Solid snake
2002
50 mil?! HA!det blanka är skydd till däcket. det är för övrigt väldigt halt så du borde köra varsamt dem första 50 milen. Och mönster skiljer från däck till däck, alla däck har ju olika egenskaper
/Smurfen
![LOL :lol :lol](/img/smilies/lol.gif)
50 mil?! HA!det blanka är skydd till däcket. det är för övrigt väldigt halt så du borde köra varsamt dem första 50 milen. Och mönster skiljer från däck till däck, alla däck har ju olika egenskaper
/Smurfen
50 mil?! HA!![]()
tror att du missuppfattade varsamt
ducatist...
Det är en hockeypuck till bakdäck och går att åka bra länge på! Men kasst i regn![]()
det blanka är skydd till däcket. det är för övrigt väldigt halt så du borde köra varsamt dem första 50 milen. Och mönster skiljer från däck till däck, alla däck har ju olika egenskaper
/Smurfen
Varsamt 50 mil? Nu är vi på sporthoj, varsamt för vissa kan vara en nära-döden-upplevelse för andra, tänk på att vi är på sporthoj.com nu
Snarare ta det lite lugnare de 3-10 första milen, det allra bästa är att åka ut några mil bränna på lite fort rakt fram så du får rejält med värme i däcket som oxå tar bort "skyddet" själv brukar jag faktiskt "raspa" av något varv med lite slippapper iaf på sidan, inte för jag vet om det hjälper mig, bara en mental sak
Jag vet en del som kört ett par varv på Gelleråsen med nya däck och laddat bortom allt vett o sans när gulflagg försvinner![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |