Så man har mindre rätt att vara här för att man inte fått råd att unna sig vare sig hojkort eller vanligt körkort? Det är ju riktigt elitistiskt t om.
Jag tycker jag varit rätt tydlig med att jag visst har ett hojintresse. Och att det faktum att jag inte har hoj eller hojkort inte har att göra med att jag inte vill ha det eller för att jag skulle vara ointresserad.
Så man har mindre rätt att vara här för att man inte fått råd att unna sig vare sig hojkort eller vanligt körkort?
....Jag reggar mig inte på ett Ferrari-forum bara för att jag tycker det är fräsiga kärrer.
Överallt där människor samlas under en gemensam banderoll kommer det finnas personer som tävlar i att vara "mest äkta" och har åsikter på alla som inte är lika äkta som de själva!
Överallt där människor samlas under en gemensam banderoll kommer det finnas personer som tävlar i att vara "mest äkta" och har åsikter på alla som inte är lika äkta som de själva!
Det spelar ingen roll om det är ett nätforum, en förening eller ett företag:
- Jag fick mitt jobb av mina föräldrar som oxå jobbade här och i vår släkt har vi 10 guldklockor!!!!!!!
- Jag fick minsan bensin i nappflaskan för jag är så djävla äkta!
- Min morfar var med och startade den här klubben!!!!!!
.....och alla som inte är lika äkta som dem kommer att få vistas där på nåder.....
......sen är det upp till dig själv att avgöra om du har något utbyte av forumet/företaget/klubben/mötesplatsen.
Möjligt att du har rätt, men vad som också är fakta är att det här är ett sporthojsforum. Det är inte ett allmänt Lunar-forum eller ett Aftonbladet-forum så någon typ av sporthojsanknytning kan väl ändå anses vara relevant att ha?
Möjligt att du har rätt, men vad som också är fakta är att det här är ett sporthojsforum. Det är inte ett allmänt Lunar-forum eller ett Aftonbladet-forum så någon typ av sporthojsanknytning kan väl ändå anses vara relevant att ha?
Hade jag slängt upp en nakenbild i vad säger ni killar tråden och sedan hållit käften i alla andra trådar kan jag väl förstå viss irritation. Troll är väl inte alltför uppskattad på något forum.
Well, det här är ett OT forum.
Här snackar folk politik utan att de någonsin röstat eller vet att det är Europaparlamentsval snart.
Här pratar folk om tatueringar trots att de aldrig skulle göra en själv
eller för den delen pratar om vad som gäller i juridiska frågor trots att de inte ens öppnat Svea Rikes lag någon gång i sitt liv.
Ta det för vad det är. Trivs du så stannar du, trivs du inte så ägnar du din tid åt annat.
Du behöver ju inte direkt ge tips om förgasarinställningar, vilka däck som passar körstil o så men på ett OT-forum är det inte riktigt hojsnack som är de stora samtalsämnena så ärligt så tycker jag det är intressantare vad du skriver, än vilken hoj du kör.
Precis så verkar ju många tycka, du frågade - du fick svar.
Som sagt, någon typ av sporthojsintresse som tagit sig längre än att köpa en Bike bör vara minimikriteria.
Jag reggar mig inte på ett Ferrari-forum bara för att jag tycker det är fräsiga kärrer.
Upp med en poll och jag röstar nej.
Jag väntade med mitt medlemsskap tills jag köpte Klass 7.
Tycker alla som inte har eller har haft en Klass 7:a borde få sin namntext i gay-rosa precis som moderatorerna får sin i grönt, på så sätt kunde man skilja agnarna från vetet. Vidare skulle man kunna hindra er från att använda smileys eller skriva inlägg som är längre än tre meningar osv.
Självklart har inte alla en Klass 7:a året runt i flera år utan uppehåll men någon typ av dokumenterad Klass 7-erfarenhet borde vara ett minimum för fullgott medlemsskap. Det är alldeles för mycket kreti o pleti som inte ens vet hur man brassar helvet på forumet, speciellt i OT (som är den enda forumdelen värd att spendera tid i paradoxalt nog).
Jag håller helt med dig. Men tycker det är tråkigt och nedsättande med dessa gliringar man stöter på ibland. Är lite känslig ibland kanske. Men ser inte poängen att vara fientlig mot någon som inte varit rent ut otrevlig eller nedlåtande mot andra. Med hänvisning till de trådar jag verkligen "snöat in mig i" så Vill jag ju vara här. Men inte om man är ovälkommen oavsett vad man skriver.
Äääh. Bry dig inte så mycket om vad ett litet fåtal skriver.
Det anses av en del som ganska coolt att vara lite häftig och outlaw här och det leder till att en del skriver coola kommentarer som inte blir så trevliga när man läser det men det är inget att bry sig om.
Du bryter inte mot några regler och du är intresserad av att vara här. Det ska räcka kan jag tycka.
Du tycker alltså inte att det är motiverat att äga en motorcykel om man är aktiv på ett motorcykelforum? Ok...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|