Har SH-folket låga krav på kvinnor?

Snygg tjej utan hoj eller ful tjej med hoj?


  • Antal röstningar
    0

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag brukar köra det kortet.. och det funkar aldrig för mig... :va

Jag passar på den du ;)


Doh :huvet

Tyckte det vore så najs att ha en stadig raincheck om man skulle vakna och va singel nån dag.. :D

Du er sekert sneel endau :pannkyss

Fast jag fattar inte??? Varför funkar det inet för dig?? Hade du (inte vem som helst) dragit den för mig hade det bergis funkat, efter lite övertalning iaf, jag är nog inte så svårövertalad. Shit :skrämd !!! Jag är en slampa :fakta ! hade jag varit chey hade jag fått ligga phett!
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Doh :huvet

Tyckte det vore så najs att ha en stadig raincheck om man skulle vakna och va singel nån dag.. :D

Du er sekert sneel endau :pannkyss

Fast jag fattar inte??? Varför funkar det inet för dig?? Hade du (inte vem som helst) dragit den för mig hade det bergis funkat, efter lite övertalning iaf, jag är nog inte så svårövertalad. Shit :skrämd !!! Jag är en slampa :fakta ! hade jag varit chey hade jag fått ligga phett!
Schyst räddning du gjorde där ;)

Ja vet inte, det funkar bara inte... kanske är för att grabbarna är upptagna, jag vet inte :rolleyes:


Åter till ämnet, jag tror inte det funkar ialllafall, det är min åsikt! :)
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Räddning?? Nu är jag vilse igen! Här raggar man så rakrakt det bara går (om än i förebyggande syfte) och så kallas det räddning!??
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Ja vet inte, det funkar bara inte... kanske är för att grabbarna är upptagna, jag vet inte :rolleyes::


Eller så har du vett att ragga på killar som i förhållanden inte ligger med dig just därför. Snarare ett tecken på god smak från din sida!

Problemet är bara att generösa blåa fanimig är mer sällsynta än snygga rika cheyer som kör hoj och gillar mig:arsele

Det yttrandet fick mig att önska statistik på hur mkt som skänkts tillvälgörande ändamål i paritet till överskottet av sveriges låginkomsttagare i förhållande till existensminimum!

Teo, är med all största sannolikhet som mig själv mer eller mindre libetarian.. En tro som fångar alltfler. Att blanda in gamla konservativa borgarbrackor i det här är inte relevant, de kommer snart att vara lika vanliga som riktiga kommunister - dvs utrotningshotade men vanligt (dock felaktigt) benämnda vid namn!
 
Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Kommer från dig va? :D Du som är under 20 (ja, 22 eller nått då :tungan ) och grinar som en kärring runt 70! :pannkyss

:tummenupp

Tss, vad grinar jag om? Mer än att killar inte är något att ha? :rolleyes:

Det räcker med just det.

:rofl

(mcmässa snart, ska du dit?, man vet ju vart man lär finna dig i sådana fall:tuttar )

Jao, ska dit på lördagen tror jag. Vad tror du om mig egentligen, vart kommer jag hålla till :gnissla?
 
Last edited:

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sveriges Jerusalem
Hoj
Honda RS125R
Det verkar snarare vara ett genomgående tema över hela internet, men det är väl roligt att även de fula människorna kan få kontakt med det motsatta könet.

Så passa ni på.
 

Kia

Guest
Mitt ex hatade min hoj. Han tyckte jag var dum och egoistisk som körde hoj när jag hade barn och familj. Nu va väl inte just hojjen anledningen till att det tog slut men det bidrog ju en del. Det är jobbigt och trist att hela tiden behöva försvara sitt intresse och sin hobby. Att varje gång man tar ut hojjen behöva gräla om det. Det är helt okej att inte dela alla intressen men man måste ändå respektera varandra.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Problemet är bara att generösa blåa fanimig är mer sällsynta än snygga rika cheyer som kör hoj och gillar mig:arsele

Då kanske du skulle testa att byta marknad?:arsele
Hör om Djürwgen är intresserad. Fast han ska väl förståss ha kallisångmodeller:mad:

Gick på kompisstatestik. Uppenbart blåa är sådana man kan ringa när som helst och som gärna skulle låna ut bilen och de uppenbart röda är sådana som kräver igen 5:an man lånat till kaffe trots att man bjudit dom på lunch 40 gånger i rad.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
:tummenupp



Hur jäkla svårt kan det vara?
jag vettifan, men det funkar fan inte iallafall :confused:

vadå, ska man ge upp sitt intresse bara för att man skaffar barn? kommer det bidra till ett bra förhållande tror du? När den ena personen är ständigt irriterad och frustrerad, nu pratar vi inte bara vintertid i så fall, utan då HELA året :3freak:


jag hade aldrig gett upp mitt intresse, min hobby, mitt allt för en snorig jävla skitunge som inte ens kan torka sig i röva själv.
Nej, jag står fast, jag ska fan ALDRIG ha barn, aldrig nånsin.
 
Last edited:

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
Unga ensamma tjejer.. Så kan vi fanimej inte ha det!

Jag erbjuder mitt sällskap, på ett naket och ärligt sätt.. Vi kan komma varandra nära, en hel helg om så önskas!
Om ni inte vill filmas, så nöjer jag mig med några bilder.. Jo, så fin är jag.. :angel




(ring gärna en vecka i förväg så att frugan hinner.. ehrmm.. resa bort)
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Varför är Tyskland med i pollen och inte "Äru dum i huvet LR?!"? Pollen är alltså ogiltlig, "Äru dum i huvet LR?!" är ett alternativ som måste vara med för att vara giltlig.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Varför är Tyskland med i pollen och inte "Äru dum i huvet LR?!"? Pollen är alltså ogiltlig, "Äru dum i huvet LR?!" är ett alternativ som måste vara med för att vara giltlig.

Vad ska det vara bra för? Det är ju helt självklart att han är dum i huvet! :arsele
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
(ring gärna en vecka i förväg så att frugan hinner.. ehrmm.. resa bort)


Du kan få låna yxa, såg och säck, om du vill.

Varför är Tyskland med i pollen och inte "Äru dum i huvet LR?!"? Pollen är alltså ogiltlig, "Äru dum i huvet LR?!" är ett alternativ som måste vara med för att vara giltlig.


Mest för att Tyskland är ett bra land och att jag är alldeles för lite standard-sporthoj för att ha med "Äru dum i huvet LR".

Vad ska det vara bra för? Det är ju helt självklart att han är dum i huvet! :arsele


Ja. Din mamma.
 
Last edited:
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top