Har SH-folket låga krav på kvinnor?

Snygg tjej utan hoj eller ful tjej med hoj?


  • Antal röstningar
    0

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Men du är åas mitt favvoexempel när jag vill peka på SH-tjejer som inte bara skriver i OT-forumet och som inte främst verkar ha hojen som dejtingresurs. :tummenupp

Va??!! vad har du för konstig syn på SH-tjejer? :va Jag är en SH-tjej som tycker det är kul att skriva/läsa i OT-forumet för att det är skojigare, dels för att jag inte är så teknisk av mej.
Är det nåt fel på det? Döm oss tjejer inte! Redan när jag var 15 år gammal bestämmde jag mej för att ta MC-körkort, för att jag tyckte det verkade kul, inte för att nån kille hade det.
När jag kom till körskolan i Kalmar sommaren 2002 och började övningsköra var första frågan jag fick av min MC-lärare: "..så din pojkvän MC-körkort och du ska oxå ta det..?" Blev lite paff, och förklarade att jag dels inte hade nån kille och att jag inte ens känner nån som har MC-körkort. Då blev han paff, konstigt nog och sa att nästan alla tjejer som han hade haft ssom elever hade "inspirerats" ab pojkvännen.
Vi tjejer kan tänka själva, ha intressen och genomföra drömmar utan att en kille måste "locka" en.
Synd att man inte blir tagen på allvar.:pannkyss
Och nej, jag använder inte mitt hoj-intresse som dejtingresurs på denna hemsida, så desperat e jag inte! :tungan
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Va??!! vad har du för konstig syn på SH-tjejer? :va Jag är en SH-tjej som tycker det är kul att skriva/läsa i OT-forumet för att det är skojigare, dels för att jag inte är så teknisk av mej.
Är det nåt fel på det? Döm oss tjejer inte! Redan när jag var 15 år gammal bestämmde jag mej för att ta MC-körkort, för att jag tyckte det verkade kul, inte för att nån kille hade det.
När jag kom till körskolan i Kalmar sommaren 2002 och började övningsköra var första frågan jag fick av min MC-lärare: "..så din pojkvän MC-körkort och du ska oxå ta det..?" Blev lite paff, och förklarade att jag dels inte hade nån kille och att jag inte ens känner nån som har MC-körkort. Då blev han paff, konstigt nog och sa att nästan alla tjejer som han hade haft ssom elever hade "inspirerats" ab pojkvännen.
Vi tjejer kan tänka själva, ha intressen och genomföra drömmar utan att en kille måste "locka" en.
Synd att man inte blir tagen på allvar.:pannkyss
Och nej, jag använder inte mitt hoj-intresse som dejtingresurs på denna hemsida, så desperat e jag inte! :tungan

Ruhe! :D Jag har inte skrivit att alla tjejet utom bikerbitch har gjort det intrycket på mig. Jag menar bara att jag sällan jag hamnar i hojrelaterade diskussioner med SH-tjejer. Men visst händer det.

Det är väl inget fel om man har har ett platoniskt förhållande till sin ägandes motorcykel. Eller om man hänger på SH-utan att ens hysa planer på att skaffa en hoj.

Men för mig så är det lite ointressant att lägga så mycket tid på sådana personer här. När jag loggar på SH är det ju primärt pga av att mitt hojintresse drar mig. När jag loggar in på Träbåtsakuten så är det pga mitt träbåtsintresse, när jag loggar in på QX är det för dejting osv.

Du får det att låta som något negativt?

För mig är det nog inte negativt, mer ointressant. Den icke hojrelaterade verksamheten på SH stjäl ju inte plats från mc-relaterade diskussioner.

Jag är ju dessutom rätt ointresserad av killdominerade diskussioner som handlar om tider på Åsen, eller om Rossi verkligen är bäst i världen och sånt.
 
Last edited:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Jag menar bara att jag sällan jag hamnar i hojrelaterade diskussioner med SH-tjejer. Men visst händer det.

Det är väl inget fel om man har har ett platoniskt förhållande till sin ägandes motorcykel. Eller om man hänger på SH-utan att ens hysa planer på att skaffa en hoj.

Men för mig så är det lite ointressant att lägga så mycket tid på sådana personer här. När jag loggar på SH är det ju primärt pga av att mitt hojintresse drar mig. När jag loggar in på Träbåtsakuten så är det pga mitt träbåtsintresse, när jag loggar in på QX är det för dejting osv.

Vad gör du på denna OT-tråd då? :va:7peta
Ska du inte snacka avgasrör och name-droppa tekniska formuleringar? :arsele :D
Vi är olika här på forumet, vissa är stela elitistiska tekniknördar som dissar alla som inte endast snackar mekanik :tungan andra är avslappnade icke-dömande hojåkare som tycker om att snacka skit! :fyllisar
:hej
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Vad gör du på denna OT-tråd då? :va:7peta

Jag väntade på den där! ;)
Jo jag skriver ju i OT-forumet ibland jag med, även om Teo och Guw tydligen tycker att det är för lite.

Jag tycker en del ämnen och inläggare i OT kan vara jäkligt kul
 

_teSSan_

Guest
Jag väntade på den där! ;)
Jo jag skriver ju i OT-forumet ibland jag med, även om Teo och Guw tydligen tycker att det är för lite.

Jag tycker en del ämnen och inläggare i OT kan vara jäkligt kul

Det är inte bara Teo och GuW som tycker det, jag och säkert många fler roas mycket av dina inlägg!

(och jag har lärt mig en hel del nyttigheter av dig i den "riktiga" delen av forumet) :tummenupp
 

Dark_Messenger

Guest
Snygg, humor, glad, snäll, generös. Plus om hon åker hoj men inget krav.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det är inte bara Teo och GuW som tycker det, jag och säkert många fler roas mycket av dina inlägg!

(och jag har lärt mig en hel del nyttigheter av dig i den "riktiga" delen av forumet) :tummenupp

Tack, det var roligt att höra! Jag trodde mer att jag var en gammal surk*k. :krama
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Vem fan vill ha en sugga på hundra pannor, käften full med snus och olja på fittan? Tjejer ska vara intresserade av att laga mat, städa och mata mig med vindruvor medans jag spelar gta, inte motorcyklar.
 

Dark_Messenger

Guest
Vem fan vill ha en sugga på hundra pannor, käften full med snus och olja på fittan? Tjejer ska vara intresserade av att laga mat, städa och mata mig med vindruvor medans jag spelar gta, inte motorcyklar.

Hahaha helt underbart. Ärlighet varar.. längst..!? Eller inte. :näsblod
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top