Har SH-folket låga krav på kvinnor?

Snygg tjej utan hoj eller ful tjej med hoj?


  • Antal röstningar
    0

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Motorcykelintresserade tjejer är i de flesta fallen män fångade i kvinnokroppar, med allt vad det innebär. Don't do it.
Fan, jag kanske skulle citera dig i min signatur :hihi

Hahaha förutfattade meningar ?

Iafalla, mitt liv kretsar ännu inte kring hoj eftersom jag inte hunnit haft den en hel säsong men tex en tjej som bara vill gå på stan och shoppa skulle aldrig funka men behöver inte va hojnörd heller. Det får väl duga om man hittar nån som kan tänka sig följa med på hoj, eller låta mig köra iafalla och så, men klart skulle va skoj att båda åker så kan man whiiila tillsammans :tummenupp
Alla tjejer som inte kör hoj själva är rädda för det, men tycker det är skit fränt med killar som kör, för dom anses då som "farliga" då de bemästrar det tjejerna är rädda för....

Precis som en badboy.. same same but different ;)
 
Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Faktiskt så håller jag med dig delvis. Man måste absolut inte dela alla intressen med den man nu vill dela sitt liv med. Egen tid är viktig.

MEN, Att ha en kille/tjej som överhuvudtaget inte förstår hur viktig hojen är i mitt liv, det skulle aldrig funka.
Sen visst man kan tycka, ja men då kan väl han spela fotboll eller nått annat thafs medan jag är ute och kör... men av erfarenhet så vet jag att, det är mest killar som kör hoj, jag umgås hellre med killar rent gennerellt för jag tycker det är simplare och blir aldrig en massa tjafs som det blir med brudar.

Jag tror att förr eller senare så kommer svartsjukan komma krypande i så fall, jag har redan vart med om det en gång och det är jävligt tråkigt!
Jag älskar att köra hoj, och avsett om det nu hade vart en tjej/kill dominerad hobby/livsstil så hade jag gjort det.

Det funkar oftast inte tror jag tyvärr. En kille släpper inte helt lungt iväg sin tjej för att leka med de andra grabbarna som dessutom har samma intresse som henne. vilket han nu saknar...

Nej, jag tror det är lättast för alla om, som jessan och Swich säger, hitta en som delar ens största intresse och sen behöver man inte utöva det tillsammans jämt (detta bör kanske dock inte tillämpas vid sexuella intressen :rolleyes: ) utan man kan roa sig var och en för sig. Men då har man lättare att ha förståelse för sittuationen, tror jag. :)

På din sista fråga är svaret enkelt, Det existerar inte... det är som penisförlängare ;)

Hmmm... Jag tror det var ungefär så jag menade, inbillar jag mig i alla fall, att det är rätt viktigt att de största intressena delas, medan de mindre kan man göra på egen hand eftersom man behöver, som du skriver, egen tid emellanåt. :)

Och visst är det inte bara svartsjuka i egenskap att man umgås mycket med motsatt kön, utan man blir kanske lack för att ett intresse "tar så mycket tid" från förhållandet? Man känner sig som om man var på andra plats, när partnern ofta hellre tar en tur med hojen, istället för att sitta i TV-soffan och mysa? :gnissla

Undrar om det omvända gäller, om killen varit hästintresserad som tusan och hängt i stallet hela tiden. Vad hade tjejen tyckt om det, om hon fullständigt saknat intresse för det? (Förutom att hon säkert tyckt att man var lite störd?) :D
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Fan, jag kanske skulle citera dig i min signatur :hihi


Alla tjejer som inte kör hoj själva är rädda för det, men tycker det är skit fränt med killar som kör, för dom anses då som "farliga" då de bemästrar det tjejerna är rädda för....

Precis som en badboy.. same same but different ;)

Ahaa... så det funkar alltså, dax att ändra taktik OMGÅENDE. Nästa sommar dåå jeevlar ska bara ragga på mesar :tummenupp
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Och visst är det inte bara svartsjuka i egenskap att man umgås mycket med motsatt kön, utan man blir kanske lack för att ett intresse "tar så mycket tid" från förhållandet? Man känner sig som om man var på andra plats, när partnern ofta hellre tar en tur med hojen, istället för att sitta i TV-soffan och mysa? :gnissla

Undrar om det omvända gäller, om killen varit hästintresserad som tusan och hängt i stallet hela tiden. Vad hade tjejen tyckt om det, om hon fullständigt saknat intresse för det? (Förutom att hon säkert tyckt att man var lite störd?) :D

Det va lite det jag menade, att, hade min respektive rusat iväg till stallet och alla tjejerna så fort vädret tillät så hade jag inte heller vart så nöjd. Det behöver ju inte betyda att partnern skulle komma i andrahand heller.
Men jag förstår om det skulle hända nått, alla vet ju hur tjejer é! :näsblod
och jag tror inte att det är nån skillnad i de fallen.

Förhållandet kan ju vara jätte bra oavsett vilka intressen man har, iof. men det känns lite som att som man själv vill bli behandlad ska manbehandla andra, och jag vet hur det skulle gnaga i mitt sinne om det va omvänt, även om jag vet med mig att jag aldrig skulle göra nånting. men alla är inte änglar heller... så jag tror inte det är obefogat. :va

Ahaa... så det funkar alltså, dax att ändra taktik OMGÅENDE. Nästa sommar dåå jeevlar ska bara ragga på mesar :tummenupp
Ragga som fan, det gör vi andra... killar blir dock bara fjantiga när de blir saliga och vill åka bak! Usch, va omanligt och avtändande! Ne, ska han åka hoj så får han fan köra själv. :)
 
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det va lite det jag menade, att, hade min respektive rusat iväg till stallet och alla tjejerna så fort vädret tillät så hade jag inte heller vart så nöjd. Det behöver ju inte betyda att partnern skulle komma i andrahand heller.
Men jag förstår om det skulle hända nått, alla vet ju hur tjejer é! :näsblod
och jag tror inte att det är nån skillnad i de fallen.

Förhållandet kan ju vara jätte bra oavsett vilka intressen man har, iof. men det känns lite som att som man själv vill bli behandlad ska manbehandla andra, och jag vet hur det skulle gnaga i mitt sinne om det va omvänt, även om jag vet med mig att jag aldrig skulle göra nånting. men alla är inte änglar heller... så jag tror inte det är obefogat. :va


Ragga som fan, det gör vi andra... killar blir dock bara fjantiga när de blir saliga och vill åka bak! Usch, va omanligt och avtändande! Ne, ska han åka hoj så får han fan köra själv. :)


Det här med svartsjukan skulle jag tagit upp i mitt inlägg, men det ringde på dörren, så jag glömde det, förvirrad som jag är.

För min del kan jag säga att det inte funkar med en kille som inte har något hojintresse, jag har redan testat.
Eftersom jag kör så pass mycket mc så blir det automatiskt så att jag umgås mest med killar. (Det är jag iofs jävligt glad över, för tjejer är komplicerade jävlar som går och surar över fel tonfall osv. Killar är mycket enklare att umgås med.)
Men det funkar inte att ha en kille som inte engagerar sig i Onsdagsträffarna och alla helgkörningar.
Efter varje hojtur fick jag höra "Och vad har ni gjort idag då, eftersom du ser så jävla glad ut? Jag slår vad om att du knullar de allihop." (Som om jag hade sett glad ut om jag blivit påsatt av 20 olika killar inom loppet av 5 timmar :näsblod )
Slutsats - Det funkar verkligen inte.
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Det här med svartsjukan skulle jag tagit upp i mitt inlägg, men det ringde på dörren, så jag glömde det, förvirrad som jag är.

För min del kan jag säga att det inte funkar med en kille som inte har något hojintresse, jag har redan testat.
Eftersom jag kör så pass mycket mc så blir det automatiskt så att jag umgås mest med killar. (Det är jag iofs jävligt glad över, för tjejer är komplicerade jävlar som går och surar över fel tonfall osv. Killar är mycket enklare att umgås med.)
Men det funkar inte att ha en kille som inte engagerar sig i Onsdagsträffarna och alla helgkörningar.
Efter varje hojtur fick jag höra "Och vad har ni gjort idag då, eftersom du ser så jävla glad ut? Jag slår vad om att du knullar de allihop." (Som om jag hade sett glad ut om jag blivit påsatt av 20 olika killar inom loppet av 5 timmar :näsblod )
Slutsats - Det funkar verkligen inte.

Låter som ett riktigt fucktard till kille som inte fattar varför du e glad om du nyss varit ute och kört S-hoj hela dagen, alltså har man nånting som intresse så kan väl ens pojk/flickvän inte sitta hemma och vara sur för man inte tänker ge upp det för att sitta och dega i soffan äta glass och bli lönnfet tillsammans.. seriöst ?!?!!?!!!!?!?!!

Håller på me klättring själv och en hel del par sysslar me klättring men många har sambo som inte klättrar men som iafalla hänger med ibland på träffar och tittar på tom. klättrar lite kanske, verkar funka bra... naturligtvis mkt svårare för tex en kille som träffar en hoj-brud att gå och köpa hoj och ställ direkt men man kan alltid burka även om det kan anses "omanligt" så gör man iafalla nåt tillsammans ?


Varför är det budskapet som förs ut via alla filmer jag ser då? :mad:

Edit: För övrigt är det nog inte näsblod du tänker på.

Helt sick va äre för värld man lever i... och vad kollar du på för filmer :D
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Det här med svartsjukan skulle jag tagit upp i mitt inlägg, men det ringde på dörren, så jag glömde det, förvirrad som jag är.

För min del kan jag säga att det inte funkar med en kille som inte har något hojintresse, jag har redan testat.
Eftersom jag kör så pass mycket mc så blir det automatiskt så att jag umgås mest med killar. (Det är jag iofs jävligt glad över, för tjejer är komplicerade jävlar som går och surar över fel tonfall osv. Killar är mycket enklare att umgås med.)
Men det funkar inte att ha en kille som inte engagerar sig i Onsdagsträffarna och alla helgkörningar.
Efter varje hojtur fick jag höra "Och vad har ni gjort idag då, eftersom du ser så jävla glad ut? Jag slår vad om att du knullar de allihop." (Som om jag hade sett glad ut om jag blivit påsatt av 20 olika killar inom loppet av 5 timmar :näsblod )
Slutsats - Det funkar verkligen inte.
Oj oj oj... ja, du får flytta hit upp så jag får en tjejkompis att umgås med, som är vettig ;)

Jag hade det precis likadant tidigare. Fyfan, never again :3freak: Han trodde också att ja gängade allihopa :gnissla vilken idiot! Avslutat kapittel :)
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Han trodde också att ja gängade allihopa

Han: Du knullar dom allihop, eller hur?! (Överdrift för att tydliggöra poängen.)
Hon: Nej! (Ingen lögn. Hon knullar bara tre av dom.)
Han: En av dom, säkert! (Fiskar efter sanningen.)
Hon: Men NEEEEEJ! (Fortfarande ingen lögn. Det är tre, inte en.)

:fakta
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Oj oj oj... ja, du får flytta hit upp så jag får en tjejkompis att umgås med, som är vettig ;)

Jag hade det precis likadant tidigare. Fyfan, never again :3freak: Han trodde också att ja gängade allihopa :gnissla vilken idiot! Avslutat kapittel :)

Ja, det är nästan bud på det..! Alla här nere slutar ju köra hoj av någon underlig anledning, eller så skaffar de motard och vill bara köra runt bland koner på en parkering. Ball... :rolleyes:
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Han: Du knullar dom allihop, eller hur?! (Överdrift för att tydliggöra poängen.)
Hon: Nej! (Ingen lögn. Hon knullar bara tre av dom.)
Han: En av dom, säkert! (Fiskar efter sanningen.)
Hon: Men NEEEEEJ! (Fortfarande ingen lögn. Det är tre, inte en.)

:fakta

Har du blivit bitter efter dina egna erfarenheter av hojcheyer?:pannkyss
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top