Har man inte rätt till åsikter längre?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
NoicE skrev:
Pizza är gott.
katter har fyra ben.
Goodstuff, KIRE osv vad är det för fel på er?
Watson är nog världens bästa.

OT-forumet är som sagt till för OT ...eller?
Sen om man verkligen vill veta något ska man väll inte banga på att fråga?
OM jag ville veta vilken sko ni knyter först måste jag väll för faan ha rätt att fråga?

Jag är ju kanske inte 100% seriös i mina inlägg här även om jag tycker det skulle vara roligare med mer MC-relaterat snack och mindre snickesnack om allt annat, som tex den här tråden. Mavve är bannad och han får komma tillbaka när Swedie bestämmer. Swedie är diktator oavsett vad man tycker om det.

Watson --> Varför stör det dig så mycket att jag har den åsikten jag har? Du kan ju bara skita i att läsa vad jag skriver....

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Goodstuff skrev:
Jag är ju kanske inte 100% seriös i mina inlägg här även om jag tycker det skulle vara roligare med mer MC-relaterat snack och mindre snickesnack om allt annat, som tex den här tråden. Mavve är bannad och han får komma tillbaka när Swedie bestämmer. Swedie är diktator oavsett vad man tycker om det.

Anja --> Varför stör det dig så mycket att jag har den åsikten jag har? Du kan ju bara skita i att läsa vad jag skriver....
Varför skriver du på OT, Goodstuff? :7peta :D

Rundningsmärke

%#(/&_;!"#^¨
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 ver 2.0
NoicE skrev:
Pizza är gott.
katter har fyra ben.
Goodstuff, KIRE osv vad är det för fel på er?
Watson är nog världens bästa.

OT-forumet är som sagt till för OT ...eller?
Sen om man verkligen vill veta något ska man väll inte banga på att fråga?
OM jag ville veta vilken sko ni knyter först måste jag väll för faan ha rätt att fråga?
Det är skillnad på OT och dynga.

/A

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
NoicE skrev:
No shit Sherlock :tummenupp

Inget bajs Sherlock. :va

Titta. Nu skriver vi ju just den typen av meningslöst trams som det är alldeles för mycket av på det här forumet. Slut för mig i den här tråden. Ska skriva om tuffa rejshojar istället. :banana

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Goodstuff skrev:
Jo jag menar dig, korrigerat mitt misstag.

Ok... För att inte bli ihopblandad med Anja, så ska jag presentera mej!
Hej! Carin heter jag! :tungan (Anja kör förvisso oxå en cbr 600 men mycket finare än min, hon bor i tokholm och där slutar ungefär alla likheter.... Min pojke är tex. myyyycket snällare än hennes... :hihi )

Jag stör mej inte alls på din åsikt, men jag tycker att man borde kunna motivera något som man står för, och jag motiverar det JAG står för, vilket kan summeras som en diskussion! Jag DISKUTERAR huruvida vi ska ha en OT-del eller inte. Vem vet... Du kanske kan argumentera så bra att jag byter åsikt?! :banana

/FW

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
watson skrev:
Ett forum utvecklas också och genom att vi har lärt känna många av profilerna här i sommar gör att diskussionerna ligger på ett helt annat plan och att intresset för att prata om annat än motorcyklar OCKSÅ finns.
/Fröken Flemming

Helt rätt! :fakta Det är de roliga diskussionerna som gör att man gärna träffar folk från forumet IRL. Har träffat några och fler lär det bli. Skriver man personliga inlägg lär man ju känna personerna på ett annnat sätt än om de bara skriver "Jag har fel på tändstiften"...

Hur dött hade inte forumet blivit nu på vintern om man bara fick snacka hoj. Då hade vi bara haft trådar om "När ska det bli vår så jag kan ta ut hojen och åka en tur för jag hatar vintern"

God jul på er alla och ät en massa pepparkakor så att ni blir snälla!
:tomten :tomten :tomten

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Goodstuff skrev:
Inget bajs Sherlock. :va

Titta. Nu skriver vi ju just den typen av meningslöst trams som det är alldeles för mycket av på det här forumet. Slut för mig i den här tråden. Ska skriva om tuffa rejshojar istället. :banana

Men klapptratt, är du kokt i skit?

och nej, jag behöver inget svar.

Goodstuff skrev:
För att jag är störd.

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
håller med tidigare kommentarer om att OT inte ska bort, däremot skall spammandet och alla helt meningslösa svar i de andra forumen bort
vad får man ut av att läsa svaret "jag har ingen aning men min hoj är också röd! :yoparty "??

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
NoicE skrev:
Men klapptratt, är du kokt i skit?

och nej, jag behöver inget svar.

Bara för att du inte behöver svar så ska du få ett.
GSXR1100R har rätt. Det är fan skitsvårt med ironi. :7peta

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Goodstuff skrev:
Bara för att du inte behöver svar så ska du få ett.
GSXR1100R har rätt. Det är fan skitsvårt med ironi. :7peta

Du verkar inte ironisk, du verkar tjurig och bitter.
Jag är inte ironisk nu, men väldigt ofta.

Så klättra i lite träd nu :hihi

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Bj skrev:
håller med tidigare kommentarer om att OT inte ska bort, däremot skall spammandet och alla helt meningslösa svar i de andra forumen bort
vad får man ut av att läsa svaret "jag har ingen aning men min hoj är också röd! :yoparty "??
I princip rätt men om alla nonsensinlägg kunde vara lika roliga som ditt exempel så skulle de inte störa :D

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
NoicE skrev:
Du verkar inte ironisk, du verkar tjurig och bitter.
Jag är inte ironisk nu, men väldigt ofta.

Så klättra i lite träd nu :hihi

När jag skrev att jag var störd och när jag skrev Inget bajs Sherlock så skämtade jag. Kanske inte så roligt men jag försöker ju goddammit! :tungan

När jag skrev att jag tycker man skulle ha mer mc-relaterade ämnen och mindre kattnamnstrådar så var jag allvarlig.
Så svårt kan det väl inte vara att se skillnaden? Tjurig är jag ibland men jag är inte bitter.
För gammal för att klättra i träd - det är ju farligt ju.

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
Goodstuff skrev:
Jag tycker att OT kategorin ska tas bort och att det ska vara hårdare moderering i de andra forumen, kräver iofs mycket av moderatorerna som gör detta på frivillig basis. För lite Mc och för mycket annat snack.

Och ja. Jag skriver enbart intressanta och bra inlägg. :fakta

Yeah right! :tomten

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
Bingo skrev:
I princip rätt men om alla nonsensinlägg kunde vara lika roliga som ditt exempel så skulle de inte störa :D

he,he.... det är möjligt, men om nån annan sedan ser det och skriver "jag har ingen aning och MIN hoj är GUL!!" så är det igång sen....
Jag fattar att dessa personer känner sig lite skojfriska och kanske vill liva upp lite, men det hjälper tyvärr sällan trådstartaren, undantag finns ju naturligtvis.
OBS detta gäller faktaforumen framförallt

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
Big_Mike skrev:
Jag tycker det e bra som fan att Swedie tar tag i sånt i ett tidigt stadie. Annars kan det gå fort att förvandla detta underbara forum till nån moppe variant av Lunarstorm.. Fy fan vilken hemsk tanke..

Bra Admin :Bugar

Tillåt mig att hånskratta! :fatta!

Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...