Kay skrev:Vet att några här kör med liten regskylt. Har harry haffa varit mkt på er för det? Sitter nämligen en liten skit å rettan, men snyggt är det!
majtii skrev:Har kört med mini i 3 säsonger nu.
Sheriffen har iofs inte fått stopp på mej ännu...
PuDDy skrev:jag har lyckligtvis klarat mig ifrån problemen men fabror blå. men vi får se hur det blir denna sommaren.
lika kinkiga som med små skyltar .......Rikard Thunderace skrev:Jag har funderat på att sätta undertail på min hoj och därmed flytta registreringsskylten en aning. Dock hade jag tänkt behålla den stora originalskylten. Vet någon hur kinkiga de är med detta?
Mr K skrev:lika kinkiga som med små skyltar .......
Kör utan ...... samma böter ......
Json skrev:Nja, vill minnas att RogerR har sin originalskylt med sig för att kunna klara sig med fel placerad skylt. (Vet inte om han har rätt dock...)
Däremot räknas väl en liten skylt på samma sätt som skylt saknas?
Så här sitter min originalskylt:
Bara skyll på mig din skitstövel ......Rogerr skrev:Nej då miniskylten kostade 400pix den gången farbror mcpolis stoppade mej och MrKlot för att beundra K's så vackert handmålade skylt. Eller som polisen utryckte det " först tyckte jag det var en utländsk sen... ". Han nämnde också att det visst gått lite för fort, men det verkade han vara berädd att glömma. Hur det än var så kände han sig tydligen skyldig att ge mej en bot med trotts att han inte ville förneka att min nog var snyggare än hans egen.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|