RoLLER skrev:2593433Japps, det har jag gjort! Så nu vet ni vart ni ska köpa ostarna i framtiden.![]()
Tyvärr så blev inte webshoppen klar på utsatt tid. Vädret som blev i veckan gjorde att jag fick minst sagt galet mycket strul på ordinarie jobbet.
Vi kommer även att ha ett starterbjudande för er som vill passa på att byta redan i vinter eller passa på att köpa ett extra set. Men jag återkommer med exakta priser och info i veckan som sagt.
Jösse skrev:2593465Var kommer ca priserna ligga på då ??
P@trik skrev:2593359Pm:a och fråga.
trille skrev:2593479Kommer du bara köra med michelin eller?
Mr Helmut skrev:2593494Tänkte han skulle svara offentligt.
----------------------------------------------
Roligt![]()
Blir ruskigt bra priser nu eller?
RoLLER skrev:2593497Eftersom vi bara handlar direkt från Svenska återförsäljare utan fördyrande mellanhänder så är kontraktet enbart klart med Michelin i dagsläget.
xyx skrev:2593520Det lönar sig alltså att gå via svenska generalagenter jämfört med att parallelimportera?
Hade nån sorts idé om att det var agenterna som höll priserna uppe i Sverige jämfört med att beställa från t.ex. Tyskland eller Spanien.
Nåja, spännande!![]()
Zlide skrev:2593531Kalas!
Väntar med spänning o min feta libra...![]()
hållundan skrev:2593545Gött med entreprenörsskap inom hojsverige! Fram för fler grymma (?) entusiaster som förser oss inbitna hojidioter med potenta och prisvärda pryttlar!
Lycka till!
Tjet skrev:2593556Jag utgår från att du personligen autograferar alla sålda däck med en däckpenna?
RoLLER skrev:2593564HahaHaHAH
Ja det finns en "Limited Edition RoLLER autograferade" däck, men dom kostar såklart därefter.![]()
hållundan skrev:2593545Gött med entreprenörsskap inom hojsverige! Fram för fler grymma (?) entusiaster som förser oss inbitna hojidioter med potenta och prisvärda pryttlar!
Lycka till!
Dr.Bike skrev:2593640Vill du köpa billiga hästkrafter?![]()
Cyren skrev:2593567Fan va schysst, kanske kommer förbi i vår med lite deg!
Kommer ni lagerföra däck som passar till en Messerschmitt kr200?
Edit : Jag vill helst ha dem signerade med Tjet's förslag![]()
Förstår att du inte kan nämna priser,RoLLER skrev:2593483Jag vill inte nämna några priser innan sajten e uppe. Och det e väldigt olika beroende på däck. Cross/Custom/Sport/Motard osv osv.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |