Perris
Ny medlem
Minns hur jag köpte motorcykeln och körde hem den noga fastsurrad på statoilsläpet. Jag minns kvällen innan den stora dagen när jag visste att ägarbytet skulle ske dagen efter, hur jag vred och vände mig som en larv i mina lakan, ömsom upphetsad, ömsom euforisk av lycka. Det blev inte många timmars sömn den natten. Klockan var säkert bara fem, de första trevande sommarsolstrålarna landade på mina darrande händer när jag skrev in mitt önskade användarnamn på sporthoj.com. Det första inlägget var redan uttänkt sedan månader tillbaka, in till minsta stavelse. Ska man choka länge?, hade jag funderat under våren på att inleda med, men till slut bestämt jag mig för; att choka är bra. Ventilhatt.
Motorcykeln brukar jag mest förvara mina ovanliga indiska krukväxter på. Men nu kanske nån vill köpa den då, om det ska vara på det viset att DEN TYDLIGEN INTE BEHÖVS. Jävla folkpartister!
/perris
Motorcykeln brukar jag mest förvara mina ovanliga indiska krukväxter på. Men nu kanske nån vill köpa den då, om det ska vara på det viset att DEN TYDLIGEN INTE BEHÖVS. Jävla folkpartister!
/perris