Mogge70
Rapido MCK
Nå, står den kvar?
Eller är ni ute och letar efter den.
Eller är ni ute och letar efter den.
Jag skulle ha tagit med mig ett hjul upp i sängen varje kväll. Är väl ändå det trevligaste sällskapet man får i sängen .
Den står kvar!
Igår när jag var ute med vow stod dock dom två kompisarna och pratade bakom garagelängan. Sen började det regna, så om busköra va deras mål så gick nog luften ur.
Men dom kanske bara stod där för att vakta garaget åt mig, vem vet..
Ni måste ta bort den stämpeln som ni har på folk o ge dem en chans.
Ha ha.Ni är så jävla skraja, jag ser utlänsk ut (är nysvensk) eller vad ni vill kalla det, jag ser mig själv som svenne. Varje gång jag sett nån med en fin hoj o kikat en extra gång, eller sökt kontakt för att snacka lite hoj med personen så har de blivit så nervösa och konstiga att man blir irriterad. Ni måste ta bort den stämpeln som ni har på folk o ge dem en chans.
Är ni trevliga så de känner att de känner dig lite så kommer de känna att du vet vem han är, så kommer du på honom vid stölden är det kört (ifall det är så att han skäl saker) Annars så håller han ett öga och säger åt sina polare att inte göra nåt eftersom det är hans granne som äger hojen och denna snubbe är en rekokille.
Eller så är du trevlig o framåt och när ni snackat lite ljuger/påpekar du att skiten har jätte stora problem så blir den inte så intressant längre.
Ja man kan vrida o vända på det många ggr både till det positiva eller till det negativa.
Så tänk positivt kära vänner.
Ni är så jävla skraja,
....
ohh shit! en cbr600 från 90-talet, den måste du nog vakta jävligt noga!
Fast om du får ur flaskan ur baken kanske du inte behöver vara lika stel i tonen nästa gång, så kanske...bara kanske du får ha pärlan kvar!
ohh shit! en cbr600 från 90-talet, den måste du nog vakta jävligt noga!
Fast om du får ur flaskan ur baken kanske du inte behöver vara lika stel i tonen nästa gång, så kanske...bara kanske du får ha pärlan kvar!
Ni är så jävla skraja, jag ser utlänsk ut (är nysvensk) eller vad ni vill kalla det, jag ser mig själv som svenne. Varje gång jag sett nån med en fin hoj o kikat en extra gång, eller sökt kontakt för att snacka lite hoj med personen så har de blivit så nervösa och konstiga att man blir irriterad. Ni måste ta bort den stämpeln som ni har på folk o ge dem en chans.
Ni är så jävla skraja, jag ser utlänsk ut (är nysvensk) eller vad ni vill kalla det, jag ser mig själv som svenne. Varje gång jag sett nån med en fin hoj o kikat en extra gång, eller sökt kontakt för att snacka lite hoj med personen så har de blivit så nervösa och konstiga att man blir irriterad. Ni måste ta bort den stämpeln som ni har på folk o ge dem en chans.
Är ni trevliga så de känner att de känner dig lite så kommer de känna att du vet vem han är, så kommer du på honom vid stölden är det kört (ifall det är så att han skäl saker) Annars så håller han ett öga och säger åt sina polare att inte göra nåt eftersom det är hans granne som äger hojen och denna snubbe är en rekokille.
Eller så är du trevlig o framåt och när ni snackat lite ljuger/påpekar du att skiten har jätte stora problem så blir den inte så intressant längre.
Ja man kan vrida o vända på det många ggr både till det positiva eller till det negativa.
Jag tycker nog inte man ska behöva bete sig på ett speciellt sätt för att slippa få sin hoj snodd av personen ifråga. Det finns folk jag inte gillar, men inte går jag hem o snor deras saker för det?
Införskaffa en hagelbrakare å det snaraste. Du kan ju försåtsminera garageporten med den, någon av saw-filmerna har säkert användbara tips på hur man riggar den på bästa sätt
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|