Har Johan någon motorcykel kvar imorgon?

Har Johan någon motorcykel kvar imorgon?


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

mugano

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2008
Ort
Solna
Hoj
SP-1 -01
En vän till mig och medlem här blev av med sin Ninja -96:a tidigare i år och blev efter ca 4-5 mån uppringd av polisen som först hittat den i Vallentuna sönder körd men gick framåt. Under tiden polisen hade den blev den stulen och hittades igen i ännu sämre skick. Så visst blir äldre hojar oxå stulna och inte alltid exporteras till utlandet.
 

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
Det är smartare att använda sig av 230 V. Det finns att hämta direkt på elnätet.


Precis min tanke :D

Ha ha.
Jag skrev samma medelande med mycket färre bokstäver tidigare i tråden.
"Nysvensk" är ghej.
Korrekt terminologi är:
Kebabsvarvare,
självmordsbombare,
falaffelrullare
eller kort och gott:
Gärningsman.


3,5 timmars sömn,,upp o hoppa till jobbet. Då blir man så glad åt dessa inlägg :D
 
Last edited:

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Stämmer bra som du säger men samtidigt så är det ju allt som oftast en nysvensk person som kommer fram till en med frågor likt:

Eyy len! Fet hoj, min brusha har en likadan, den går som fan, hur fort går din?

Antagligen lika fort som hans brushas hoj..eller?:va


No offence men det är svårt att vänta sig en seriös diskussion efter att ha blivit bemött på det här viset allt för många gånger.

Å ni e så smarta.
Skärp dig ,vad förväntar du dig från 13 åringar..
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Till TS: Kan du inte fråga nysvenskarna om de vill provsitta din hoj medan du fotograferar dem? Det skulle ju hjälpa vid polisanmälningen sedan.:hihi
 

hass

Fairings are for sissies!
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Tumba
Hoj
2008 Honda CB1000RA
Ni är så jävla skraja, jag ser utlänsk ut (är nysvensk) eller vad ni vill kalla det, jag ser mig själv som svenne. Varje gång jag sett nån med en fin hoj o kikat en extra gång, eller sökt kontakt för att snacka lite hoj med personen så har de blivit så nervösa och konstiga att man blir irriterad. Ni måste ta bort den stämpeln som ni har på folk o ge dem en chans.
Word! :fakta :tummenupp
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Till TS: Kan du inte fråga nysvenskarna om de vill provsitta din hoj medan du fotograferar dem? Det skulle ju hjälpa vid polisanmälningen sedan.:hihi
När jag lät några tattare provköra en sportbil jag hade till salu så krävde jag att jag tog kort av dom innan någon provkörning skedde. Intresset svalna efter det, antingen för att jag vore "dum" eller för att jag kanske avstyrde något.
 

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Alltså.....innan vi köpte villa bodde vi på ett mindre omtyckt område men 90 % nysvenskar. Under den tiden hade jag 2 st hojar, en gixxer och en R6 och våra garage var med galler mellan så insynen genom var fullständig. Jag fick konstiga frågor och många som tittade på hojen dagligen när vädret var fint och hade alldrig några problem....
Sedan köper man villa i ett fint område, packar hojen för en bandag (skulle köra tidigt som fan 05.15-30) och när man stiger ur sängen strax innan 5 e släpet tomt.

Bara för att det är en nysvensk och inte en dum fjortis med guldlockigt hår behöver faktiskt inte innebära att dom vill stjäla skiten.
Man bör vara lite försiktig med slutsatser........en sådan post uppfattas lätt på ett sätt som författaren kanske inte direkt menar.......

Ni är så jävla skraja, jag ser utlänsk ut (är nysvensk) eller vad ni vill kalla det, jag ser mig själv som svenne. Varje gång jag sett nån med en fin hoj o kikat en extra gång, eller sökt kontakt för att snacka lite hoj med personen så har de blivit så nervösa och konstiga att man blir irriterad. Ni måste ta bort den stämpeln som ni har på folk o ge dem en chans.
Är ni trevliga så de känner att de känner dig lite så kommer de känna att du vet vem han är, så kommer du på honom vid stölden är det kört (ifall det är så att han skäl saker) Annars så håller han ett öga och säger åt sina polare att inte göra nåt eftersom det är hans granne som äger hojen och denna snubbe är en rekokille.
Eller så är du trevlig o framåt och när ni snackat lite ljuger/påpekar du att skiten har jätte stora problem så blir den inte så intressant längre.

Ja man kan vrida o vända på det många ggr både till det positiva eller till det negativa.
Så tänk positivt kära vänner.

Exaktemundo!
(ja jag vet vilka uttalande jag gör om min stulna hoj, men dr finns vittnen och annat, inte fråga om vem utan om bevis, alla kriminella är svin och avskum oavsett ras!)
 
Last edited:

Serbius

CЛABИША/Serbius
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Nära Havet i ett hus på 157m2
Hoj
Yamaha Fz6s 2004:a
då man inte lyckats få sålt sin mc så kommer det ALLTID ett antal nysvenskar som lånar den !!!!

är det inte så i slutet på säsongen?!?!?!?!?!
F-bolagen tror ju klart på en svenne eller hur?


fan va jag gillar sverige.......
 

idris

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2007
Ort
Järfälla
Hoj
S1000RR
Ha ha.
Jag skrev samma medelande med mycket färre bokstäver tidigare i tråden.
"Nysvensk" är ghej.
Korrekt terminologi är:
Kebabsvarvare,
självmordsbombare,
falaffelrullare
eller kort och gott:
Gärningsman.

just det!
det är alltid du som kommer alla smarta inlägg!
duktig du var nu, kanske mamma klappar ditt lilla huvud nu, och din små kompisar tillsammans med dig har det så trevligt nu... när ni skrattar åt alla som är lite bättre än ni :såjaponken var du en sån där som alltid satt tyst i klassrumen längst bak, för att ringa på nätterna när du var osynlig och flåsa..
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
just det!
det är alltid du som kommer alla smarta inlägg!
duktig du var nu, kanske mamma klappar ditt lilla huvud nu, och din små kompisar tillsammans med dig har det så trevligt nu... när ni skrattar åt alla som är lite bättre än ni :såjaponken var du en sån där som alltid satt tyst i klassrumen längst bak, för att ringa på nätterna när du var osynlig och flåsa..
Gangstah.
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
då man inte lyckats få sålt sin mc så kommer det ALLTID ett antal nysvenskar som lånar den !!!!

är det inte så i slutet på säsongen?!?!?!?!?!
F-bolagen tror ju klart på en svenne eller hur?


fan va jag gillar sverige.......

Och du är bättre???
Flytta???
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top