Har ni Byggt något rolig?!

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
125_next skrev:
2527898 jaha men han sa ju vattenpipa


Vattenpipa= Rök lite vad du vill. Dock inte grannens katt.

Bongpipa= Haschpipa

Det är två olika saker för förtydligande.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Bärgren skrev:
2527938 Vattenpipa= Rök lite vad du vill. Dock inte grannens katt.

Bongpipa= Haschpipa

Det är två olika saker för förtydligande.
En bongpipa kan va en vattenpipa som man röker djngelgräss i (hasch)

Eller vad vet jag, jag är inte direkt mästare inom pundologi..
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
gozze skrev:
2528165 varför har alla börjat prata om glädie gräs nu?! hahaha
Eller hur! de går utför.. jag råka nämna hembräning och vips blev de 10 inlägg om det sen nände någon punderi och vips blev de 10 inlägg om det..
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
prulle skrev:
2528188 Eller hur! de går utför.. jag råka nämna hembräning och vips blev de 10 inlägg om det sen nände någon punderi och vips blev de 10 inlägg om det..


Någon nämnde här på SH att om man skrapade av innanmätet av bananskalet och torkade det i en ung så kunde man få en hallucinerande drog. Någon som vet vilken del av bananskalet som sak av?
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ingen anning har dock hört det förut precis som att man kan få fram nått skit av citodon tableter. Ända jag vet är att lägger man snus i vatten pipa för till och med kjedje rökare nicokick :hihi
 

Fuzzman

superbög
Gick med
19 Sep 2005
Ort
Haninge
Hoj
Aprilia RS 125 -03
_Nille_ skrev:
2528449 Varför inte bara testa att äte en flugsvamp? :) ;)


för att njurarna sabbar ihop allt som oftast då, men om du gör avkok på det funkar det (dock inte testat själv)

och hasch och marijuana är två olika saker, det man röker i en bong är oftast gräs, vattenpipan kan brukas till fad fan som helst om man så vill som någon skrev :p

byggde det mest på skoj...
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fuzzman skrev:
2528707 för att njurarna sabbar ihop allt som oftast då, men om du gör avkok på det funkar det (dock inte testat själv)

och hasch och marijuana är två olika saker, det man röker i en bong är oftast gräs, vattenpipan kan brukas till fad fan som helst om man så vill som någon skrev :p

byggde det mest på skoj...
Vad jag hört är det hasch oljorna som är farligast, säger inte att marujana är ofarligt med det har tydligen högre kavalite och inga hasch oljer som tydligen är dom som fastnar på fetet och orsakar flashbacks.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Bärgren skrev:
2528217 Någon nämnde här på SH att om man skrapade av innanmätet av bananskalet och torkade det i en ung så kunde man få en hallucinerande drog. Någon som vet vilken del av bananskalet som sak av?
Det är dom trådarna som kan bli.
 

Fuzzman

superbög
Gick med
19 Sep 2005
Ort
Haninge
Hoj
Aprilia RS 125 -03
prulle skrev:
2528760 Vad jag hört är det hasch oljorna som är farligast, säger inte att marujana är ofarligt med det har tydligen högre kavalite och inga hasch oljer som tydligen är dom som fastnar på fetet och orsakar flashbacks.



jag vet inte riktigt hur det är med det där, men hascholjan är inte nyttig iaf och marijuana är typ "ofarligt" det är ju mindre skadligt för hjärnan än alkohol och röker man ur bong så försvinner all tjära ur rökat också då är det inte ens farligt för lungorna eller nått...

så sent som på 1930talet användes cannabis i sverige som medicin mot bland annat astma, kikhosta och liktornar eller vad det heter. så det är förvånandsvärt lent för lungorna
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Fuzzman skrev:
2528822 jag vet inte riktigt hur det är med det där, men hascholjan är inte nyttig iaf och marijuana är typ "ofarligt" det är ju mindre skadligt för hjärnan än alkohol och röker man ur bong så försvinner all tjära ur rökat också då är det inte ens farligt för lungorna eller nått...

så sent som på 1930talet användes cannabis i sverige som medicin mot bland annat astma, kikhosta och liktornar eller vad det heter. så det är förvånandsvärt lent för lungorna
cannabis marijuana och hash kommer från samma planta, de har olika hög potens och de innehåller olika gifter, fast om man ska hårddra det så är cannabis och marijuana samma sak. så återgå till topic eller låt tråden dö ut :mattias
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top