Flamma77
Hojlös halvabstinent helveterinär.
KvalitetsMiffo skrev:Hahaha.... vem fan drömmer inte i färg.... fast ljudet brukar vara i Beta-format....
Det påstås att det är vanligare med svartvitt.
KvalitetsMiffo skrev:Hahaha.... vem fan drömmer inte i färg.... fast ljudet brukar vara i Beta-format....
Flamma77 skrev:Det påstås att det är vanligare med svartvitt.
oFFkeFF skrev:Hehe..
Kan ju berätta om drömmen om två bålgetingar som bodde i min fot, de hade en liten dörr in, där de samlade godissockerbitar. Sen brukade de gå rejäla boxningsmatcher inuti en hockeyhjälm.
Vad den drömmen betyder vill jag inte ens försöka klura ut
KvalitetsMiffo skrev:Kanske det är.... man kanske lägger på färgen undermedvetet efteråt....
För x antal år sedan under värnplikten fick jag lära mig att tjejjer drömmer oftast i färg, medans män bara har färgminnen från drömmar när det gäller viktiga saker, som exempelvis färgen på den nya hojjen eller vad tjejen hade för färg på sina underkläder etc...Flamma77 skrev:Ja kanske... elden var iaf väldigt eldfärgad redan i drömmen.
Casca skrev:medans män bara har färgminnen från drömmar när det gäller viktiga saker, som exempelvis färgen på den nya hojjen eller vad tjejen hade för färg på sina underkläder etc...
Madhonda skrev:det verkar som vi är lite psyko allihop. Bålgetingar i foten...ja jag säger då det...
Hmm... det värsta som jag vet... är när jag i drömmen tror att det är på riktigt...för att jag vet att jag lixom tänker... det här har jag drömt, men nu händer det... o så vaknar jag o så va det bara en dröm i alla fall...
Nää... jag blir inte klok alltså.!!
Madhonda skrev:Eller så drömmer jag att den går skitsakta... fast jag gasar fullt så bara lixom puttrar den fram..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|