Det jag retar upp mig på är att det alltid ska vara en så stor hype att passa in.
Ett fåtal individer verkar alltid sitta på helspänn och ha järnkoll på vad som är korrekt att tycka just för stunden, så till den milda grad att det blir så genomskinligt så det blir patetiskt.
Det var någon som en gång sa: Ju mer man lär sig ju mer inser man hur lite man vet.
Visst uppskattar jag ett brett spectra av människor från olika bakgrund och med olika erfarenheter i bagaget, men jag uppskattar inte personangrepp och grova påhopp utan en viss glimt i ögat.
Då förstår jag dig bättre. Nej, personangrepp är aldrig ok!
Jag skiter fullständigt i om nån vill ha mig här eller inte. Jag är inte här för deras skull, jag är här för min skull.
Ett tips, sluta bry dig om vad andra tycker. Gör vad som är bra för dig!
Felstavning på världens bästa hoj, ja banna GOD DAMN IT.
Jag skiter fullständigt i om nån vill ha mig här eller inte. Jag är inte här för deras skull, jag är här för min skull.
Ett tips, sluta bry dig om vad andra tycker. Gör vad som är bra för dig!
Vad tror ni? Kan man göra sig en hacka om man startar hojdejting.se?
Ah, mjukragg - sweet.
Det är nästan som på film när du kliver in med din gloria!
Är du ledsen?
-Jete Lesen!
Åh, stackars dig
-Buhuhu jag är brud och full buhu
Jag är brandman!
-...
Tycker hon det är ball att åka bakpå och att träffa hojfolk behöver hon knappast sporthoj.com för det.
Jag har ju faktiskt haft indraget körkort 4ggr utan att avregga mig härifrån sh! Vilket svin jag varit under dessa tider, som sabbat för alla som har körkort! Förstår givetvis att jag nu kommer bli livstidsbannad
Herregud...
Men d e ju ungefär som såna rockgruopies. Alla rockstjärnor tar sina groupies för lättfotade små luder, typ. Det är en förutfattad mening och den har skapats pga att det kanske är/varit så?! Då kan man säga att Helly är en hojgroupie, undra om hon tycker det är en mer passande term. Kanske borde starta en egen forumdel, Sporthojsgroupies.
Stoppa pressarna!
Vi måste starta en groupies-tråd !!
Ja Tack!
Helst nu genast!
En tråd där alla groupies trånar och skriker och limmar på oss ascoola bajkers..
Jag trodde att det var vad de pysslade med i den här tråden ...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=198287&page=42
Ett scenario taget från verkligheten
En varm lördag kör en sporthojförare med sin hoj och stannar till i en korsning vid ett rödljus. Han har givetvis på sig sin Sporthoj.com tröja. Bredvid honom glider en cab upp i vilken det sitter 4 heta brudar. Han tittar på dem den manligaste förföriska blicken och vet att trots att han inte behöver en kukförlängare så ger hojon honom det och höjer hans sexappeal. Tjejerna ler tillbaka. Det blir grönt och allt de hinner läsa när sporthojen och deras drömprins drar iväg på bakhjulet är tröjan med texten sporthoj.com. De åker hem, drömmer om honom på natten och reggar sig på forumet i hopp om att någon gång få åka på bönpallen baki en sådan cool kille. Surfar in på OT forumet...
... och blir smutskastade?
Jag kanske är för mycket rock n roll, men skulle jag vara rockstjärna, inte fasen skulle jag gnälla på alla groupies som inte kunde sjunga med till mina låtar om de ville hooka upp med mig.
But thats just me
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |