ModiN skrev:men poliserna tar inte körkortet på en oftast! har en kompis som låg och maxa sin på 70 väg! 140km/h.
Haha. Låter inte direkt troligt även om polisen skulle vatt på toppen humör.
ModiN skrev:men poliserna tar inte körkortet på en oftast! har en kompis som låg och maxa sin på 70 väg! 140km/h.
ring han gärna och fråga då! varför skulle han inte kunna ha gjort det?Padde skrev:Haha. Låter inte direkt troligt även om polisen skulle vatt på toppen humör.
ModiN skrev:ring han gärna och fråga då! varför skulle han inte kunna ha gjort det?
ModiN skrev:ne ok. Men ligg du precis på hastighets begränsningarna då! :kocko Självklart ska man inte räkna med att dem släpper en, men chansen finns!
ModiN skrev:Självklart ska man inte räkna med att dem släpper en, men chansen finns!
men jag har inte sagt att dem släpper en varje 10e gång. Jag säger att det KAN hända. Men man ska inte räkna med det!cRoC skrev:Det finns en liten chans att dom är schyssta, om du körde under bra förhållanden. Men inte fan ska man tro att var 10e eller nåt sånt blir släppt med en varning, för så är det inte.
Robertzon skrev:Fick du böta för att du hade en passagerare?
har alldrig hänt mig, när jag blev stoppad sist hade jag passagerare å blankslitet bakdäck å körde 15 km/h för fort.. men fick inga böter alls.
han fråga ifall jag fick skjutsa så sa jag att jag fick det så kolla han i datorn sen fråga han ifall jag körde för fort så sa jag nej, så kolla hjan runt lite på hojjen å sa ditt bakdäsk e lite välslitet, har ett nytt hemma svara jag... sen fick jag åka
Conrad skrev:Menar ni att era prövotider inte har gått ut än???
Själv får man numera åka hur fort som helst, nästan.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|