Har Johan någon motorcykel kvar imorgon?

Har Johan någon motorcykel kvar imorgon?


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

LiNiC

Performens
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hbg
Hoj
Ducati S4 monster, Suzuki Gsxr 1000 K4
Om den inte lämnat johan inatt så kanske pollen ska ändras till,
"Hur länge johan har kvar sin hoj?"

Personligen hade jag bytt garage ett tag, någon i bekantskapskretsen bör
väl ha plats för en hoj en vecka eller två.
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Jag skulle ha tagit med mig ett hjul upp i sängen varje kväll. Är väl ändå det trevligaste sällskapet man får i sängen .
 

sark

Bitter och otrevlig
Gick med
31 Jan 2008
Ort
gefle
Hoj
r6
Den står kvar!

Igår när jag var ute med vow stod dock dom två kompisarna och pratade bakom garagelängan. Sen började det regna, så om busköra va deras mål så gick nog luften ur.

Men dom kanske bara stod där för att vakta garaget åt mig, vem vet.. :rolleyes:
 

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Malmö
Hoj
929, svart/silver
Den står kvar!

Igår när jag var ute med vow stod dock dom två kompisarna och pratade bakom garagelängan. Sen började det regna, så om busköra va deras mål så gick nog luften ur.

Men dom kanske bara stod där för att vakta garaget åt mig, vem vet.. :rolleyes:

Införskaffa en hagelbrakare å det snaraste. Du kan ju försåtsminera garageporten med den, någon av saw-filmerna har säkert användbara tips på hur man riggar den på bästa sätt :tummenupp
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Ni är så jävla skraja, jag ser utlänsk ut (är nysvensk) eller vad ni vill kalla det, jag ser mig själv som svenne. Varje gång jag sett nån med en fin hoj o kikat en extra gång, eller sökt kontakt för att snacka lite hoj med personen så har de blivit så nervösa och konstiga att man blir irriterad. Ni måste ta bort den stämpeln som ni har på folk o ge dem en chans.
Är ni trevliga så de känner att de känner dig lite så kommer de känna att du vet vem han är, så kommer du på honom vid stölden är det kört (ifall det är så att han skäl saker) Annars så håller han ett öga och säger åt sina polare att inte göra nåt eftersom det är hans granne som äger hojen och denna snubbe är en rekokille.
Eller så är du trevlig o framåt och när ni snackat lite ljuger/påpekar du att skiten har jätte stora problem så blir den inte så intressant längre.

Ja man kan vrida o vända på det många ggr både till det positiva eller till det negativa.
Så tänk positivt kära vänner.
 

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sthlm/Tyresö
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Du tror väl inte på fullaste allvar att dom kommer att göra det????? Lämna kvar depåstöden alltså:D

Ni måste ta bort den stämpeln som ni har på folk o ge dem en chans.

Hos mig har ALLA en chans tills dom gjort bort sig! Polisen gjorde bort sig för 10 år sedan:D
 
Last edited:

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Ort
Örebro
Hoj
två ben och inga hjul kvar
ohh shit! en cbr600 från 90-talet, den måste du nog vakta jävligt noga!
Fast om du får ur flaskan ur baken kanske du inte behöver vara lika stel i tonen nästa gång, så kanske...bara kanske du får ha pärlan kvar!
:)
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ni är så jävla skraja, jag ser utlänsk ut (är nysvensk) eller vad ni vill kalla det, jag ser mig själv som svenne. Varje gång jag sett nån med en fin hoj o kikat en extra gång, eller sökt kontakt för att snacka lite hoj med personen så har de blivit så nervösa och konstiga att man blir irriterad. Ni måste ta bort den stämpeln som ni har på folk o ge dem en chans.
Är ni trevliga så de känner att de känner dig lite så kommer de känna att du vet vem han är, så kommer du på honom vid stölden är det kört (ifall det är så att han skäl saker) Annars så håller han ett öga och säger åt sina polare att inte göra nåt eftersom det är hans granne som äger hojen och denna snubbe är en rekokille.
Eller så är du trevlig o framåt och när ni snackat lite ljuger/påpekar du att skiten har jätte stora problem så blir den inte så intressant längre.

Ja man kan vrida o vända på det många ggr både till det positiva eller till det negativa.
Så tänk positivt kära vänner.
Ha ha.
Jag skrev samma medelande med mycket färre bokstäver tidigare i tråden.
"Nysvensk" är ghej.
Korrekt terminologi är:
Kebabsvarvare,
självmordsbombare,
falaffelrullare
eller kort och gott:
Gärningsman.
 

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Ort
Kälma
Hoj
Upcoming
Hojen? han kommer ta hela garaget inklusive nedgrävt avlopp! :näsblod

Så gör alla utlänningar, för det har jag läst på internet :fakta
 

sark

Bitter och otrevlig
Gick med
31 Jan 2008
Ort
gefle
Hoj
r6
Ni är så jävla skraja,
....
Så tänk positivt kära vänner.

Du har helt rätt! I princip varje gång jag har satt mig i garaget och skruvat så har någon kommit fram och pratat hoj med mig, och bor man där jag bor så är det i regel någon som har lite svårt med språket så att säga. Det har jag inte ett problem med. Klockan åtta på kvällen är man däremot inte särskilt pratglad, då vill man helst hem.

Problemet här var att han kom fram och låssades vara intresserad av garaget men stirrade på mig och hojjen hela tiden. Det faktum att hans polare stod bakom garaget inatt berodde kanske bara på att dom väntade på mig så att dom fick prata prata av sig lite hojsnack, eller så berodde det på att jag hade rätt i min första känsla, vad vet jag.

Hojen står kvar, så jag kanske hade jättefel.

ohh shit! en cbr600 från 90-talet, den måste du nog vakta jävligt noga!
Fast om du får ur flaskan ur baken kanske du inte behöver vara lika stel i tonen nästa gång, så kanske...bara kanske du får ha pärlan kvar!
:)

Jag funderade på om jag skulle bemöda mig med ett svar på det här, men nej.
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
ohh shit! en cbr600 från 90-talet, den måste du nog vakta jävligt noga!
Fast om du får ur flaskan ur baken kanske du inte behöver vara lika stel i tonen nästa gång, så kanske...bara kanske du får ha pärlan kvar!
:)

Det var precis så jag tänkte när jag köpte en RF600 från -93. Perfekt! En hoj ingen jävel vill sno! Hann ha den i 8 månader, inklusive en vinter, innan den blev stulen. Man måste vakta ALLT.
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Ni är så jävla skraja, jag ser utlänsk ut (är nysvensk) eller vad ni vill kalla det, jag ser mig själv som svenne. Varje gång jag sett nån med en fin hoj o kikat en extra gång, eller sökt kontakt för att snacka lite hoj med personen så har de blivit så nervösa och konstiga att man blir irriterad. Ni måste ta bort den stämpeln som ni har på folk o ge dem en chans.

Stämmer bra som du säger men samtidigt så är det ju allt som oftast en nysvensk person som kommer fram till en med frågor likt:

Eyy len! Fet hoj, min brusha har en likadan, den går som fan, hur fort går din?

Antagligen lika fort som hans brushas hoj..eller?:va


No offence men det är svårt att vänta sig en seriös diskussion efter att ha blivit bemött på det här viset allt för många gånger.
 

Torpalasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
Stiga Park
Ni är så jävla skraja, jag ser utlänsk ut (är nysvensk) eller vad ni vill kalla det, jag ser mig själv som svenne. Varje gång jag sett nån med en fin hoj o kikat en extra gång, eller sökt kontakt för att snacka lite hoj med personen så har de blivit så nervösa och konstiga att man blir irriterad. Ni måste ta bort den stämpeln som ni har på folk o ge dem en chans.
Är ni trevliga så de känner att de känner dig lite så kommer de känna att du vet vem han är, så kommer du på honom vid stölden är det kört (ifall det är så att han skäl saker) Annars så håller han ett öga och säger åt sina polare att inte göra nåt eftersom det är hans granne som äger hojen och denna snubbe är en rekokille.
Eller så är du trevlig o framåt och när ni snackat lite ljuger/påpekar du att skiten har jätte stora problem så blir den inte så intressant längre.

Ja man kan vrida o vända på det många ggr både till det positiva eller till det negativa.
Så tänk positivt kära vänner.

Jag tycker nog inte man ska behöva bete sig på ett speciellt sätt för att slippa få sin hoj snodd av personen ifråga. Det finns folk jag inte gillar, men inte går jag hem o snor deras saker för det?
 

Hans R1100S

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2006
Ort
Gnesta
Hoj
BMW R1200S
En bild säger så mycket

Kanske kunde du vara lite tevlig och småprata litegrann.
Som goda grannar kan du välan också ta fram kameran och lätta
upp stämningen med en kompisbild.

:tummenupp
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Jag tycker nog inte man ska behöva bete sig på ett speciellt sätt för att slippa få sin hoj snodd av personen ifråga. Det finns folk jag inte gillar, men inte går jag hem o snor deras saker för det?
:tummenupp

Om herrarna luktar som mindre parfymbutiker eller är helsvenska lintottar är inte problemet. Det är att mitt är mitt, inte ditt. Min attityd gentemot andra ska inte påverka den relationen.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Ingen ide att disskutera mer, jag var inte där o inte de flesta här heller så det hela kommer sluta som i alla andra trådar som spårar ur, vissa kastar allt skit de gått o samlat på sig under hela deras liv här på invandrare. visst är många invandrare rötägg, men människor är djävulensbarn själv, och vi svenskar lika så.

Hoppas du får ha hojen ifred!
 

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSXR1000
Införskaffa en hagelbrakare å det snaraste. Du kan ju försåtsminera garageporten med den, någon av saw-filmerna har säkert användbara tips på hur man riggar den på bästa sätt :tummenupp

Om du i bonn-termer syftar på hagelgevär kan jag informera om att dom är licensbelagda.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top