Har ni sett filmen "Biker Boyz"?

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Hyrde filmen i söndags (bakfylle dag)

Har hört med flera polare som ej sett den heller.... men den låg ju under nyheter, så den måste ju vara ny.

Filmen är liknande To fast to furious....

Tyckte att den var trevlig i allafall :tummenupp

kanske har ni sett den redan??

Daytona Peter

hojlös :-(
Gick med
4 May 2003
Hoj
Triumph Daytona T595 *såld*
Har inte sett den, än. Men såg nyligen "Torque" , en 2 fast 2 furious inspererad film fast med mc. Den var riktigt kass! Tror inte på att man ställer sig upp och går iväg efter en kracsh i 250km/h utan hjälm :död

Redman

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Hoj
SV650 S, 2007
Såg också den som bakisfilm i söndags. :brinnerup

Fast jag håller inte med om att den är som Fast and Furious. Det är den för bra för.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
BikerBoyz ska inte ses i tron att det ska vara en superfilm. Bänka er, glo på den å ta inte allt på allvar så är det en Reko film.

blub

bar asfalt är bra asfalt
Gick med
15 Nov 2003
Hoj
zxr 750
Den går ju att se på mitt i vintern, speciellt om man har baksmälla.. Lite konstiga saker gör dom ju i den men men..

(räjsa på grusväg med busa? mja.. helst int)

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Hoj
2006 R6
Willmar skrev:
Hyrde filmen i söndags (bakfylle dag)

Har hört med flera polare som ej sett den heller.... men den låg ju under nyheter, så den måste ju vara ny.

Filmen är liknande To fast to furious....

Tyckte att den var trevlig i allafall :tummenupp

kanske har ni sett den redan??

såg den fasen för 6 månade sen i fall det inte va ännu längre sen!!! måste säga att den va ganska keff!... ungeför som filmen TORQUE fast den va ännu sämre...

Dez

Weeeee...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
Rejsa på en lite smal grusväg; dessutom fullgas hela rejser igenom, och slutligen ligga jämnsides och glo på varandra....visst, skitfräckt :rolleyes:

Fast jag måste ju erkänna att det var en del coola hojar

200+

Ny maskin
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
BMW F650GS Dakar 2001, Triumph Sprint Sport 900
Handlingen kass :( .. Men kul o se lite hojfilm i vintermörkret. :)

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Redman skrev:
Fast jag håller inte med om att den är som Fast and Furious. Det är den för bra för.

Man kan inte använda ordet bra, varken om man pratar om Biker Boys eller fast & furious (1,2) :fatta!

Det mesta rent patetiska har redan påpekats här, som t.ex.:
- Slutrejset på grusväg... viktigt föresten att ta bort lustgasen, lär greppa mycket ändå... :rofl
- Bromsträckan i slutet... :lol

Men, de ja tycker e rent löjligt i dessa filmer är när dom rejsar... ni har säkert märkt hur den ena först leder, så kommer den andra ikapp, så kör han om, så kommer den första ikapp igen, å så håller de på... :kocko

I race (på raksträcka) brukar nog den som vinner ta upp ledningen nånstans i början, å så HÅLLA DEN till slutet... detta gäller så klart inte då för BikerBoys & Fast-killarna eftersomd e har NOS som SKA användas först i slutet som en megaboost när man håller på at förlora... :lol :4skrika

De e så man sliter sig i håret när man funderar på om nu inte någon kunde slå resigören (eller hur de stavas) i huvet... för såhär kan man ju bara inte göra... hojarna som var med i filmen måste ju vara privatägda å köras av sina ägare (statister)... jag skulle då fan aldrig medverka om jag vetat att filmen blir sådär... :arsele

capi

en broms på samhällshästen
Gick med
6 Oct 2003
Hoj
zx6r 98
Gix skrev:
Man kan inte använda ordet bra, varken om man pratar om Biker Boys eller fast & furious (1,2) :fatta!

Det mesta rent patetiska har redan påpekats här, som t.ex.:
- Slutrejset på grusväg... viktigt föresten att ta bort lustgasen, lär greppa mycket ändå... :rofl
- Bromsträckan i slutet... :lol

Men, de ja tycker e rent löjligt i dessa filmer är när dom rejsar... ni har säkert märkt hur den ena först leder, så kommer den andra ikapp, så kör han om, så kommer den första ikapp igen, å så håller de på... :kocko

Gillar du Rockyfilmerna? Gammalt Hollywoodknep, inte särskilt verklighetstroget, men säljande. Vill man se riktig racing kollar man väl på MotoGP eller nåt? Vill man se riktig boxning så kollar man på Eurosport :)

I race (på raksträcka) brukar nog den som vinner ta upp ledningen nånstans i början, å så HÅLLA DEN till slutet... detta gäller så klart inte då för BikerBoys & Fast-killarna eftersomd e har NOS som SKA användas först i slutet som en megaboost när man håller på at förlora... :lol :4skrika

De e så man sliter sig i håret när man funderar på om nu inte någon kunde slå resigören (eller hur de stavas) i huvet... för såhär kan man ju bara inte göra... hojarna som var med i filmen måste ju vara privatägda å köras av sina ägare (statister)... jag skulle då fan aldrig medverka om jag vetat att filmen blir sådär... :arsele
För tillräckligt många pengar så skulle du nog det...jag med....

Bara att ta det för vad det är! Bättre än Bingolott iaf.

Woland

Ale och grappa framför Bud och sake
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
På gång!
Var ett tag sedan jag såg den, men var det inte i BB som han hoppade upp på tanken precis innan mållinjen i ett race där de gett järnet? Skickligt att utföra den manövern i 200+...

Med tanke på att Torque fått ännu sämre kritik är det knappt man vågar titta på den.

/W

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
svar

Dög väl som slötittning,men det var ju skrattretande när dom skulle rejsa utan"salpetertuberna" på.Hur fan översätter dom egentligen.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM