Man kan inte använda ordet
bra, varken om man pratar om Biker Boys eller fast & furious (1,2)
Det mesta rent patetiska har redan påpekats här, som t.ex.:
- Slutrejset på grusväg... viktigt föresten att ta bort lustgasen, lär greppa mycket ändå...
- Bromsträckan i slutet...
Men, de ja tycker e rent löjligt i dessa filmer är när dom rejsar... ni har säkert märkt hur den ena först leder, så kommer den andra ikapp, så kör han om, så kommer den första ikapp igen, å så håller de på... :kocko
Gillar du Rockyfilmerna? Gammalt Hollywoodknep, inte särskilt verklighetstroget, men säljande. Vill man se riktig racing kollar man väl på MotoGP eller nåt? Vill man se riktig boxning så kollar man på Eurosport
I race (på raksträcka) brukar nog den som vinner ta upp ledningen nånstans i början, å så HÅLLA DEN till slutet... detta gäller så klart inte då för BikerBoys & Fast-killarna eftersomd e har NOS som SKA användas först i slutet som en megaboost när man håller på at förlora...
De e så man sliter sig i håret när man funderar på om nu inte någon kunde slå resigören (eller hur de stavas) i huvet... för såhär kan man ju bara inte göra... hojarna som var med i filmen måste ju vara privatägda å köras av sina ägare (statister)... jag skulle då fan aldrig medverka om jag vetat att filmen blir sådär...
För tillräckligt många pengar så skulle du nog det...jag med....