imaster
Bah
Jag kan tänka mig att det sticker i ögonen på en del att du inte deltar i de mc-relaterade forumen. För mig får du gärna stanna om du känner att du trivs.
Tur att hon har dig Steffo. Upp med pollen så är det nog inte så få som delar åsikten om att detta är ett forum för folk med hojintresse. Självklart behöver man inte vara spökåkare, dödsmekaniker, gpförare eller dylikt, men nog ska man iaf vara intresserad. Vill man träffa härliga människor finns det andra forum för det.
Edit: Är dock inte lika hård som Marcus med min åsikt. Kan finnas många anledningar att man inte har hoj eller kort men ett intresse ska finnas. Ett intresse så stort att man ska besöka andra delar av forumet.
Så man har mindre rätt att vara här för att man inte fått råd att unna sig vare sig hojkort eller vanligt körkort? Det är ju riktigt elitistiskt t om.
Nu var ju inte frågan om det var ett forum för folk med hojintresse. Frågan var om man måste äga en hoj eller om det räckte med att vara intresserad.
Min ståndpunkt är att det räcker med att man är intresserad.
Ur det perspektivet är det ganska självreglerande. Är man inte det minsta intresserad av hojar eller hojåka så kommer man väl aldrig att regga sig på ett sporthojsforum.
Möjligt att du har rätt, men vad som också är fakta är att det här är ett sporthojsforum. Det är inte ett allmänt Lunar-forum eller ett Aftonbladet-forum så någon typ av sporthojsanknytning kan väl ändå anses vara relevant att ha?
Ja, jag håller med. Men om man inte besöker andra delar än OT så är man inte intresserad i mina ögon. Att man inte äger en hoj kan som sagt ha sin förklaring. Men om man bara är i OT kan man hänga på andra forum. Om man ska diskutera IPRED, måste man då göra det med mcfolk?
Ja, jag håller med. Men om man inte besöker andra delar än OT så är man inte intresserad i mina ögon. Att man inte äger en hoj kan som sagt ha sin förklaring. Men om man bara är i OT kan man hänga på andra forum. Om man ska diskutera IPRED, måste man då göra det med mcfolk?
pm'a gärna markus om din åsikt.
Det skulle vara ganska krävande att disikera och dela upp alla ens intresseområden till strikt specifika forum för ämnena ifråga. En himla massa forumsidor skulle det bli för många av oss. Det är väl därför det nästan alltid finns en övrigt del i alla forum, för att man skall kunna prata om andra saker också. Det var ju inte jag som skapade tråden eller satte igång debatten om IPRED. Det var mig veterligen "vanligt" hojfolk där majoriteten ganska säkert även har hoj och hojkort. Men ändå var intresserade av ett helt annat ämne också. Men det ska man väl inte behöva gå till dataforum för att diskutera? Blir ett j-kla hoppande hit och dit.
För mig som Admin, även om det är ett helt annat typ av forum, är det mest irriterande när folk postar inlägg i fel forumdelar. Eller snurrar in på nya samtalsämnen och/eller inte håller sig till vad tråden handlar om. Tex om man postar inlägg om IPRED i mcrelaterat eller frågar om hk på Hayabuza i OT delen.
Gjorde det högst vetenskapliga garagetestet för att reda ut den här frågan.
Testresultat
Bild på någon slags hoj man äger/har ägt/vill ha/har sett/vet om/hittat på: Nej
Beskrivning på någon slags hoj man äger/har ägt/vill ha/har sett/vet om/hittat på: Nej
Bild på sig själv: Ja
Beskrivning av sig själv: Ja
Kontaktannons (?!): Ja
Markus kan läsa den här i tråden som alla andra, om han nu skulle vara intresserad.
...point not taken dude...
www.flashback.info
Där har du ALLA kategorier. Som du säger har nästan alla forum en övrigt det. Varför "hänger" man då i sporthojs OT när man inte "hänger" på sporthoj?
Jag kan direkt erkänna att jag sällan är på de andra delarna av SH, det finns t.o.m. delar som jag aldrig har varit inne på och aldrig kommer att vara innne på. Finns det något jag undrar över drar jag in och kollar det, har t.o.m. hänt att jag har startat trådar om jag ansett mig behöva speciell information. Jag använder helt enkelt de andra delarna av SH som ett uppslagsverk men kan knappast påstå att jag är oerhört intresserad av nya däcksblandningar, vilka tändstift som är bäst för en GSXR eller om Ducati är bättre än Kawasaki. Däremot är jag ofta på OT för att jag tycket det är underhållande.Ja, jag håller med. Men om man inte besöker andra delar än OT så är man inte intresserad i mina ögon. Att man inte äger en hoj kan som sagt ha sin förklaring. Men om man bara är i OT kan man hänga på andra forum. Om man ska diskutera IPRED, måste man då göra det med mcfolk?
Du skriver att du är hojintresserad men hänger bara i OT-delen.
Lite humor kan man väl besitta även här inne.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|