jag är nöjd jag dumpade honom där på fläcken, hade väll inte vara ihop så länge han och jag så det fanns nog inte så starka känslor från nån av oss.

EN annan anser att det är helt okej att han sätter på ett par andra tjejer och att han sen (tror att jag itne fatta nå) ljuger sig blå över att inte ha gjort de!! Problemet är bara att han glömde bort sig och sa fel i balnd så jag insåg att han var otrogen.......detta tog slut efter ett år och jag sörjer inte.......allt vart så mycke lugnare.....för han anklagade mej som inte var otrogen för att vara det. Utrycket "genom sig själv känner man andra" verkar vara hans moto.

Hmmm blir nog singel nu ett bra tag fram över då jag just komme ut ur ett annat förhållande som inte vart så lyckat då han flyttade *s*

JAg triv med att vara singel trotts allt. Man kan jobba mer då utan att nån klagar på att man aldrig är hemma för att umgås med honom *ler*


Men jag måste ge en eloge till alla här inne i denna tråd som anser att detta är fel. SKönt att veta att ni finns där ute.
:krama
// Kakan


R2 skrev:
min gräns för otrohet: "bete dig som om din partner ser vad du gör" mkt enkelt.
 
Last edited:

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
UrbanTiger skrev:
Varför ska man vara otrogen ?

Byter man dålig kärlek mot ingen kärlek :va
Eller byter man ingen kärlek mot ingen kärlek :va
Eller byter man dålig sex mot sämre sex :va
Eller byter man ingen sex mot dålig sex :va
Eller byter man dåligt självförtroende mot ångest :va

Den som egentligen förlorar mest är nog en själv :gnissla

Huvudet på spiken.

87 personer har hittils fyllt i "Ja, alltid".
Varför är ni det "alltid"?

Är ni modiga nog att stå för det, och berätta varför?
 
Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
John skrev:
Är ni modiga nog att stå för det, och berätta varför?
Vaddå då? Tänder du på sånt eller vad är det fråga om :va
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
R1 Uffe skrev:
Det saknas ett par svars alternativ

Ja, 1 gång & det kommer nog att hända igen
Ja, ett par gånger
Jag saknar fortfarande dessa alternativ.. :tuttar
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Ravetrancer skrev:
strunta i dom , vilken av dom e du???:)

Det får nog bli det tredje & det hemliga alternativet..Ja, ett par gånger & det kommer nog att hända igen.... :kocko :fatta! :tummenner
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
John skrev:
Huvudet på spiken.

87 personer har hittils fyllt i "Ja, alltid".
Varför är ni det "alltid"?

Är ni modiga nog att stå för det, och berätta varför?


...fräls dem ifrån ondo...
:rolleyes:

gladh
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
John skrev:
Huvudet på spiken.

87 personer har hittils fyllt i "Ja, alltid".
Varför är ni det "alltid"?

Är ni modiga nog att stå för det, och berätta varför?

Man kanske inte ha känt att partnern man dejtat inte ha varit den "rätta" & pga det så har man varit ute på äventyr. En del kanske bara vill ha lite miljö ombyte. En del tycker kanske att "Gräset Är Grönare På Andra Sidan" Det finns nog många svar på din fråga
 

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
R1 Uffe skrev:
Man kanske inte ha känt att partnern man dejtat inte ha varit den "rätta" & pga det så har man varit ute på äventyr. En del kanske bara vill ha lite miljö ombyte. En del tycker kanske att "Gräset Är Grönare På Andra Sidan" Det finns nog många svar på din fråga


Så varför inte bryta upp först då? :gnissla
 

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
R1 Uffe skrev:
Man kanske inte ha känt att partnern man dejtat inte ha varit den "rätta" & pga det så har man varit ute på äventyr. En del kanske bara vill ha lite miljö ombyte. En del tycker kanske att "Gräset Är Grönare På Andra Sidan" Det finns nog många svar på din fråga
Givetvis förstår jag att man kan känna för ett miljöombyte, samt att den "rätta" hade gått vilse.

Men, varför riskera att såra den människan för det?
Kan man inte vara stark nog att säga till först, om man planerar att vara otrogen?

För nu pratar jag inte om sånt som "händer på fyllan", utan de mer planerade, som det ändå verkar vara.
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
John skrev:
Givetvis förstår jag att man kan känna för ett miljöombyte, samt att den "rätta" hade gått vilse.

Men, varför riskera att såra den människan för det?
Kan man inte vara stark nog att säga till först, om man planerar att vara otrogen?

För nu pratar jag inte om sånt som "händer på fyllan", utan de mer planerade, som det ändå verkar vara.
nu e du väl rolig John, berätta först, hehehe
Det låter fint det:)

Va sägs om att vara otrogen o aldrig berätta det, vilket sårar mest?
 

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Segeltorp
Hoj
Enduro
Det man inte vet lider man inte heller av!

//En som dock aldrig varit otrogen!

Ravetrancer skrev:
nu e du väl rolig John, berätta först, hehehe
Det låter fint det:)

Va sägs om att vara otrogen o aldrig berätta det, vilket sårar mest?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top