Itacha75
V.I.F. min älskade vän Norton
Bubbles!
"Orättvisan är kvinnornas arvsynd; detta härleder sig ur deras brist på sunt förnuft och reflektionsförmåga
hon har jag träffat också, eller finns det flera likadana?Usch, fy fan... Nu gick tankarna bakåt för en stund... Ett ex var inte från denna planet... på kvällen kunde hon skrika efter kärlek och ömhet för att dagen efter skrika av ilska och man fick ducka för saker som kom flygande... Det var som att hon var schizofren. Fy fan, vilken tid...
Tyvärr så är det dom som knull...jag menar älskar bäst... Det är som att dom glömmer bort att dom knullade för 5 min sen...
hon har jag träffat också, eller finns det flera likadana?
det är lite som att köpa världens läckraste motorcykel, men bränslesystemet tål inte bensin?
Bara vi här i västerlandet som ser saken så.... Synd att det inte går att reklamera dom och få ett fungerande exemplar istället. ...
Bara vi här i västerlandet som ser saken så.
I afrika t.ex. skickar man tillbaka defekta fruar till föräldrarna och kräver tillbaka hemgiften.
Sen blir det stormöte mellan familjerna men kan man där visa att tanten t.ex. käftat emot mannen, inte skött hushållsjobbet, vänstrat, eller inte blivit gravid inom rimlig tid så är alla eniga om att alla kor, getter eller vad frun nu kostat ska återbetalas.
Förutom att detta blir kostsamt för föräldrarna är det också rejält skämmigt att ha uppfostrat en tjej så att hon inte duger och föräldrarna är ju inte mer än människor så nu körs ett par varv damage control.
Kunde maken möjligen tänka sig någon av fruns systrar som hustru i stället? Eller någon annan från familjen? Med lite i mellan? Öppet köp i ett år?
Men står man på sig och hävdar att fruns tillkortakommanden beror på "bad blood" inser alla att det är kört och man får full återbetalning.
rättade till liteoch jag som tycker kvinnor är sjukt enkla, gör som vi tänker så är det aldrig problem.
rättade till lite
Javisst, för mycket helt klart.
Ibland önskar jag att jag var en man, för då är man så korkad att man inte föstår alla de här känslorna. Villket skulle vara befriande för en stund.
Det måste vara känslorna som hindrar kvinnor från att kunna fickparkera, exempelvis. Det känns inte bra, liksom. Det bara är så.Javisst, för mycket helt klart.
Ibland önskar jag att jag var en man, för då är man så korkad att man inte föstår alla de här känslorna. Villket skulle vara befriande för en stund.
En rejäl villatomt på landet utan ström och vatten får du för motsvarande ett begagnat racedäck. Ett traditionellt hus med 20 cm lerväggar på tvinnat vidjeskelett och stråtak kostar motsvarande fyra nya tändstift. Mycket behagliga att bo i, bra ventilation, håller värmen ute på dagarna och kylan på nätterna.Vad kostar en hydda i afrika nuförtiden?
...så kvinnor förstår sina känslostormar/utbrott?
BWAAAAAHAHAHAHAHAA
rättade till lite
nu ska du inte dumförklara den manliga släktet, lite måste ni tänka med
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|