Har kvinnor känslor?

Har kvinnor känslor?

• Antal röstningar
    0

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Nej älskling din röv ser inte alls ut som en hjullastare i dom där jeansen. (Egentligen vill han säga, kan du inte ta på dig något du inte ser ut som en fet kossa i för en gångs skull...men är för toffel för att säga). :banana

Vad ska man säga om hon ser ut som skit oavsett byxor då? :gnissla
[YOUTUBE-ID]9NF5XU-k2Vk[/YOUTUBE-ID]

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vad ska man säga om hon ser ut som skit oavsett byxor då? :gnissla
[YOUTUBE-ID]9NF5XU-k2Vk[/YOUTUBE-ID]

Varför vara tillsammans med någon man tycker ser ut som skit? Då är det kanske dags att börja tänka lite på vad man håller på med och varför man nöjer sig? :va

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Ja.
Det gäller bara att inte spela med i kvinnornas spel. Gör man inte det så fattar de vettiga till slut vinken. Man tjänar aldrig på att alltid vara snäll.

För övrigt så borde några kvinnor se denna film innan de skriver på forumet... :brinnerup

[youtube-id]LS37SNYjg8w[/youtube-id]

\Masonit

Last edited:

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Det gäller bara att inte spela med i kvinnornas spel. Gör man inte det så fattar de vettiga till slut vinken. Man tjänar aldrig på att alltid vara snäll.

Ja, Män är i dagens samhälle ett utrotningshotat och alltmera sällsynt släkte som i stor utsträckning har fått ge vika för den sk Knullhunden.

Till det yttre kan det vara svårt att skilja på Mannen och Knullhunden men i beteendet skiljer dom båda sig åt markant. Mannen - utvecklingens furste och samhällets stöttepelare - är en respektabel figur full av stolthet och värdighet. Han vet sitt eget värde och ser ingen anledning till att låta sig hunsas av självgoda fruntimmer. Därför hamnar han inte lika lätt i såna här trista situationer som verkar vara upprinningen till den här tråden. Mannen är principfast och rättvis. Han belönar bra beteende men ser även till att straffa dåligt beteende. Han anser att inget sällskap är bättre än dåligt sällskap. Tack vare detta lyckas Mannen snabbt och effektivt sålla bort såna kvinnor som är mer till besvär än till nöje.

Knullhunden å andra sidan är ett viljelöst mähä som gör vad som helst för att vara kvinnor till lags. Med stora ögon och dreglande mun går han omkring dagarna i ända och beundrar dessa högre stående väsen som av någon för honom outgrundling anledning vandrar omkring här nere bland oss dödliga. Knullhundens enda önskan är att en dag göra sig förtjänt av en av dessa änglars sällskap och han är beredd att göra vad som helst för det. Knullhunden har inget eget värde. Han sätter aldrig några gränser och säger aldrig ifrån. Knullhunden vet att kvinnor är svåra att fånga så har man väl fått en är det bäst att klamra sig fast så hårt man kan oavsett vad man får utstå. Knullhunden är därför ofta väldigt olycklig.

Varför har då Knullhunden blivit så vanlig, kanske man frågar sig? Jag skyller på samhället. Män fostras till Knullhundar ända från födseln. Redan som barn får vi lära oss att en man måste förtjäna en kvinna men en kvinna däremot väljer en man. Aldrig tvärtom. Vi matas av sagor där modiga män riskerar livet för kvinnor som aldrig gör nånting.

Ett annat exempel är vår käre vän Kalle Anka, som nog dom allra flesta känner till. Kanske den mest stereotypa Knullhunden av dom alla. En fattig stackare som lägger alla sina surt förvärvade pengar på att köpa presenter till det pengakåta sprutludret Kajsa Anka fast hon gång på gång istället väljer att låta sig betäckas av den rikare och mer framgångsrika Alexander Lukas (efter att hon tagit emot Kalles presenter så klart). Rent avskyvärt tycker jag.

Det finns mycket att vinna på att Knullhunden försvinner. Dels ett mer välmående manssläkte men även ett mer väluppfostrat kvinnosläkte med bättre sinne för hur man för sig bland folk. Att kvinnor pga av hormoner eller annat tjafs inte kan hjälpa att dom beter sig hysteriskt eller irrationellt är naturligtvis inget annat än rent nonsens. Dom beter sig så för att dom kommer undan med det. Dom behöver aldrig ta några konsekvenser för vad dom gör.

Vem skulle säga åt dom? Knullhundarna? Knappast. Andra kvinnor? Kanske, men det skiter väl hon i. Det är väl inget nytt av kvinnor inte står ut med varandra. Dessutom har hon inget att tjäna på att behaga andra kvinnor. Kvinnans mål och syfte är att attrahera män, det är hennes talang (precis som männens talang ligger i att utforska, utveckla och övervinna). Hennes värde ligger i hur många män hon kan snärja. Ju fler desto högre stiger hon i rang inom den egna gruppen. Det är därför kvinnor, när dom är i mäns sällskap, alltid måste påminna männen om att dom är kvinnor och att kvinnor är sköna att ligga med. Det är ju t ex ingen slump att kvinnors humor (när dom har någon) alltid består av sexskämt ala buskis.

Vi män däremot kan inte bete oss hur som helst för vi har fått lära oss att dåligt beteende får konsekvenser. Kastar vi kastruller, glas och köksknivar omkring oss så fort vi blir arga så är det ingen som skrattar och skakar lite på huvudet och säger: "Ni vet ju hur män är. Man ska inte reta upp dom. Hon hade säkert förtjänat det.". Gör vi så kastas vi i fängelse. Att det inte skulle gälla även för kvinnor är inget annat än ren Knullhundlogik.

Så här är det ju givetvis ingen som vill ha det så det är därför viktigt att vi som är vid medvetande ser till att väcka så många av Knullhundarna som möjligt. Framför allt måste vi se till att vi själva aldrig blir Knullhundar. Hur förhindrar man då att man själv trillar dit? Jo, för varje beslut man är på väg att fatta så tänker man: "Är det här ett beslut som en Man eller en Knullhund skulle fatta?". Det borde räcka som vägledning.

Nu blev det här ett väldigt långt inlägg och alla kanske inte orkar läsa hela. För att sammanfatta och avsluta det hela vill jag bara säga: Var ingen Knullhund.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Varför vara tillsammans med någon man tycker ser ut som skit? Då är det kanske dags att börja tänka lite på vad man håller på med och varför man nöjer sig? :va

Mja.

Eftersom det går ungefär 1 snygg tjej på 300000 träskpaddor så är det ju en djävla tur för er att någon förbarmar sig.

Därför är ju frågan, i högsta grad, relevant.

Last edited:

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Yamaha R6 -03
Vad män egentligen menar....

" Jag åker och fiskar."
Betyder egentligen: "Jag kommer att dricka mig totalt aspackad och stå vid en å med ett spö i min hand medan fiskarna simmar förbi utom all fara."

"Det är en sak som bara killar fattar."
Betyder egentligen: "Det finns inget som helst mönster knutet till detta, och du har inte en chans att försöka förstå det på ett logiskt sätt."

"Visst." "Javisst, älskling." eller "Ja, min älskling."
Betyder egentligen: Absolut ingenting. Det är en reflexartad svarskommentar.

"Det skulle ta för lång tid att förklara."
Betyder egentligen: "Jag har inte en aning om hur det fungerar."

"Jag har börjat motionerna på sistone."
Betyder egentligen: "Batterierna i fjärrkontrollen till teven är slut."

"Vi kommer att komma försent."
Betyder egentligen: "Nu har jag ett bra skäl för att köra satan."

"Ta det lite lugnt, älskling, du arbetar för hårt."
Betyder egentligen: "Jag kan inte höra matchen på teven om du ska dammsuga här!!!."

"Intressant."
Betyder egentligen: "Herregud talar hon fortfarande?"

"Det där är ett jobb för en kvinna."
Betyder egentligen: "Det är ett svårt, smutsigt och otacksamt jobb."

"Du vet hur dåligt mitt minne är."
Betyder egentligen: "Jag kommer ihåg musiken till Plutonen, adressen till den första tjej jag någonsin satt på och registreringsnumren på samtliga bilar och motorcyklar jag ägt, men jag glömde bort din födelsedag.

"Asch, ta det lugnt, det är bara ett litet skärsår."
Betyder egentligen: "Jag har skadat en enormt viktig del av min kropp, men jag blöder hellre till döds än att erkänna att det gör ont."

"Jag hjälper visst till i hushållet."
Betyder egentligen: "Jag la en smutsig handduk i tvättkorgen i fjol."

"Jag kunde inte hitta den."
Betyder egentligen: "Den föll inte ner i mina utsträckta händer, så jag har ingen aning om var den är."

"Vad har jag gjort nu då?"
Betyder egentligen: "Vad kom du på mig att göra?"

"Jag har saknat dig."
Betyder egentligen: "Jag kan inte hitta mina sockor, och vi har inget toalettpapper."

"Jag är inte vilse. Jag vet exakt var vi är."
Betyder egentligen: "Jag är vilse. Jag har ingen aning om var vi är, och ingen kommer någonsin att se oss i livet igen."

"Jag behöver inte läsa instruktionsboken."
Betyder egentligen: "Jag behöver inte en bok för att strula till det här ordentligt."

Vad kvinnor egentligen menar....

"Älskling, kan inte du snälla..."
Betyder egentligen: "Do it! Do it know or feel my fist of fury!!!"

"Kan inte vi hitta på något?"
Betyder egentligen: "Fram med plånboken gubbe eller du kan glömma ligga..."

"Älskling... vem tycker du om mest, mig eller hojen?"
Betyder egentligen: Jag vill ha barn.

"Tycker du hon är snygg?"
Betyder egentligen: "Detta är en fälla jag gillrat och beroende på ditt svar kommer det avgöra för din framtid med mig..."

Denna översättningslista går att göra lååång.....

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Nakna tyskor gick vilse i skogen
Sverige 02 aug 16:20

Polisen i Karlshamn fick sent på söndagskvällen larm om att tre tyska naturister hade gått vilse i skogarna runt Långasjönäs. Det rörde sig om tre kvinnor - utan kläder på.

Då de inte hade kommit tillbaka flera timmar senare blev medresenärerna oroliga. Polisen förhandsbeställde en helikopter för att gå ut och söka efter kvinnorna så fort det börjat ljusna, och det bokades även en hundpatrull. Men drygt en och en halv timme efter larmet, hade kvinnorna lyckats hitta tillbaka till campingen, skriver Blekinge Läns Tidning.

Saxat från Blocket.se... Var det månne en dispyt med sin män som föranledde den lilla exkursionen??:D

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Bergatroll
Vad som inte skrevs i den artikeln var att det var medelålders nudister
vilket genast sänkte mitt intresse för det hela...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Var ingen Knullhund.
Mycket bra sammanfattat.
En knullhund har flera kännetecken än dregglandet efter allt med fitta mellan benen. Om han gifter sig byter han till kvinnans efternamn. Om han tar en löptur har han en barnvagn med sig, som han under stor möda skjuter framför sig.

Förtryckta män är nog fanimej det värsta jag ser och vet.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Brorsan har kört ner sig i det träsket totalt.
Jag är ungefär motsatsen (nåja).

Kanske därför jag har mångdubbelt fler ex än honom.
Men slå näven i bordet och tala om för honom hur det ligger till, för bövelen. Det är din plikt som icke förtryckt man.

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Då skulle man säkert också slippa killar som tror att tjejer verkligen tycker om det tjejer gör med varann på porrfilmer (det KAN ju inte va för SYNS skull??!!)

Nope. De flesta tjejer vill inte bara "älska" med en kille. Istället vill de träffa en man som kan behandla henne som en drottning utanför sovrummet... MEN i sovrummet så vill hon våga släppa ut sin inre slampa och ändå bli respekterad som kvinna morgonen efteråt när hon sitter vid frukostbordet.

* Fler tjejer än du tror vill ha ett mer äventyrligt sexliv.
* Fler tjejer än du tror har hemliga fantasier om att både ha trekant med tjejer och att bli knullad av flera killar samtidigt.
* Fler tjejer än du tror är intresserade av att pröva analsex.
* Fler tjejer än du tror kan få fontänorgasmer, även om tjejen själv inte tror att hon kan.
* Fler tjejer än du tror skulle vilja gå emot alla sociala regler att hon inte kan knulla runt... så länge hon vet att killen hon träffar inte kommer att bli klängig efter sexet.

Eller så har jag bara träffat konstiga tjejer ;)

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Ingen

Klart man ska ha en ful brud! Då slipper man ju bekymra sig över att andra skulle vilja ha na :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati