Har SH-folket låga krav på kvinnor?

Snygg tjej utan hoj eller ful tjej med hoj?


  • Antal röstningar
    0

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Yeah yeah yeah.. *tick-tack tick-tack tick-tack* :tungan

Hur gammal är du nu, runt 20? Det kommer att ändras när du närmar dig 30,, jag har några tjejkompisar som var helt säkra på de aldrig minsann skulle ha barn. Alla sitter med knoddar nu och det är det bästa som har hänt dem,,

Tänk oavsett ert skitsnack om den där jädrans klockan, så tror jag fortfarande inte att den finns, jag behöver ingen unge för att ha en "livsuppgift" eller identitet. Jag klarar mig bra utan....

Men det klart det är säkert svårt för er att förstå att jag som så ung, som inte har en aning om livet, och som knappt är könsmogen... hur skulle jag kunna veta??:arsele
Bara för att era polare sagt likadant som jag så betyder det inte att samma sak kommer hända mig, det finns ju trots allt förrhållanden där paret i fråga valt att inte skaffa barn.... men det kanske är så att alla dem, är ofrivilligt barnlösa men skyller på att de "inte vill ha barn" :va


Den dagen jag sitter med en unge i knät, ja de kommer jag personligen att börja betrakta mitt liv som, Slut.

men återkom gärna om 5-15 år så kan vi se om ni får rätt :arsele
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tänk oavsett ert skitsnack om den där jädrans klockan, så tror jag fortfarande inte att den finns, jag behöver ingen unge för att ha en "livsuppgift" eller identitet. Jag klarar mig bra utan....

Men det klart det är säkert svårt för er att förstå att jag som så ung, som inte har en aning om livet, och som knappt är könsmogen... hur skulle jag kunna veta??:arsele
Bara för att era polare sagt likadant som jag så betyder det inte att samma sak kommer hända mig, det finns ju trots allt förrhållanden där paret i fråga valt att inte skaffa barn.... men det kanske är så att alla dem, är ofrivilligt barnlösa men skyller på att de "inte vill ha barn" :va


Den dagen jag sitter med en unge i knät, ja de kommer jag personligen att börja betrakta mitt liv som, Slut.

men återkom gärna om 5-15 år så kan vi se om ni får rätt :arsele

Du kanske ska byta ut aldrig skaffa barn, mot följande: Den tiden den sorgen. ;)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Du kanske ska byta ut aldrig skaffa barn, mot följande: Den tiden den sorgen. ;)
Ännu en som tror att alla kvinnor vill ha barn... :huvet:

Ja, ingen av er känner mig så jag antar att jag får ha överseende med era korkade utlåtanden om vad jag vill och inte villl, och bör vilja och inte.
 

Solid snake

Guest
Ännu en som tror att alla kvinnor vill ha barn... :huvet:

Ja, ingen av er känner mig så jag antar att jag får ha överseende med era korkade utlåtanden om vad jag vill och inte villl, och bör vilja och inte.
Jag ska inte heller ha barn.

Ska vi strunta i att skaffa barn tillsammans? :banana
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Ännu en som tror att alla kvinnor vill ha barn... :huvet:

Ja, ingen av er känner mig så jag antar att jag får ha överseende med era korkade utlåtanden om vad jag vill och inte villl, och bör vilja och inte.

Jag skrev ingenting om att alla kvinnor vill ha barn? :confused:

Däremot har livet lärt mig att man ska inte vara så förbaskat säker på allting, för det rinner mycket vatten under broarna under åren. Min syster bestämde sig till exempel när hon var elva, att hon aldrig skulle pussa en kille. Nu är hon gift och pussas så ofta hon kan. :) Alltså: Antagligen ska du inte ha barn. Troligtvis ska du inte ha barn. Med stor sannolikhet ska du inte ha barn.

Jag har inga åsikter om det överhuvudtaget, om du eller någon annan ska skaffa barn eller inte. Vad bryr jag mig om det, vad du väljer att göra? Bara det att, som många säger, att mycket kan hända på vägen, därför är aldrig ett ord som är alltför definitivt för att det ska vara verklighetsförankrat.
 

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
Tänk oavsett ert skitsnack om den där jädrans klockan, så tror jag fortfarande inte att den finns, jag behöver ingen unge för att ha en "livsuppgift" eller identitet. Jag klarar mig bra utan....

Men det klart det är säkert svårt för er att förstå att jag som så ung, som inte har en aning om livet, och som knappt är könsmogen... hur skulle jag kunna veta??:arsele
Bara för att era polare sagt likadant som jag så betyder det inte att samma sak kommer hända mig, det finns ju trots allt förrhållanden där paret i fråga valt att inte skaffa barn.... men det kanske är så att alla dem, är ofrivilligt barnlösa men skyller på att de "inte vill ha barn" :va


Den dagen jag sitter med en unge i knät, ja de kommer jag personligen att börja betrakta mitt liv som, Slut.

men återkom gärna om 5-15 år så kan vi se om ni får rätt :arsele



Varför skulle livet vara slut för att man får barn??
Det är väl ingen som tvingar dig att skaffa barn, det är ju var och ens eget beslut. Men allt i livet blir faktiskt vad man själv gör det till, på gott och ont. Man kan fortsätta leva även när man har barn, det är bara en fråga om att vilja.
Känner en del tjejer som inte har skaffat barn av eget val (som nu har passerat 40), dom har helt enkelt inte haft några som helst såna känslor av att vilja ha barn, inget konstigt med det.
Det finns alltför många som skaffar barn, men sen inte orkar ta det ansvar som krävs och det är mycket värre för då blir barnen lidande.
Så, du är inte konstig på nåt sätt, men av egen erfarenhet vet jag att man inte ska säga för mycket om vad som SKA ske i framtiden, för den vet vi inte ett skit om förrän vi kan kolla på den i backspegeln.:rolleyes:
 

Gabor

Guest
Varför skulle livet vara slut för att man får barn??
Det är väl ingen som tvingar dig att skaffa barn, det är ju var och ens eget beslut. Men allt i livet blir faktiskt vad man själv gör det till, på gott och ont. Man kan fortsätta leva även när man har barn, det är bara en fråga om att vilja.
Känner en del tjejer som inte har skaffat barn av eget val (som nu har passerat 40), dom har helt enkelt inte haft några som helst såna känslor av att vilja ha barn, inget konstigt med det.
Det finns alltför många som skaffar barn, men sen inte orkar ta det ansvar som krävs och det är mycket värre för då blir barnen lidande.
Så, du är inte konstig på nåt sätt, men av egen erfarenhet vet jag att man inte ska säga för mycket om vad som SKA ske i framtiden, för den vet vi inte ett skit om förrän vi kan kolla på den i backspegeln.:rolleyes:

När vi skaffade barn hade varken min dåvarande fru eller jag tanken på att sluta med mchobbyn, båda uppväxta med mc sedan 16 årsåldern.

Det blev bara fler hojar och snabbare. Alla garbbarna provade på cross, med varierande intresse.
Trots olyckor, trots familj, med allt vad det innebär har mc intresset och hobbyn aldrig svalnat.

Barn är inget hinder , det är personen själv som är hindret. Visst, föräldrar och en del i omgivningen har sagt både det ena och andra om hojeriet.

Bara att skita i med respekt för andras väl och ve, men syvende och sist är det du själv som bestämmer över ditt liv.

Jag är snart 50 å gamal gubbjävel, med tonårsbarn, men hojhobbyn ska ingen komma å ta ifrån mig. Det är mitt liv och den har format mig till den jag är idag..

En dryg, retfull och ironisk hojåkare med en jävla massa livserfarenhet. :D
 

Gabor

Guest
Åter till trådenens mening.

Höga tankar om kvinnan, mycket höga.... det ger mig en massa "ligga". :D
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Sänker jag mina krav är dom inte kvinnor längre!

Näe, egentligen är jag nog jävligt kräsen just nu, jag har ingen brådska att hitta något, så slår inte hjärtat dubbelslag direkt så ankommer det på dom att få mig intresserad.

Det är ingen kö än så länge!
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Finns det motorcykelintresserade tjejer här? :va

Ja och dom är bara mc-intresserade...
De handlar hellre reservdelar än kläder. De luktar hellre bensin än parfym.
De meckar hellre i garaget än dricker kaffe latte på något café.
De sminkar sig med växellådsolja istället för mascara.
Givetvis kan de mecka själva. Bah, kolvar är inga problem, efter att man läst sig till vad de egentligen är till för.

Och så är de bättre än alla fjoll-tjejer som inte kör hoj och som sminkar sig med mascara, som luktar parfym, som shoppar kläder, som dricker kaffe latte och som knappt vet hur man fyller på olja i en bil.

För så är det, för det skrivs på spruthoj.cum

:näsblod
 

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
Hur viktigt är det för er att en (för er) potentiell flickvän kör hoj/är väldigt intresserad av hojar?
Inte viktigt.

Väger mc-intresse tyngre än utseénde?
Nej.
 

*Anna*

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Alldeles för långt bort...
Hoj
Suzuki GSX-R 600
Motorcykelintresserade tjejer är i de flesta fallen män fångade i kvinnokroppar, med allt vad det innebär. Don't do it.

...hmmm Har faktiskt funderat på om det kan förhålla sig på det viset. Men om ja ser till mig själv så e ja i allra högsta grad kvinna SAMTIDIGT som ja e tekniskt lagd inte har tummen mitt i handen o inte riktigt klarar diskussioner om gardinfärger nån längre stund. Jag vet att jag inte ser illa ut, men döljer mitt utseende i den mån det går... då får ja va ifred. Men aktare va snygg ja blir när jag vill!! :D (ironi på hööög nivå där :) )

Kille utan hoj..? Njae, då känner han sig underlägsen både mig o mina kompisar o blir inge rolig alls att ha o göra med. Åtminstone e de min erfarenhet.
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Ja och dom är bara mc-intresserade...
De handlar hellre reservdelar än kläder. De luktar hellre bensin än parfym.
De meckar hellre i garaget än dricker kaffe latte på något café.
De sminkar sig med växellådsolja istället för mascara.
Givetvis kan de mecka själva. Bah, kolvar är inga problem, efter att man läst sig till vad de egentligen är till för.

Och så är de bättre än alla fjoll-tjejer som inte kör hoj och som sminkar sig med mascara, som luktar parfym, som shoppar kläder, som dricker kaffe latte och som knappt vet hur man fyller på olja i en bil.

För så är det, för det skrivs på spruthoj.cum

:näsblod

Tänk att så få tjejer har den där självdistansen som gör ditt inlägg så bra :tummenupp.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ja och dom är bara mc-intresserade...:näsblod

Men du är åas mitt favvoexempel när jag vill peka på SH-tjejer som inte bara skriver i OT-forumet och som inte främst verkar ha hojen som dejtingresurs. :tummenupp

Jag har åas märkt att många hojkillar känner sig träffade när jag uttrycker mig på det viset :D
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top