Vad är en GS ursäkta en okunnig..
Skulle gissa på BMWs GS-hojar.
Mer praktiska än roliga.
Skulle gissa på BMWs GS-hojar.
Mer praktiska än roliga.
snart sitter vi väl alla med 9-5 jobb på kontoret, klagar på grannen som spelar för hög musik efter kl 10, skäller ut ungarna som kommer hem med leriga kläder och sitter på sporthoj och dömmer ut varenda frigolithjon som har den minsta gnutta livsglädje kvar. om det beror på att man inte ska märkas för mycket i sverige eller om det är avundsjuka vet jag inte.
nu tar du och bränner en bombrepa efter jobbet annars slutar det med 10 katter och en sopkvast.
ptja.. de e ju helt enkelt tråkigt med gatåka bara.
Ja bodde jag som du i Karlskoga skulle jag inte åka en meter på gatan..
så du menar på allvar att alla vi hojåkare som inte kör på slangen i tid och otid inte har nån livsglädje??
Snarare tvärtom, om det är det enda roliga man har i livet så lever man nog ett rätt torftigt liv ;-)
Kapisch...
Kapisch!
Jag säljer hojjen och rättar in mig i ledet på en gång!
Det drabbar oss alla emellanåt, kände samma sak på bulten i onsdags (innan kaffet) det går över...... Kan nog vara kroppens egna signaler som säger att "nu är jag inte riktigt på topp utan skall bara ta det lugnt". För övrigt så finns det ju argument också för att ta risker, se: http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/samhalle/artikel_201467.svd
Dock bör man ju i möjligaste mån undvika att riskera andra.
Det drabbar oss alla emellanåt, kände samma sak på bulten i onsdags (innan kaffet) det går över...... Kan nog vara kroppens egna signaler som säger att "nu är jag inte riktigt på topp utan skall bara ta det lugnt". För övrigt så finns det ju argument också för att ta risker, se: http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/samhalle/artikel_201467.svd
Dock bör man ju i möjligaste mån undvika att riskera andra.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|