RoLLER skrev:2593433Japps, det har jag gjort! Så nu vet ni vart ni ska köpa ostarna i framtiden.
Tyvärr så blev inte webshoppen klar på utsatt tid. Vädret som blev i veckan gjorde att jag fick minst sagt galet mycket strul på ordinarie jobbet.
Vi kommer även att ha ett starterbjudande för er som vill passa på att byta redan i vinter eller passa på att köpa ett extra set. Men jag återkommer med exakta priser och info i veckan som sagt.
Jösse skrev:2593465Var kommer ca priserna ligga på då ??
P@trik skrev:2593359Pm:a och fråga.
trille skrev:2593479Kommer du bara köra med michelin eller?
Mr Helmut skrev:2593494Tänkte han skulle svara offentligt.
----------------------------------------------
Roligt
Blir ruskigt bra priser nu eller?
RoLLER skrev:2593497Eftersom vi bara handlar direkt från Svenska återförsäljare utan fördyrande mellanhänder så är kontraktet enbart klart med Michelin i dagsläget.
xyx skrev:2593520Det lönar sig alltså att gå via svenska generalagenter jämfört med att parallelimportera?
Hade nån sorts idé om att det var agenterna som höll priserna uppe i Sverige jämfört med att beställa från t.ex. Tyskland eller Spanien.
Nåja, spännande!
Zlide skrev:2593531Kalas!
Väntar med spänning o min feta libra...
hållundan skrev:2593545Gött med entreprenörsskap inom hojsverige! Fram för fler grymma (?) entusiaster som förser oss inbitna hojidioter med potenta och prisvärda pryttlar!
Lycka till!
Tjet skrev:2593556Jag utgår från att du personligen autograferar alla sålda däck med en däckpenna?
RoLLER skrev:2593564HahaHaHAH
Ja det finns en "Limited Edition RoLLER autograferade" däck, men dom kostar såklart därefter.
hållundan skrev:2593545Gött med entreprenörsskap inom hojsverige! Fram för fler grymma (?) entusiaster som förser oss inbitna hojidioter med potenta och prisvärda pryttlar!
Lycka till!
Dr.Bike skrev:2593640Vill du köpa billiga hästkrafter?
Cyren skrev:2593567Fan va schysst, kanske kommer förbi i vår med lite deg!
Kommer ni lagerföra däck som passar till en Messerschmitt kr200?
Edit : Jag vill helst ha dem signerade med Tjet's förslag
Förstår att du inte kan nämna priser,RoLLER skrev:2593483Jag vill inte nämna några priser innan sajten e uppe. Och det e väldigt olika beroende på däck. Cross/Custom/Sport/Motard osv osv.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|