wannagofast
Ny medlem
Tack, men hade hoppats på en flismaskin a´la Stormare..Du kan få låna yxa, såg och säck, om du vill.
Tack, men hade hoppats på en flismaskin a´la Stormare..Du kan få låna yxa, såg och säck, om du vill.
Möjligt. Nu råkar det ju vara så at jag bara träffar på svin, och de få som inte är svin är alltid upptagna. Såäre.
Tack, men hade hoppats på en flismaskin a´la Stormare..
Ja. Din mamma.
Det måste ju vara den sämsta förolämpningen som finns,vad exakt betyder "din mamma"
Skall du slå,ligga med alt verbalt attacker den tilltalades mamma ?
Upplys mig snorgös!
Citat:
Inskickat av wannagofast
(ring gärna en vecka i förväg så att frugan hinner.. ehrmm.. resa bort)
Du kan få låna yxa, såg och säck, om du vill.
Citat:
Inskickat av Drysen
Varför är Tyskland med i pollen och inte "Äru dum i huvet LR?!"? Pollen är alltså ogiltlig, "Äru dum i huvet LR?!" är ett alternativ som måste vara med för att vara giltlig.
Mest för att Tyskland är ett bra land och att jag är alldeles för lite standard-sporthoj för att ha med "Äru dum i huvet LR".
Citat:
Inskickat av qwertyuiopå
Vad ska det vara bra för? Det är ju helt självklart att han är dum i huvet!
Ja. Din mamma.
Det måste ju vara den sämsta förolämpningen som finns,vad exakt betyder "din mamma"
Skall du slå,ligga med alt verbalt attacker den tilltalades mamma ?
Upplys mig snorgös!
Varför insinuerar du att det skulle vara en förolämpning?
Upplyst nu, långslampa?
Annars hade du nog inte ändrat ditt inlägg gissar jag.
Seså berätta nu !
:nyfiken
Jag är ett svin, men ändå upptagen.
Den kombinationen finns också..
Det är nog fler av mina killkompisar som är otrogna än trogna.
Nej, tacka vet jag kk-förhållanden. De är bra!
Jag ändrade från "Upplyst nu, långslampa?" till "Upplys mig, långslampa".
Du har alldeles rätt. Många killar är såna där som är otrogna. Dock inget jag önskar mig beblanda mig med. Fast vi kan ju ligga lite, om du insisterar. Men bara för att det är första gången en tjej citerar mig på detta forum.
Vad vill du veta ?
Varför du menar att "din mamma" är en förolämpning...
Ja det är ju den springande frågan som redan har ställts.
Du får putsa lite på din förmåga att retas om du skall lyckas
Nja jag vet inte alltså... vi får se... hans intresse verkar stort ibland, och ibland inte, sådan ojämn kvalité kan vi inte ha... Jag vill ha nån som kan ta mig varje gång jag villMen du är ju halvt om halvt plastmamma nu ju
Icke, jag vet inte... jag kanske skulle ut i dejting djungeln igen efter ett par månaders paus nu.Måste ha löjligt höga krav, eller sitta bland homona. Måste liksom vara lättare för damer.
Icke, jag vet inte... jag kanske skulle ut i dejting djungeln igen efter ett par månaders paus nu.
En sak jag observerat är att "häst"tjejer verkar ha en lägre tolerans för pojkar med motorcykel än genomsnittet. Sant?
Vilket är rätt självklart när man tänker på det, i valet av en framtida partner så vill de givetvis inte ha en kille som självt tänker lägga alla pengar på sin hobby, ty då blir det inget rida häst för dem. Och speciellt inte de däringa brötiga jefflarna på två hjul som aldrig släpper av när de passerar i hundra blås med sina tysta effektsystem.Hästcheyer må ha sina ljusa stunder (läs:välutvecklad M. levator ani)
men i övrigt har de anmärkningsvärt låg tolerans för motorcyklar och andra pengar/tid krävande hobbys trots att de själva lägger massor av tid i ett illaluktande stall.......
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|