Har SH-folket låga krav på kvinnor?

Snygg tjej utan hoj eller ful tjej med hoj?


  • Antal röstningar
    0

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Hahahaha!! Börjar ju undra varför när du startar en sådan här tråd! :D


Gå in på Familjeliv.se och ta en kik, så får du se. Helt sjukt i huvudet. Ibland är det svårt att låta bli att tuta i folk lite verklighet... och sedan var man inte välkommen mer.


"Är det ok att ge lilla Maximilian en banan i affären, då han inte mättat sin lilla mage på nästan tre timmar"?
Wtf?
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Ska det vara en potentiell flickvän är jag väldigt kräsen, nästan orimligt har jag hört. Ska det bara hävas på går det bra med det mesta faktiskt, bara hon inte är för full. Det är det jag som ska vara!
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Gå in på Familjeliv.se och ta en kik, så får du se. Helt sjukt i huvudet. Ibland är det svårt att låta bli att tuta i folk lite verklighet... och sedan var man inte välkommen mer.


"Är det ok att ge lilla Maximilian en banan i affären, då han inte mättat sin lilla mage på nästan tre timmar"?
Wtf?

Säjer som Bärgren o ett par till...jag får återkomma med utlåtande sen.
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Fanns det inte en tråd där folk la upp en bild på sin mor?! Gör en tråd och lägg upp bilder på era flickvänner sen ser vi om alla knullar feta ryskor.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Har presis kikat på familjeliv.se... Jag mår verkligen illa av det där. Fy fan vilken mardrömsk sida!!!:mad:
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Inte mer konstig att det gäddhuggs efter allt rosa här än om en kvinna av någon förunderlig anledning reggade sig på www.penisenlargementforum.com.

Vad det gäller mina personliga krav, så ser jag nog helst att hon inte brakar runt och skrevar i trafiken, imponeringsfaktorn för min blygsamma prutteplutt till plåtpålle försvinner nog helt om hon ögnat igenom Bikekatalogen. Hon får gärna vara blind också. För övrigt ska hon gilla teater, ej ha plogbilshöfter samt vägra anpassning.

/perris
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Har presis kikat på familjeliv.se... Jag mår verkligen illa av det där. Fy fan vilken mardrömsk sida!!!:mad:

Den va ju snabb med :rolleyes: Gav upp efter att ha fått ladda om index 3 ggr. Nä, jag håller mig till SH.
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Har presis kikat på familjeliv.se... Jag mår verkligen illa av det där. Fy fan vilken mardrömsk sida!!!:mad:

Visst är det fantastiskt? :D Det finns en jäkla massa underliga historier om allt möjligt där - fascinerande läsning! Men ett och annat vettigt kan man hitta ändå om man letar efter något specifikt om barn och så... (får sålla lite - andelen hormonstinna och hysteriskt nojiga kvinnor är hög)
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Gör en poll ffs.

Nej, det spelar ingen som helt roll om hon är intresserad av/kör hojar. Det är MIN hobby, inte hennes. (Om det nu inte är hennes också såklart..:näsblod)
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Den va ju snabb med :rolleyes: Gav upp efter att ha fått ladda om index 3 ggr. Nä, jag håller mig till SH.

www.familjegull.blöjrom Fi fan va äcklit.

Visst är det fantastiskt? :D Det finns en jäkla massa underliga historier om allt möjligt där - fascinerande läsning! Men ett och annat vettigt kan man hitta ändå om man letar efter något specifikt om barn och så... (får sålla lite - andelen hormonstinna och hysteriskt nojiga kvinnor är hög)

Men vem vill ha en hysterisk östrogenquinna på halsen? Ett sportnupp och hon klämmer ur sig trillingar direckt! Det är som Golden-hits på nätet...
 
Last edited:

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Ort
E-tuna
Hoj
Hayabusa K4
Har själv en fru som gillar att åka hoj. Inget kort själv men vad gör väl det? Dessutom trilskas det inte med något, när jag nämnde i höstas att jag tänkte köpa en Busa sa hon, "visst, gör det om du vill". Inget jävla "men vi ska ju köpa rosa gardiner, lila soffor och ett nytt kök, vi kan inte köpa ny hoj oxå". Så är det hemma hos mig, bättre kan det nog inte bli.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top