Har SH-folket låga krav på kvinnor?

Snygg tjej utan hoj eller ful tjej med hoj?


  • Antal röstningar
    0

ART

Bigger is better :)
Gick med
13 Nov 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
G/S PD, GL1500
Det beror på vad ens intresse är, nu var det i och för sig inte sporthojsåka det gällde men att nyförlöst ge sig ut på några av de absolut farligaste aktiviteterna som finns är inget annat än oansvarigt och naivt.

Vem är du att göra den bedömningen åt andra?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Vem är du att göra den bedömningen åt andra?

Jag heter Markus och uttryckte min åsikt, du är välkommen att göra det samma. :hej

Men visst, man kan supa skallen i bitar när man är gravid också, det angår ju ingen annan. Bara man inte gör avkall på sina fri-/rättigheter som kvinna. :rolleyes:
 

ART

Bigger is better :)
Gick med
13 Nov 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
G/S PD, GL1500
Jag heter Markus och uttryckte min åsikt, du är välkommen att göra det samma. :hej

Hej själv. Det är min åsikt att du verkar ha ett ganska dogmatiskt och förenklat förhållningssätt till världen. Rejält tunnelseende, om man uttrycker det så. Baserat på vad du har skrivit i diverse trådar på sistone.

Men visst, man kan supa skallen i bitar när man är gravid också, det angår ju ingen annan. Bara man inte gör avkall på sina fri-/rättigheter som kvinna. :rolleyes:

Här väljer du dessutom en intressant debatteknik. Det faktum att det du ger som exempel inte har någon som helst koppling till vad som diskuteras verkar inte bekomma dig det ringaste - du synes helt enkelt ha valt godtyckligt synbarligen närliggande beteende eftersom det är svårt att argumentera mot.

Lyckligtvis behöver jag inte göra det efter det som sagt inte finns någon koppling.

Så. Åter till frågan. Vad får dig att tro att din riskbedömning i fallet motorcyklist-med-barn är generellt användbar för andra?
 
Last edited:

_teSSan_

Guest
Så. Åter till frågan. Vad får dig att tro att din riskbedömning i fallet motorcyklist-med-barn är generellt användbar för andra?

Men det vet väl alla att man kör som en fullgubbe/fyllekärring när man har fått barn..? :rolleyes:
 

ART

Bigger is better :)
Gick med
13 Nov 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
G/S PD, GL1500
Jaså den, nej den var så fånig att den får någon annan svara på om den orkar förklara det självklara.

:hej

Ok. Jag tar tillbaka uttalandet om dogmatisk och trångsynt.

Uppenbarligen är du helt enkelt inte så bra på att tänka, vilket naturligtvis gör ett öppet och resonerande förhållningssätt till världen besvärligt. Beklagligt, men inte ditt fel, så ... lev väl och frodas för all del. :krama
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Jag heter Markus och uttryckte min åsikt, du är välkommen att göra det samma. :hej

Men visst, man kan supa skallen i bitar när man är gravid också, det angår ju ingen annan. Bara man inte gör avkall på sina fri-/rättigheter som kvinna. :rolleyes:

Fast du kan ju inte dra en jämförelse med nått som faktiskt skadar din kropp medan du gör det :va
Alkoholen skadar ju lever mm, vilket du förhoppningsvis är medveten om, när du dricker. Hojköra har inte skadat nån vad jag vet förrens marksyning mm.

Det du skriver framstår som väldigt bakåtrstävande, förmodligen är du en sån där som vill ha frugan i kedja mellan spisen och tvättmaskinen manske med förlängning till barnkammaren... hemska tanke :gnissla

Självklart! Har man drabbats av barn har man ju ändå ingenting att leva för.
Att skaffa barn, liknar väl mer en dödslängtan än nått annat :3freak:
 
Last edited:
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top