Har kvinnor känslor?

Har kvinnor känslor?

• Antal röstningar
    0

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Hoj
Suzuki GSX-R1127
"Orättvisan är kvinnornas arvsynd; detta härleder sig ur deras brist på sunt förnuft och reflektionsförmåga
och vad som försvårar detta fel är att att naturen som vägrat dem styrkan i ersättning givit dem listen -
härav deras instinktiva skurkaktighet och oövervinneliga smak för lögnen."

sa gamle Schopenhauer. Strindberg gillade och det hamnade i förordet till "Giftas".

Tycker också det har sina poänger.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Usch, fy fan... Nu gick tankarna bakåt för en stund... Ett ex var inte från denna planet... på kvällen kunde hon skrika efter kärlek och ömhet för att dagen efter skrika av ilska och man fick ducka för saker som kom flygande... Det var som att hon var schizofren. Fy fan, vilken tid...
Tyvärr så är det dom som knull...jag menar älskar bäst... Det är som att dom glömmer bort att dom knullade för 5 min sen... :)

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Usch, fy fan... Nu gick tankarna bakåt för en stund... Ett ex var inte från denna planet... på kvällen kunde hon skrika efter kärlek och ömhet för att dagen efter skrika av ilska och man fick ducka för saker som kom flygande... Det var som att hon var schizofren. Fy fan, vilken tid...
Tyvärr så är det dom som knull...jag menar älskar bäst... Det är som att dom glömmer bort att dom knullade för 5 min sen... :)
hon har jag träffat också, eller finns det flera likadana?:gnissla

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
hon har jag träffat också, eller finns det flera likadana?:gnissla

Skulle tro att det är vanligare än vad folk tror, vid närmare eftertanke så har jag träffat 2 st med samma symtom... Helt klart hormonrubbningar som sätter igång det... Måste ju finnas hjälp mot det. Någon kvinna här kanske som känner igen sig? Som får spel utan förvarning...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Kvinnor är allergiska mot sina egna hormoner helt klart!

Det märker man en gång i månaden, eller när dom är gravida.

Dom blir dumma i huvet, nå jävulskt, helt enkelt!

Synd att det inte går att reklamera dom och få ett fungerande exemplar istället.
Det är lite som att köpa världens läckraste motorcykel, men bränslesystemet tål inte bensin?

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Hoj
Suzuki GSX-R1127
... Synd att det inte går att reklamera dom och få ett fungerande exemplar istället. ...
Bara vi här i västerlandet som ser saken så.
I afrika t.ex. skickar man tillbaka defekta fruar till föräldrarna och kräver tillbaka hemgiften.
Sen blir det stormöte mellan familjerna men kan man där visa att tanten t.ex. käftat emot mannen, inte skött hushållsjobbet, vänstrat, eller inte blivit gravid inom rimlig tid så är alla eniga om att alla kor, getter eller vad frun nu kostat ska återbetalas.
Förutom att detta blir kostsamt för föräldrarna är det också rejält skämmigt att ha uppfostrat en tjej så att hon inte duger och föräldrarna är ju inte mer än människor så nu körs ett par varv damage control.
Kunde maken möjligen tänka sig någon av fruns systrar som hustru i stället? Eller någon annan från familjen? Med lite i mellan? Öppet köp i ett år?
Men står man på sig och hävdar att fruns tillkortakommanden beror på "bad blood" inser alla att det är kört och man får full återbetalning.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Bara vi här i västerlandet som ser saken så.
I afrika t.ex. skickar man tillbaka defekta fruar till föräldrarna och kräver tillbaka hemgiften.
Sen blir det stormöte mellan familjerna men kan man där visa att tanten t.ex. käftat emot mannen, inte skött hushållsjobbet, vänstrat, eller inte blivit gravid inom rimlig tid så är alla eniga om att alla kor, getter eller vad frun nu kostat ska återbetalas.
Förutom att detta blir kostsamt för föräldrarna är det också rejält skämmigt att ha uppfostrat en tjej så att hon inte duger och föräldrarna är ju inte mer än människor så nu körs ett par varv damage control.
Kunde maken möjligen tänka sig någon av fruns systrar som hustru i stället? Eller någon annan från familjen? Med lite i mellan? Öppet köp i ett år?
Men står man på sig och hävdar att fruns tillkortakommanden beror på "bad blood" inser alla att det är kört och man får full återbetalning.

Vad kostar en hydda i afrika nuförtiden?

Kneedrag

Guest
Javisst, för mycket helt klart.
Ibland önskar jag att jag var en man, för då är man så korkad att man inte föstår alla de här känslorna. Villket skulle vara befriande för en stund.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Ibland önskar jag att jag var en man, för då är man så korkad att man inte föstår alla de här känslorna. Villket skulle vara befriande för en stund.

:rofl ...så kvinnor förstår sina känslostormar/utbrott?

BWAAAAAHAHAHAHAHAA

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Det måste vara känslorna som hindrar kvinnor från att kunna fickparkera, exempelvis. Det känns inte bra, liksom. Det bara är så.

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Vad kostar en hydda i afrika nuförtiden?
En rejäl villatomt på landet utan ström och vatten får du för motsvarande ett begagnat racedäck. Ett traditionellt hus med 20 cm lerväggar på tvinnat vidjeskelett och stråtak kostar motsvarande fyra nya tändstift. Mycket behagliga att bo i, bra ventilation, håller värmen ute på dagarna och kylan på nätterna.

I städerna kostar allt ungefär som i Göteborg eller Stockholm.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Gör inte som jag säger, gör som jag vill att du ska göra men inte vet om det själv fastän jag tänkte det innan men sa inget till dig.
:huvet

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...