Har kvinnor känslor?

Har kvinnor känslor?

• Antal röstningar
    0

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Är det nån mer brutta på detta forum som träffat killar som är ena jävla DRAMA QUEENS?? :huvet:huvet:mad::trött (jag blir så trött)

Japp, jag har oxå träffat på denna drama-queen och jag kan bara säga att han påminner om en tjej. Med det har jag oxå erkänt att många tjejer är drama-queens.

Men jag håller med Swich, man kan faktiskt göra något åt det. Jag skaffade hormonspiral och blev mindre aggressiv.

Jag håller däremot med killarna i det att många tjejer tror att killar kan läsa tankar. Varför inte istället vara som de flesta killar är och säga rakt ut vad du tycker och tänker så blir det mindre missförstånd här i världen.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Kvinnor säger en sak, menar en annan, tänker en tredje och förväntar sig att du givetvis känner henne tillräckligt bra för att du ska förstå att du egentligen borde ha gjort den fjärde....
Så ere.
Och du får på skallen hur du än gör.

Även om man motförmodan gör den fjärde eftersom man inte gjorde som hon sade eller tänkte och det kan ju inte vara helt ostraffbart.... :näsblod

Men jag håller med Swich, man kan faktiskt göra något åt det. Jag skaffade hormonspiral och blev mindre aggressiv.

Fast å andra sidan om man behöver kemisk (?) hjälp att hålla huvudet så kan det ändå inte vara helt bra alltså! :)

Last edited:

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Yamaha R6 -03
Japp, jag har oxå träffat på denna drama-queen och jag kan bara säga att han påminner om en tjej. Med det har jag oxå erkänt att många tjejer är drama-queens.

Jag håller däremot med killarna i det att många tjejer tror att killar kan läsa tankar. Varför inte istället vara som de flesta killar är och säga rakt ut vad du tycker och tänker så blir det mindre missförstånd här i världen.

Var det efter det du vart gullig och började baka åt alla på bulten? :confused: Trodde det var typ... utav kärlek... så är det ingenting annat än en pinne man stoppar upp? Ska genast gå ut på tomten och hitta en lämplig sto.. pinne....... de verkar kunna göra underverk.. :rofl
Nä, pinnens tid är över för min del, kör med :ätapiller istället... Stalker photo - Medicated for your protection!

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo

Är det inte enklare att erkänna att ni är felskapade som måste ta preparat för att kunna fungera bland folk?

Vi kan läsa era tankar, men vi gör som ni säger iaf och skiter i vad ni egentligen vill.

Tror det handlar om att kvinnor har bättre kontakt med sina känslor, och detta både på gott och ont, mest ont faktiskt.

Skitsnack! Kurrar magen då är vi hungriga, ögonen känns tunga så sover vi, bultar det mellan benen då vill vi ligga och är vi rastlösa så behövs lite adrenalin i kroppen.

Last edited:

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Känslor är förrädiska. Ibland är det lättare att bara ignorera dem.Lite som med tankar. De kommer och går. Man behöver inte alla gånger ge dem så mycket uppmärksamhet. Man styr väl sig själv och väljer vilka tankar man ska tänka. Om man kan styra tankarna, kan man även styra känslorna.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Var det efter det du vart gullig och började baka åt alla på bulten? :confused: Trodde det var typ... utav kärlek... så är det ingenting annat än en pinne man stoppar upp? Ska genast gå ut på tomten och hitta en lämplig sto.. pinne....... de verkar kunna göra underverk.. :rofl
Nä, pinnens tid är över för min del, kör med :ätapiller istället... Stalker photo - Medicated for your protection!

Haha, nae sånt gör jag bara utav kärlek, det behöver jag ingen pinne till. :)
Men jag har hellre pinne än piller eftersom jag slipper lingonveckan och PMS:en helt nu och det är ju aldrig fel. :D

Fast å andra sidan om man behöver kemisk (?) hjälp att hålla huvudet så kan det ändå inte vara helt bra alltså! :)

Jag tror ärligt talat att du skulle lacka ur efter ett tag om du blödde 12 ggr om året nio dagar i sträck och hade så ont så att du inte kunde jobba eller ta dig ur sängen. Men vad vet jag, vi tjejer vet ju inte hur det är när en kille är riktigt förkyld. :rolleyes::tuttar

Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jag tror ärligt talat att du skulle lacka ur efter ett tag om du blödde 12 ggr om året nio dagar i sträck och hade så ont så att du inte kunde jobba eller ta dig ur sängen. Men vad vet jag, vi tjejer vet ju inte hur det är när en kille är riktigt förkyld. :rolleyes::tuttar
Jo, det där är ju flitigt utnyttjat. Tyvärr, eftersom män är logiska och kan räkna veckor, sker det ofta på fel vecka.
Fast det är ju skönt att vara hemma från jobbet ibland om man är "lessen och nere liksom".

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Tänk så skönt.

"Kan du byta däck åt mig?" istället för "Det börjar bli vår"
"Kan du vara snäll och städa?" istället för "Gu vad det är skitigt i x-rummet"
"Har du lust att gå ut och äta och hitta på något?" istället för "Kalle och Agneta är alltid ute och roar sig"

etc. etc.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tänk så skönt.

"Har du lust att gå ut och äta och hitta på något?" istället för "Kalle och Agneta är alltid ute och roar sig"

etc. etc.

Fast killar är ju ganska bra på det där oxå om man tänker efter.

Ikväll vill jag bara var hemma med dig och mysa. (I huvet på killen: Ikväll vill jag bara kn*lla skiten ur dig) :D

Jag kommer hem om en timme. (I verkligheten undrar tjejen efter fem-sex timmar vart fan hennes karl tog vägen och svaret blir...jag glömde bort tiden, vi mekade ju. Precis samma historia jag drog för mamma när jag var femton och som inte funkade då heller).

Nej älskling din röv ser inte alls ut som en hjullastare i dom där jeansen. (Egentligen vill han säga, kan du inte ta på dig något du inte ser ut som en fet kossa i för en gångs skull...men är för toffel för att säga). :banana

Läses med ironi tack så ingen börjar gråta. :krama

Last edited:

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Tröttnat..
Tänk så skönt.

etc. etc.
Vi kvinnor tror nog att män är tankeläsare.:)

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Nej älskling din röv ser inte alls ut som en hjullastare i dom där jeansen. (Egentligen vill han säga, kan du inte ta på dig något du inte ser ut som en fet kossa i för en gångs skull...men är för toffel för att säga). :banana
Jag svarar alltid med en fråga på den frågan.
"varför ställer du frågor som du inte vill höra svaret på?"
Lika poppis varje gång :sovapåsoffan

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag svarar alltid med en fråga på den frågan.
"varför ställer du frågor som du inte vill höra svaret på?"
Lika poppis varje gång :sovapåsoffan

:rofl

Jag svarar ärligt när mina tjejkompisar frågar mig och det har bevisat för mig att de vänner som inte kan ta den ärligheten är inte värda att behålla. Ok jag säger väl kanske inte att dom ser ut som hjullastare men om en tjejkompis är på stan och shoppar med mig och jeansen hon prövar sitter som skit då säger jag, nej pröva ett par andra dom där passar inte din figur. Bättre att va ärlig än att låta henne gå ut och se ut som skit liksom. :tummenupp

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00

Jag svarar ärligt när mina tjejkompisar frågar mig och det har bevisat för mig att de vänner som inte kan ta den ärligheten är inte värda att behålla. Ok jag säger väl kanske inte att dom ser ut som hjullastare men om en tjejkompis är på stan och shoppar med mig och jeansen hon prövar sitter som skit då säger jag, nej pröva ett par andra dom där passar inte din figur. Bättre att va ärlig än att låta henne gå ut och se ut som skit liksom. :tummenupp

oh någon o shoppa jeans med :tuttar

fast vi killar har väl lite tuffare känslor så de blir väl "ne förfan andreas ta av dig igen, skiten ploppar ju ur "

"inte så farligt tajta:rolleyes:"

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Kvinnor säger en sak, menar en annan, tänker en tredje och förväntar sig att du givetvis känner henne tillräckligt bra för att du ska förstå att du egentligen borde ha gjort den fjärde....
Känner tillräckligt bra kan i det fallet vara samma sak som mött varandra på stan :huvet

Så ere.
Och du får på skallen hur du än gör.
Att kommunicera med en kvinna är som att stå på en lyktstolpe, oavsett åt vilket håll man går gör det ont :mattias

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Nej, det man alltid menar som svar på den frågan är "DET SPELAR INGEN ROLL!".

Sen kan det iofs vara: "Det spelar ingen roll, du ser lika söt ut i allt." eller: "Det spelar ingen roll, att din röv ser ut som en hjullastare är fan inte jeansens fel.". Men ändå. Den sista biten håller man normalt sätt för sig själv... :D

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Kvinnor blir arga när vi män glömmer bort saker. :mad:

Vi män blir arga för att kvinnor kommer ihåg saker. :5sure

Så kan det också vara, har jag hört.:confused:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...