Har mardrömmar om motorcyklar

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
KvalitetsMiffo skrev:
Hahaha.... :lol vem fan drömmer inte i färg.... fast ljudet brukar vara i Beta-format....

Det påstås att det är vanligare med svartvitt. :)

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Flamma77 skrev:
Det påstås att det är vanligare med svartvitt. :)

Kanske det är.... man kanske lägger på färgen undermedvetet efteråt.... :va

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
oFFkeFF skrev:
Hehe..
Kan ju berätta om drömmen om två bålgetingar som bodde i min fot, de hade en liten dörr in, där de samlade godissockerbitar. Sen brukade de gå rejäla boxningsmatcher inuti en hockeyhjälm.
Vad den drömmen betyder vill jag inte ens försöka klura ut :rolleyes:

:rolleyes: :3freak det verkar som vi är lite psyko allihop. :) Bålgetingar i foten...ja jag säger då det...

Hmm... det värsta som jag vet... är när jag i drömmen tror att det är på riktigt...för att jag vet att jag lixom tänker... det här har jag drömt, men nu händer det... o så vaknar jag o så va det bara en dröm i alla fall... :7peta

Nää... jag blir inte klok alltså.!! :va

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
KvalitetsMiffo skrev:
Kanske det är.... man kanske lägger på färgen undermedvetet efteråt.... :va

Ja kanske... elden var iaf väldigt eldfärgad redan i drömmen. :brinnerup :hihi

Casca

Numera innehavare av än V-twin
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RSV 1000 -01
Flamma77 skrev:
Ja kanske... elden var iaf väldigt eldfärgad redan i drömmen. :brinnerup :hihi
För x antal år sedan under värnplikten fick jag lära mig att tjejjer drömmer oftast i färg, medans män bara har färgminnen från drömmar när det gäller viktiga saker, som exempelvis färgen på den nya hojjen eller vad tjejen hade för färg på sina underkläder etc...

//j

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Casca skrev:
medans män bara har färgminnen från drömmar när det gäller viktiga saker, som exempelvis färgen på den nya hojjen eller vad tjejen hade för färg på sina underkläder etc...

Hahahaha.... :D där har vi förklaringen.....

KOne

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
ligger i en hög..
Hehe, och jag som trodde mina drömmar vad konstiga :) .
Börjar kännas lite konstigt i huvet nu i alla fall... har inte sovit mer än två timmar och druckit "några" koppar kaffe

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Jag drömde en gång att jag wheelade i snö :D

Det där med att drömma i färg, det gör jag med...är jag feminin då? :tungan :hihi

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Madhonda skrev:
:rolleyes: :3freak det verkar som vi är lite psyko allihop. :) Bålgetingar i foten...ja jag säger då det...

Hmm... det värsta som jag vet... är när jag i drömmen tror att det är på riktigt...för att jag vet att jag lixom tänker... det här har jag drömt, men nu händer det... o så vaknar jag o så va det bara en dröm i alla fall... :7peta

Nää... jag blir inte klok alltså.!! :va

Bara att inte grubbla så mycket på det :D

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Ducati 1050® by Hypertrick
Madhonda skrev:
Eller så drömmer jag att den går skitsakta... fast jag gasar fullt så bara lixom puttrar den fram.. :eek:

Har oxå haft den drömmen, eller är det så på riktigt :confused: :D

Lasson

sakkunning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR900RR
Jag gjorde en rejäl stoppie med vanlig trampcykel för några år sedan och tog för säkerhets skull smällen med ansiktet vilket gav lite tandproblem. efter det drömde jag otäcka tanddrömmar i flera veckor. Bla att jag var på en "tandklinik" där jag gick runt med vilda tänder som stack ut ur käften. Kön var lång så jag tog problemet i egna händer och sågade ner dom med en bågfil. Hur man nu får in en sån i käften!?

blub

bar asfalt är bra asfalt
Gick med
15 Nov 2003
Hoj
zxr 750
Brukar drömma "lucid dreams" (drömmar man är fullt medveten i) lite nu och då. Alltid askul om man lyckas få tag på en hoj då. Kan göra precis vafan som helst. Men iofs är det ju nästan roligare att flyga då :tungan Har dock drömt mardrömmar ett fåtal ggr där jag stuntat och crashat rejält :( Har massor med tiltade drömmar i största allmänhet. T.ex. döda släktingar som kommer och säger att lsd botar diverse sjukdomar, att jag är en vampyr som blir jagad av cyborgs, ibland går allt i tecknat stuk ala simpsons osv. Undrar vad det undermedvetna behandlar då? :3freak

Comi

Var god skølj
Gick med
3 May 2003
Hoj
2008 HarleyDavidson Rocker C
Eller så drömmer jag att den går skitsakta... fast jag gasar fullt så bara lixom puttrar den fram.. :eek:

Nää.... tjing för att INTE drömma.!![/QUOTE]

Sant.
Drömmde sådär ibland med, allt jag körde gick sakta fast jag visste att det var en hoj eller bil som skall gå riktigt bra.
Men jag har slutat drömma så, kanske sådanna drömmar kanaliserar en frustration över något.

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Precis innan jag somnar (REM nivå 1) så kan jag drömma att jag åker lite för långt bak på slangen och slår över, då vaknar jag med ett stort ryck :kocko

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept