dunderhonung
Vill ha en duke nu!!
Men du är åas mitt favvoexempel när jag vill peka på SH-tjejer som inte bara skriver i OT-forumet och som inte främst verkar ha hojen som dejtingresurs.
Va??!! vad har du för konstig syn på SH-tjejer? Jag är en SH-tjej som tycker det är kul att skriva/läsa i OT-forumet för att det är skojigare, dels för att jag inte är så teknisk av mej.
Är det nåt fel på det? Döm oss tjejer inte! Redan när jag var 15 år gammal bestämmde jag mej för att ta MC-körkort, för att jag tyckte det verkade kul, inte för att nån kille hade det.
När jag kom till körskolan i Kalmar sommaren 2002 och började övningsköra var första frågan jag fick av min MC-lärare: "..så din pojkvän MC-körkort och du ska oxå ta det..?" Blev lite paff, och förklarade att jag dels inte hade nån kille och att jag inte ens känner nån som har MC-körkort. Då blev han paff, konstigt nog och sa att nästan alla tjejer som han hade haft ssom elever hade "inspirerats" ab pojkvännen.
Vi tjejer kan tänka själva, ha intressen och genomföra drömmar utan att en kille måste "locka" en.
Synd att man inte blir tagen på allvar.
Och nej, jag använder inte mitt hoj-intresse som dejtingresurs på denna hemsida, så desperat e jag inte!