Vet du inte vad en Bong är?Loy skrev:2527694Bong?
Vet du inte vad en Bong är?Loy skrev:2527694Bong?
Det va jag, med tro mig...ZaraxZ skrev:2525189Tror du inte jag var lite sarkasisk??
Lundgren skrev:2527707Vet du inte vad en Bong är?
Pipa som du röker hasch ur. En bongpipa.125_next skrev:2527854vad är det då ?
Lundgren skrev:2527879Pipa som du röker hasch ur. En bongpipa.
125_next skrev:2527898jaha men han sa ju vattenpipa
En bongpipa kan va en vattenpipa som man röker djngelgräss i (hasch)Bärgren skrev:2527938Vattenpipa= Rök lite vad du vill. Dock inte grannens katt.
Bongpipa= Haschpipa
Det är två olika saker för förtydligande.
Bärgren skrev:2527938Vattenpipa= Rök lite vad du vill. Dock inte grannens katt.
Bongpipa= Haschpipa
Det är två olika saker för förtydligande.
Eller hur! de går utför.. jag råka nämna hembräning och vips blev de 10 inlägg om det sen nände någon punderi och vips blev de 10 inlägg om det..gozze skrev:2528165varför har alla börjat prata om glädie gräs nu?! hahaha
prulle skrev:2528188Eller hur! de går utför.. jag råka nämna hembräning och vips blev de 10 inlägg om det sen nände någon punderi och vips blev de 10 inlägg om det..
_Nille_ skrev:2528449Varför inte bara testa att äte en flugsvamp?
Vad jag hört är det hasch oljorna som är farligast, säger inte att marujana är ofarligt med det har tydligen högre kavalite och inga hasch oljer som tydligen är dom som fastnar på fetet och orsakar flashbacks.Fuzzman skrev:2528707för att njurarna sabbar ihop allt som oftast då, men om du gör avkok på det funkar det (dock inte testat själv)
och hasch och marijuana är två olika saker, det man röker i en bong är oftast gräs, vattenpipan kan brukas till fad fan som helst om man så vill som någon skrev
byggde det mest på skoj...
Det är dom trådarna som kan bli.Bärgren skrev:2528217Någon nämnde här på SH att om man skrapade av innanmätet av bananskalet och torkade det i en ung så kunde man få en hallucinerande drog. Någon som vet vilken del av bananskalet som sak av?
Fan måste jag testa, och ge till nån 92:a så jag kan kolla resutlatet utan att drabbas.Loy skrev:2528773Det är dom trådarna som kan bli.
prulle skrev:2528760Vad jag hört är det hasch oljorna som är farligast, säger inte att marujana är ofarligt med det har tydligen högre kavalite och inga hasch oljer som tydligen är dom som fastnar på fetet och orsakar flashbacks.
Om jag "känner dig rätt" så har du fastnat med huvudet i toaletten!dezyn skrev:2525200Jag som "känner dig" tror inte det
cannabis marijuana och hash kommer från samma planta, de har olika hög potens och de innehåller olika gifter, fast om man ska hårddra det så är cannabis och marijuana samma sak. så återgå till topic eller låt tråden dö utFuzzman skrev:2528822jag vet inte riktigt hur det är med det där, men hascholjan är inte nyttig iaf och marijuana är typ "ofarligt" det är ju mindre skadligt för hjärnan än alkohol och röker man ur bong så försvinner all tjära ur rökat också då är det inte ens farligt för lungorna eller nått...
så sent som på 1930talet användes cannabis i sverige som medicin mot bland annat astma, kikhosta och liktornar eller vad det heter. så det är förvånandsvärt lent för lungorna
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|