...någon som är anti-allting, är jobbigare än någon som inte har hoj...
Jo det finns onekligen ett lass av medlemmar som i mina ögon i likhet med Markus mestadels skriver nedsablande och provokativt här har jag noterat: Hoonkie, Deecati, Chronic, Valen, Bosozuki och allt vad de heter. Bara för att nämna några.
Jag sympatiserer kanske inte med alla av Markus inlägg/åsikter, men till skillnad från en del andra som gillar att hetsa folk till vansinne så är Markus inlägg ofta skriva med en viss självdistans och självironi. Det tycker jag är roligt. Annars skulle det bara vara drygt.
I allmänhet så tror jag att det är viktigt att forum håller iaf lite på sin kärnidé.
Annars blir det till slut bara spam, men jag tycker att SH har en lagom avvägning. Möjligtvis att jag inte riktigt ser behover av ot-dumpforumet iofs.
Sedan kan jag tycka att det är en smula självcentrerat och uppmärksamhetstörstande att starta en tråd där ämnet är att hela forumet ska ta ställning till om en enda individ är välkommen eller ej.
Troll som verkligen ställer till rabalder och späder ut forumet med en massa ot likt tex smartman, ja de skulle ju aldrig ens bry sig om att fråga om de var välkomna eller ej.