Har man här att göra eller inte?

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Nu har ju jag inte läst hela tråden men har du testat att borra?

Langis

Asfaltsget
Gick med
18 Aug 2008
Hoj
Bandit 1250 och en kinky
Det jag retar upp mig på är att det alltid ska vara en så stor hype att passa in.

Ett fåtal individer verkar alltid sitta på helspänn och ha järnkoll på vad som är korrekt att tycka just för stunden, så till den milda grad att det blir så genomskinligt så det blir patetiskt.

Det var någon som en gång sa: Ju mer man lär sig ju mer inser man hur lite man vet.

Visst uppskattar jag ett brett spectra av människor från olika bakgrund och med olika erfarenheter i bagaget, men jag uppskattar inte personangrepp och grova påhopp utan en viss glimt i ögat.

Då förstår jag dig bättre. Nej, personangrepp är aldrig ok!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Felstavning på världens bästa hoj, ja banna GOD DAMN IT. :)

Varför kör du något som är mer att betrakta som en moped än en MC när du nu tycker Hayabusa är så bra, är det för att du är tjej? :confused:

Egentligen tycker jag man borde reformera Sporthoj som ett gym, dvs tunga hantlar för tunga killar, pilateshörn för brewdarna, skilda omklädningsrum men unisexsolarium där man kan spana = alla nöjda.

Jag skiter fullständigt i om nån vill ha mig här eller inte. Jag är inte här för deras skull, jag är här för min skull.

Ett tips, sluta bry dig om vad andra tycker. Gör vad som är bra för dig!

Ah, mjukragg - sweet. :)

Det är nästan som på film när du kliver in med din gloria!

Är du ledsen?
-Jete Lesen!
Åh, stackars dig
-Buhuhu jag är brud och full buhu
Jag är brandman!
-...

Last edited:

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Jag har ju faktiskt haft indraget körkort 4ggr utan att avregga mig härifrån sh! Vilket svin jag varit under dessa tider, som sabbat för alla som har körkort! Förstår givetvis att jag nu kommer bli livstidsbannad:Bugar

Herregud...

kawa69

Jobbar
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mc
Ähhhhhh, vad fan nu då?

Måste jag ha en flickvän för att få kolla på porr nu oxå (detta gäller kanske inte på porrsidor):confused:

Klart du skall vara kvar på detta forum...

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Ah, mjukragg - sweet. :)

Det är nästan som på film när du kliver in med din gloria!

Är du ledsen?
-Jete Lesen!
Åh, stackars dig
-Buhuhu jag är brud och full buhu
Jag är brandman!
-...

Du kan uppenbarligen INGET om att ragga. Men vad förväntar man sig :banana

EDIT: Men +1 för ditt komiska sinne! :yoparty

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag vet en kille som brukar vara inne på ett fotbollsforum trots att han inte ens spelat pojkfotboll! Så djävla fejk! Borde fanimej vara IP-block på alla de som inte ens är elitfotbollstränare eller åtminstone materialare i ett korplag eller kanske i alla fall säljer lite biljetter vid grinden till nån division-sju-match.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Jag har ju faktiskt haft indraget körkort 4ggr utan att avregga mig härifrån sh! Vilket svin jag varit under dessa tider, som sabbat för alla som har körkort! Förstår givetvis att jag nu kommer bli livstidsbannad:Bugar

Herregud...

Fast det gäller inte omvända situation! :tungan
Det snarare ger mer pondus här på SH om man har kört omkring som en riktig buse och outlaw och lyckats med bedriften att få lappen indragen 4 ggr pga detta, det snarare berättigar din existens ännu mera här! :yoparty

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Men d e ju ungefär som såna rockgruopies. Alla rockstjärnor tar sina groupies för lättfotade små luder, typ. Det är en förutfattad mening och den har skapats pga att det kanske är/varit så?! Då kan man säga att Helly är en hojgroupie, undra om hon tycker det är en mer passande term. Kanske borde starta en egen forumdel, Sporthojsgroupies. :tummenupp

Vafan..Har vi groupies????:confused:
Varför har ingen sagt nåt tidigare!?

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Ett scenario taget från verkligheten

En varm lördag kör en sporthojförare med sin hoj och stannar till i en korsning vid ett rödljus. Han har givetvis på sig sin Sporthoj.com tröja. Bredvid honom glider en cab upp i vilken det sitter 4 heta brudar. Han tittar på dem den manligaste förföriska blicken och vet att trots att han inte behöver en kukförlängare så ger hojon honom det och höjer hans sexappeal. Tjejerna ler tillbaka. Det blir grönt och allt de hinner läsa när sporthojen och deras drömprins drar iväg på bakhjulet är tröjan med texten sporthoj.com. De åker hem, drömmer om honom på natten och reggar sig på forumet i hopp om att någon gång få åka på bönpallen baki en sådan cool kille. Surfar in på OT forumet...

... och blir smutskastade?

Jag kanske är för mycket rock n roll, men skulle jag vara rockstjärna, inte fasen skulle jag gnälla på alla groupies som inte kunde sjunga med till mina låtar om de ville hooka upp med mig.

But thats just me :)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ett scenario taget från verkligheten

En varm lördag kör en sporthojförare med sin hoj och stannar till i en korsning vid ett rödljus. Han har givetvis på sig sin Sporthoj.com tröja. Bredvid honom glider en cab upp i vilken det sitter 4 heta brudar. Han tittar på dem den manligaste förföriska blicken och vet att trots att han inte behöver en kukförlängare så ger hojon honom det och höjer hans sexappeal. Tjejerna ler tillbaka. Det blir grönt och allt de hinner läsa när sporthojen och deras drömprins drar iväg på bakhjulet är tröjan med texten sporthoj.com. De åker hem, drömmer om honom på natten och reggar sig på forumet i hopp om att någon gång få åka på bönpallen baki en sådan cool kille. Surfar in på OT forumet...

... och blir smutskastade?

Jag kanske är för mycket rock n roll, men skulle jag vara rockstjärna, inte fasen skulle jag gnälla på alla groupies som inte kunde sjunga med till mina låtar om de ville hooka upp med mig.

But thats just me :)

Amerikansk collegefilm från 80-talet is the shit! :yoparty

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom