Inte mej okcså.Inte jag i.a.f.
Inte mej okcså.
Tror jag.
Inte.
Att jag gör, alltså.
Det beror på vad ens intresse är, nu var det i och för sig inte sporthojsåka det gällde men att nyförlöst ge sig ut på några av de absolut farligaste aktiviteterna som finns är inget annat än oansvarigt och naivt.
Nej....eller kanske ändå... fast ändå inte lika mycket... som om du hade... hmm... åkt dit... men ändå inte riktigt... hela vägen... fram... eller lika mycket... tillbaka. Typ så du menade?
Vem är du att göra den bedömningen åt andra?
Jag heter Markus och uttryckte min åsikt, du är välkommen att göra det samma.
Men visst, man kan supa skallen i bitar när man är gravid också, det angår ju ingen annan. Bara man inte gör avkall på sina fri-/rättigheter som kvinna.
Så. Åter till frågan. Vad får dig att tro att din riskbedömning i fallet motorcyklist-med-barn är generellt användbar för andra?
Kvinnor kör iofs alltid som om de vore fulla.Men det vet väl alla att man kör som en fullgubbe/fyllekärring när man har fått barn..?
Det är min åsikt att du verkar ha ett ganska dogmatiskt och förenklat förhållningssätt till världen.
Åh nej, då ska jag genast anpassa mig till ditt förhållningssätt.
Kvinnor kör iofs alltid som om de vore fulla.
Trevligt. Betyder det att du kommer att svara på frågan jag ställde ovan?
Jag avsåg den här:Vilken fråga förresten?
Så. Åter till frågan. Vad får dig att tro att din riskbedömning i fallet motorcyklist-med-barn är generellt användbar för andra?
Jag avsåg den här:
Jaså den, nej den var så fånig att den får någon annan svara på om den orkar förklara det självklara.
Men det vet väl alla att man kör som en fullgubbe/fyllekärring när man har fått barn..?
Jag heter Markus och uttryckte min åsikt, du är välkommen att göra det samma.
Men visst, man kan supa skallen i bitar när man är gravid också, det angår ju ingen annan. Bara man inte gör avkall på sina fri-/rättigheter som kvinna.
Att skaffa barn, liknar väl mer en dödslängtan än nått annat :Självklart! Har man drabbats av barn har man ju ändå ingenting att leva för.
Att skaffa barn, liknar väl mer en dödslängtan än nått annat :
...
ha frugan i kedja mellan spisen och tvättmaskinen manske med förlängning till barnkammaren... hemska tanke
...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |