Har SH-folket låga krav på kvinnor?

Snygg tjej utan hoj eller ful tjej med hoj?


  • Antal röstningar
    0

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Ja, det är nästan bud på det..! Alla här nere slutar ju köra hoj av någon underlig anledning, eller så skaffar de motard och vill bara köra runt bland koner på en parkering. Ball... :rolleyes:
Ja kom hit istället, det är dock många här som byter till moppe med, men jag försöker lära mig att leva med det. Ibland kan det rentav va ganska kul att se dem leka vid arken :)
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
GRYMT!!!!! Fiiiifan va möe hoj vi ska köra till sommarn! :banana

jag ska försöka hålla mig singel (det är ju så jävla svårt annars :rolleyes: )så vi kan gå ut och ragga fina pojkar med ;)

Jag har jävligt lätt för att hålla mej singel, ingen som duger åt mej, så det behöver du inte oroa dej över! ;)
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
det som inte dödar det härdar! ;) Skräm henne ordentligt, hon kanske gillar det :)

Hon har faktiskt åkt med.. halva bogesundsbron på slangen och släpp i Täbyrondellen (ascoolt :yoparty ) räckte för att hon inte var lika sugen på att åka med andra gången..


Men vaffan.. Att skjutsa på hoj är som att gå på krogen med föräldrarna, det gör man bara vid födelsedagar!

- Najs att kunna ta med henne ibland om man tycker det är värt att fisköra
- Värt att fisköra för att slippa skjuts varenda repa
- Det är fan min frizon, det enda som jag vill göra helt alldeles själv!! jag är nöjd! Bättre än att ligga själv
 
Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Det kommer bli en enda stor knullkavalkad i Gbg denna sommaren, killar kommer vallfärda för att få ta del av godsakerna som nu ligger utplacerade.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Jag har jävligt lätt för att hålla mej singel, ingen som duger åt mej, så det behöver du inte oroa dej över! ;)
Jag har inte heller så svårt för det, av samma anledning...

Det kommer bli en enda stor knullkavalkad i Gbg denna sommaren, killar kommer vallfärda för att få ta del av godsakerna som nu ligger utplacerade.
Dom vill inte ha dig, du kan va lungn :tungan
 
Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Nä, kvinnor har så jävla höga krav......
man ska ha hoj, man ska bo själv, man ska ha fina möbler..., man ska ha fin bil..., man ska ha..., man ska ha...
Va fan...jag har ju köpt allt det där (ja, förrutom bilen då) och inte fan står det en tjej här för det?! :huvet

Falskspelande lögnare! :mad:


:rolleyes:
:tungan
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nä, kvinnor har så jävla höga krav......
man ska ha hoj, man ska bo själv, man ska ha fina möbler..., man ska ha fin bil..., man ska ha..., man ska ha...
Va fan...jag har ju köpt allt det där (ja, förrutom bilen då) och inte fan står det en tjej här för det?! :huvet

Falskspelande lögnare! :mad:


:rolleyes:
:tungan

Men JKay, du ska inte leta efter tjejer, du ska leta efter.. hum.. tanter? :va :tungan (Aj, detta kommer göra ont!)
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Nä, kvinnor har så jävla höga krav......
man ska ha hoj, man ska bo själv, man ska ha fina möbler..., man ska ha fin bil..., man ska ha..., man ska ha...
Va fan...jag har ju köpt allt det där (ja, förrutom bilen då) och inte fan står det en tjej här för det?! :huvet

Falskspelande lögnare! :mad:


:rolleyes:
:tungan
Du har ju ingen bil... Dah :död:
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Men JKay, du ska inte leta efter tjejer, du ska leta efter.. hum.. tanter? :va :tungan (Aj, detta kommer göra ont!)

Kommer från dig va? :D Du som är under 20 (ja, 22 eller nått då :tungan ) och grinar som en kärring runt 70! :pannkyss

Dom försöker intala sig att dom är svårfångade, men när vi borrat lite i dom vill vi inte ha dom längre.

Eggsagt!! :tummenupp :D

Du har ju ingen bil... Dah :död:

Joho...! :mad:


...en volvo 745
 
Last edited:
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top