Har SH-folket låga krav på kvinnor?

Snygg tjej utan hoj eller ful tjej med hoj?


  • Antal röstningar
    0

Mindtwist

Inte så ny...
Gick med
10 Dec 2007
Ort
Vendelsö
Hoj
Buell XB9R Firebolt -03
Är man en bra människa tar man hand om den andra och behöver ingen ekonomisk plan för att hålla sig själv i örat. På samma sätt som när man är blå och generös, då förstår man inte varför man skall lagstadga hjälp till medmänniskor, något man gör dagligen i alla fall.

Är man en snål sopa kan gemensam ekonomi vara det bättre alternativet om man inte i stället bara gör den andre en tjänst och ger sig av.
Ungefär på samma sätt som när man är rödstrumpa och vet med sig att man aldrig i helvete skulle hjälpa en medmänniska spontant utan ersättning. Då är det ju klart att man måste införa lag på hjälpsamhet vilket genomförs via en fond man tvingas betala till (skatt) och från vilken sen hjälpen kommer.

Genom sig själv känner man andra....:arsele



...och 20 handväskor för 10 tusen styck!



duckar...

Vet inte om du missuppfattade mitt inlägg men jag har alltså samma åsikt som dej:tummenupp
 

FreddaGädda

Guest
Fan bryr jag mig om hon har hojintresse. Hon ska ändå bara smörja min vevstake.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Vet inte om du missuppfattade mitt inlägg men jag har alltså samma åsikt som dej:tummenupp

tänkte bara få in en sossekänga innan läggdags, för att somna gott menar Jag.

Förstår resonemanget med gemensam ekonomi men känner att det lätt leder till way fler problem än om man bara har en bra komunikation och bryr sig om varann. Målet borde ju vara att göra den man älskar lycklig. Nu ska Jag bara gå och kräkas en skvätt över det sista jag skrev...




sådärja. Det känns som att kan man inte få det att funka spontant utan måste knyta ihop förhålandet med en massa ekonomiska styrningar så är det döfött.
 

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
tänkte bara få in en sossekänga innan läggdags, för att somna gott menar Jag.

Förstår resonemanget med gemensam ekonomi men känner att det lätt leder till way fler problem än om man bara har en bra komunikation och bryr sig om varann. Målet borde ju vara att göra den man älskar lycklig. Nu ska Jag bara gå och kräkas en skvätt över det sista jag skrev...




sådärja. Det känns som att kan man inte få det att funka spontant utan måste knyta ihop förhålandet med en massa ekonomiska styrningar så är det döfött.



:fakta

Vad gäller intressen hit o dit så funkar det rätt bra att båda gillar hojåkning, för inget säger att gubben måste släpa med mig hela tiden. Jag följer med om jag har tid och vill, annars stannar jag hemma och fiffar med städning, trädgård eller annat som jag kopplar av bäst med.
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Det där "familjeliv.se" verkar helt jävla rubbat. Ska vi Raida dem?
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Visst vore det najs med en chey som åkte hoj.. jag tror jag har en, men flickebarnet tror att "hojåka" är att glida runt och lukta på blommor.. Hur vänder man en sån?? Jag kör enligt hennes utsago "fort och farligt" och helst inte alls om hon får bestämma (vilket hon inser att hon förvisso inte får, men ändå)

Till saken.. nej, hon behöver inte åka.. jag har inget intresse av att åka europa runt så det blir aldrig några semesterproblem.. jag vill ha mina onsdagskvälar och helglekar.. Hon kan få dansa, laga mat eller shoppa under tiden.. I don´t give shit!
 

Dominator-Rocks

Guest
För att återgå till topic, helt omöjligt för mig att ta med min kvinna på en hojtur då hennes kedja inte sträcker sig utanför lägenheten.
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Gör du en intressekontroll så kör vi. FB letar väl bara upp en massa små barnforum?


Njae... Det är väl mest Lunarstorm, Familjeliv samt Blatte.se som "besökts". Men vi kan ju kolla upp om intresse finns här. Men kom ihåg att censuren är helt galen på Familjeliv. Det är väldigt lätt att bli avstängd.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Håller med Miss_Orchidée.
Som mc-intresserad tjej är det svårt att tänka sig en kille utan hoj.
Jag tillbringar så himla mycket tid på hojen, så en kille som inte har någon förståelse för att man vill ut med hojen så fort vädret tillåter hade inte funkat alls.
Sen måste man ju inte köra ihop bara för att båda har hoj.
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Håller med Miss_Orchidée.
Som mc-intresserad tjej är det svårt att tänka sig en kille utan hoj.
Jag tillbringar så himla mycket tid på hojen, så en kille som inte har någon förståelse för att man vill ut med hojen så fort vädret tillåter hade inte funkat alls.
Sen måste man ju inte köra ihop bara för att båda har hoj.

Håller med dig! :tummenupp

Bara för att båda är intresserade och har hoj behöver man inte köra ihop hela tiden, men man har iaf möjligheten att göra det när/om man vill.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Håller med Miss_Orchidée.
Som mc-intresserad tjej är det svårt att tänka sig en kille utan hoj.
Jag tillbringar så himla mycket tid på hojen, så en kille som inte har någon förståelse för att man vill ut med hojen så fort vädret tillåter hade inte funkat alls.
Sen måste man ju inte köra ihop bara för att båda har hoj.

Håller inte med, men håller med ändå. Förklaringen...

Jag som kille kan vara tillsammans med en tjej utan hoj, men hon får gärna åtminstone vilja åka med ibland. Eftersom jag likväl kan tänka mig en hojsemester med tält, som en charter med allt inkluderat på fint hotell - omväxling förnöjer - så får tjejen gärna ha ungefär samma inställning.

Man måste inte dela alla intressen. Men om man inte delar några alls, då kan man lika gärna vara singel. Hur skoj är det att uppleva allting på egen hand alltid? Ju fler intressen som sammanfaller, desto bättre är det. Inte för att man måste utöva dem tillsammans alltid, men det finns i alla fall en ömsesidig förståelse.

Ett exempel är skidåkning. Hur roligt är det att resa iväg själv år efter år, trots att man har ett förhållande? Sedan finns det andra intressen man kan utöva själv på egen hand, men just intressen som handlar om en längre tids utövande (man är iväg en vecka eller två), då blir det trist att behöva göra det själv. Att ta en sväng ut med mountainbiken i skogen är kanske däremot något man kan göra på egen hand.

Svammel, svammel...

Sedan för att svara på tråden: Varför finns inte alternativet "Snygg tjej med hoj" med i pollen? :D
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Visst vore det najs med en chey som åkte hoj.. jag tror jag har en, men flickebarnet tror att "hojåka" är att glida runt och lukta på blommor.. Hur vänder man en sån?? Jag kör enligt hennes utsago "fort och farligt" och helst inte alls om hon får bestämma (vilket hon inser att hon förvisso inte får, men ändå)

Till saken.. nej, hon behöver inte åka.. jag har inget intresse av att åka europa runt så det blir aldrig några semesterproblem.. jag vill ha mina onsdagskvälar och helglekar.. Hon kan få dansa, laga mat eller shoppa under tiden.. I don´t give shit!
det som inte dödar det härdar! ;) Skräm henne ordentligt, hon kanske gillar det :)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Håller inte med, men håller med ändå. Förklaringen...


Svammel, svammel...

Sedan för att svara på tråden: Varför finns inte alternativet "Snygg tjej med hoj" med i pollen? :D

Faktiskt så håller jag med dig delvis. Man måste absolut inte dela alla intressen med den man nu vill dela sitt liv med. Egen tid är viktig.

MEN, Att ha en kille/tjej som överhuvudtaget inte förstår hur viktig hojen är i mitt liv, det skulle aldrig funka.
Sen visst man kan tycka, ja men då kan väl han spela fotboll eller nått annat thafs medan jag är ute och kör... men av erfarenhet så vet jag att, det är mest killar som kör hoj, jag umgås hellre med killar rent gennerellt för jag tycker det är simplare och blir aldrig en massa tjafs som det blir med brudar.

Jag tror att förr eller senare så kommer svartsjukan komma krypande i så fall, jag har redan vart med om det en gång och det är jävligt tråkigt!
Jag älskar att köra hoj, och avsett om det nu hade vart en tjej/kill dominerad hobby/livsstil så hade jag gjort det.

Det funkar oftast inte tror jag tyvärr. En kille släpper inte helt lungt iväg sin tjej för att leka med de andra grabbarna som dessutom har samma intresse som henne. vilket han nu saknar...

Nej, jag tror det är lättast för alla om, som jessan och Swich säger, hitta en som delar ens största intresse och sen behöver man inte utöva det tillsammans jämt (detta bör kanske dock inte tillämpas vid sexuella intressen :rolleyes: ) utan man kan roa sig var och en för sig. Men då har man lättare att ha förståelse för sittuationen, tror jag. :)

På din sista fråga är svaret enkelt, Det existerar inte... det är som penisförlängare ;)
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Motorcykelintresserade tjejer är i de flesta fallen män fångade i kvinnokroppar, med allt vad det innebär. Don't do it.
 

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Ort
Haninge
Hoj
Har ingen
..kvinnan ska vara ung, söt, glad, h aen smärt å smidig vältränad kropp.
Hon ska vara rik, ledig när jag är det samt alltid med på noterna när jag hittar på dumheter eller vill "ligga".

Hon ska tycka att ev ha en sexfri dag i veckan i veckan är ok...ja va fan, fordonen måste ju åxå servas å tvättas.

Tja , lite så är väl ok tycker jag. :D

Kia är ju mycket mer än det, du vill bara inte skryta om henne va :tungan :D :D :D
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Motorcykelintresserade tjejer är i de flesta fallen män fångade i kvinnokroppar, med allt vad det innebär. Don't do it.

Hahaha förutfattade meningar ?

Iafalla, mitt liv kretsar ännu inte kring hoj eftersom jag inte hunnit haft den en hel säsong men tex en tjej som bara vill gå på stan och shoppa skulle aldrig funka men behöver inte va hojnörd heller. Det får väl duga om man hittar nån som kan tänka sig följa med på hoj, eller låta mig köra iafalla och så, men klart skulle va skoj att båda åker så kan man whiiila tillsammans :tummenupp
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top