Har SH-folket låga krav på kvinnor?

Snygg tjej utan hoj eller ful tjej med hoj?


  • Antal röstningar
    0

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Jag som var under uppfattningen att den språkliga nivån på SH stundtals var mycket låg, men en kort vistelse på familjeliv.se har verkligen öppnat mina ögon för det svenska folkets dålig språkbruk. Eller är det måhända bara fjortisar som hänger där? :va

Underhållande är det iallafall :yoparty
Jag tror faktiskt att många här på Sh är ganska bra utbildade. Bara det att dom inte orkar bry sig :hihi
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Herrejävlar, gick in på familjelivsidan, nu är jag helt deprimerad. Hästsidan var mycket roligare!
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Det var ursprungligen jag som tipsade om Bukefalos på SH :mattias :mattias

Egentligen är det min dåvarande chey som borde få äran då hon råkade läsa en av raggningstrådarna här och tyckte så synd om er att hon var tvungen att tipsa om det cheyforum hon hänger på.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Skiter fullständigt i om tjejen ifråga är intresserad av mc/bilar, vid ett första intryck så är utseendet no1, sedan väger en del andra grejjer in.
Varför skulle man bry sig om att man har samma intressen, det är ju inte kul att alltid umgås med sin respektive vilket det lätt blir om man har just gemensamma intressen?
 

Dominator-Rocks

Guest
Familjeliv.se :gnissla Scary shit

Den första tråden jag sprang på
Malhin Online
precis som rubriken känner jag mig...

när min son vaknar efter att ha sovit så skriker han lite grann så man ska veta att han är vaken... allt eftersom tiden gr så skriker han allt mer o mer och högre o högre...

jag hör sällan min son när han skriker då jag har en hörselsjukdom som gör att jag inte hör nästan nått.
TYcker sååå synd om min son som får ligga där o bara skrika utan att någon tar upp honom...

det kan går upp mot en halvtimme innan ja hör alls att han skriker... då är han så röd i hela ansiktet av allt skrik och små tårar rinner ner för kinderna på honom... Känner mig verkligen INTE som en bra mamma då..


Och hon har inte råd att köpa en "barnvakt" en såndär avlysstningmockagrej

:dummer

Man blir förbannad :mad:

Jag törs inte läsa mer där!
 

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Ort
Malmö
Hoj
Hornet 606
Förståelse för både tiden och pengarna man kan plöja ner är viktigt. Hon ska givetvis även stå vid spisen kunna servera whisky vid rätt tillfälle.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Hur viktigt är det för er att en (för er) potentiell flickvän kör hoj/är väldigt intresserad av hojar? Väger mc-intresse tyngre än utseénde? Dessa frågor är baserade på hur mycket det skrivs (läs: raggas) så fort det dyker upp en ny tjej här på forat. Att hon ser ut som skräp verkar ha underordnad betydelse.
Många här uppför sig som brunstiga hundar så fort det dyker upp en tjej i "Jag är ny-tråden".


Tilläggsfråga: Hur många av er gillar buskishumor, som t.ex. "Stefan & Christer"? Det är i.a.f. den typen av "humor" som regerar på detta forum.
Jag brukar försöka hålla mig till den manliga delen... Det blir så mycket simplare så :hihi

Och, nej en kille utan hoj skulle nog inte funka för min del. Då får det va en jäääävligt bra sådan, så i brist på sånna.... :rolleyes:
Nej, men Det är nog annorlunda för er grabbar, en tjej som inte kör hoj är inget "ovanligt" för er, men jag som tjej med det intresset får nog erkänna att jag ser alla grabbar utan hoj eller motstycke som "lite mindre mannliga"...
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Har presis kikat på familjeliv.se... Jag mår verkligen illa av det där. Fy fan vilken mardrömsk sida!!!:mad:

Ja fy fan!!
Tänkte det samma faktiskt.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Hmmm låt mig se.....

Tyvärr älskling jag gjorde en liten highsider och då det är rejs nästa helg måste jag tillbringa all min vakna tid i garaget, och förresten de där 20kkr på sparkontot de behövde jag till lite nya kraschprylar.....

Varför måste man ha gemensam ekonomi bara för att man träffar en chey?


"Tyvärr älskling jag gjorde en liten highsider och då det är rejs nästa helg måste jag tillbringa all min vakna tid i garaget, och Jag lägger mina 20kkr på på lite nya kraschprylar"...

-"Jaha, och? Jag ska tjöpa 600 par skor för mina pengar som Jag aldrig kommer använda"...
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Varför måste man ha gemensam ekonomi bara för att man träffar en chey?


"Tyvärr älskling jag gjorde en liten highsider och då det är rejs nästa helg måste jag tillbringa all min vakna tid i garaget, och Jag lägger mina 20kkr på på lite nya kraschprylar"...

-"Jaha, och? Jag ska tjöpa 600 par skor för mina pengar som Jag aldrig kommer använda"...
:hihi
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
-"Jaha, och? Jag ska tjöpa 600 par skor för mina pengar som Jag aldrig kommer använda"...

Jag tror att alla kvinnor härstammar från samma genetiska gren som Imelda Marcos.

Vad är det med honor och skor?

Känner alla spruckedjur en innerlig längtan efter svindyra skor med klackar av taiwanesisk plast som håller för max 30 minuters användande?
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
:tummenupp Ja varför? Måste ju vara bättre att dela på allt gemensamt och sen gör man vad man vill med det man får över själv. Båda nöjda?

Är man en bra människa tar man hand om den andra och behöver ingen ekonomisk plan för att hålla sig själv i örat. På samma sätt som när man är blå och generös, då förstår man inte varför man skall lagstadga hjälp till medmänniskor, något man gör dagligen i alla fall.

Är man en snål sopa kan gemensam ekonomi vara det bättre alternativet om man inte i stället bara gör den andre en tjänst och ger sig av.
Ungefär på samma sätt som när man är rödstrumpa och vet med sig att man aldrig i helvete skulle hjälpa en medmänniska spontant utan ersättning. Då är det ju klart att man måste införa lag på hjälpsamhet vilket genomförs via en fond man tvingas betala till (skatt) och från vilken sen hjälpen kommer.

Genom sig själv känner man andra....:arsele



duckar...
Jag tror att alla kvinnor härstammar från samma genetiska gren som Imelda Marcos.

Vad är det med honor och skor?

Känner alla spruckedjur en innerlig längtan efter svindyra skor med klackar av taiwanesisk plast som håller för max 30 minuters användande?

...och 20 handväskor för 10 tusen styck!
 
Last edited:
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top