Har kvinnor känslor?

Har kvinnor känslor?

• Antal röstningar
    0

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Skulle dom inte haft det hade vi sluppit massa problem

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
@ TS: Vad har hänt, undrar jag? Säger som Peter Dalle - En kvinna ska vara Glad, Kåt och Tacksam :D

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Hur många har inte stött på en kvinna, som med gnistor hoppandes mellan hornen, snärtandes med svansen, glödande ögon, stampandes med klövarna, ånga sprutandes ur öronen och händerna spända som klor ur en Hitchcock-film vrålat "Jag är inte arg, jag är ledsen!"? Då vill dom oftast ha en kram och bli tröstade, men om man i det läget nuddar dom möts man av ett vrål som med ord säger "RÖR MIG INTE!!" men som mellan raderna är tänkt att förånga dig. Att kasta en näve chokladkakor och försöka slå nytt rekord i 100m flykt brukar vara en säkrare metod...

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Hur många har inte stött på en kvinna, som med gnistor hoppandes mellan hornen, snärtandes med svansen, glödande ögon, stampandes med klövarna, ånga sprutandes ur öronen och händerna spända som klor ur en Hitchcock-film vrålat "Jag är inte arg, jag är ledsen!"? Då vill dom oftast ha en kram och bli tröstade, men om man i det läget nuddar dom möts man av ett vrål som med ord säger "RÖR MIG INTE!!" men som mellan raderna är tänkt att förånga dig. Att kasta en näve chokladkakor och försöka slå nytt rekord i 100m flykt brukar vara en säkrare metod...

...man får räkna de lyckliga dagarna mellan det lilla livets små känsloutbrott helt enkelt. :D Det roliga är väl att de mest otippade sakerna kan få en quinnas humörstormar att gå i självsvängning.

Och som de konspirerar sinsemellan, man garvar friskt inombords åt intrigerna i damens stall-gäng...jajäääädrar. :D

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
...man får räkna de lyckliga dagarna mellan det lilla livets små känsloutbrott helt enkelt. :D Det roliga är väl att de mest otippade sakerna kan få en quinnas humörstormar att gå i självsvängning.

Och som de konspirerar sinsemellan, man garvar friskt inombords åt intrigerna i damens stall-gäng...jajäääädrar. :D
Jo, den där kvarten mellan PMS och grinigheten efter lingonveckan kan ju vara rätt trevlig, i den mån man hinner uppleva den...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati