Nja, viftande svans betyder bara intensitet.Idag lärde jag mig att en hund kan vara glad där bak och arg där fram
Nja, viftande svans betyder bara intensitet.
Vindarna vänder, för några decennier sedan skulle verken skrotas, nu är det nästan bortglömt.
Så det är bara att hålla tummarna ett tag till, kan vi sen se till att få etanolen ekonomiskt försvarbar och satsa på biodiesel fullt ut är vi hemma.
Fast biodrivmedel producerade i Sverige är inte så intressant av någon anledning.
edit. sist på sidan sex, vafan? http://www.stralsakerhetsmyndighete...t/Icke spridning/2013/SSM-Rapport-2013-02.pdf
Det är bara U-235 som är med i reaktionen av vad jag fattar. Jag trodde nog allt kärnbränsle är anrikat om än inte till vapenkvalitet.
Ok, well the dog was very intence, he bit me
Vad gjorde du mot hunden?
Tog du hundkexet?
Nä, jag försökte fånga svansen för att busa med den, va inte så värst poppis.
Nåt Amstaff-aktigt blandrashelvete med ADHD a la carte.Haha, nej tydligen.
Låt mig gissa, en liten bortklemad pissetrasa?
Nåt Amstaff-aktigt blandrashelvete med ADHD a la carte.
Menar du hur man gör klar is? Berätta, det vill jag veta.
Har lärt mig att ifall man använder en grävmaskin med tiltscrollen på vänster joystick och rotorn på höger så blir det spännande att hantera L-stöd, trasiga pallar med plattor på o betonggjutning med skopan.
Vem i heeeeell kan köra på det viset. Inget klaffar i hjärnan.
Jag gör lite prover just nu som jag hoppas blir bra. Hittills har jag fått göra stora is-block och ta tillvara på kanterna som brukar bli fina. Det vore fint om hela blocken blev klar is men där är jag inte ännu.
Jag gör lite prover just nu som jag hoppas blir bra. Hittills har jag fått göra stora is-block och ta tillvara på kanterna som brukar bli fina. Det vore fint om hela blocken blev klar is men där är jag inte ännu.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|